NIKASIL CZY TULEJA, wady i zalety, co wybrać?
-
- Mistrz prostej
- Posty: 161
- Rejestracja: ndz, 22 lis 2009, 12:25
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: w zależności od dnia
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: NIKASIL CZY TULEJA, wady i zalety, co wybrać?
dokładnie to jest typowe oszustwo ja bym na Twoim miejscu zostawił jak jest a nie oszukiwał kogoś i "picował" w taki sposób moto. zastanów się chyba sam nie chciałbyś kupić motoru z cylindlem szlifowanym papierem ściernym i to jeszcze w full crossie, bo jakiś komarek czy WSK komarek to jeszcze pół bidy "pół bidy". mówie: zastanów się i bądź uczciwy pozdroRafQ pisze:Tak,najlepiej zrobic patent i pchnąć moto .Ciekawe jakbyś się czuł jakby Tobie ktoś sprzedał moto z taką niespodzianką w środku.hondacr250 pisze:Many powiedzial ze moge wodnym papierem zetrzeć troche nicasil wyrównać zalozyc tlok i sprzedać motor wtedy bede mial tyle kasy ile stoi moja cr i ni ebede musiał wkładać ponad 1000 zl a gościu na tym pojeździ pół sezonu
No chyba że wcześniej poinformujesz kupującego że zrobiłeś szlif nicasilui papierem ściernym to ok.
Aktualnie:yamaha dt 125
W przyszłości: ? ? ? ? ?
___________________________________________________________
http://www.youtube.com/user/iBuuc?feature=mhum- prawie wszystko ze świata Apple
W przyszłości: ? ? ? ? ?
___________________________________________________________
http://www.youtube.com/user/iBuuc?feature=mhum- prawie wszystko ze świata Apple
-
- Stewart? Zmienia mi opony!
- Posty: 1040
- Rejestracja: czw, 28 sie 2008, 19:48
- Motocykl: Różnie to bywa.
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: NIKASIL CZY TULEJA, wady i zalety, co wybrać?
Ale połowa DT 125 miała fabrycznie nicasyl.PS no w dt to ja nicasilu nie mam
-
- Mistrz prostej
- Posty: 161
- Rejestracja: ndz, 22 lis 2009, 12:25
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: w zależności od dnia
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: NIKASIL CZY TULEJA, wady i zalety, co wybrać?
tak? jesteś pewny? no może ale z tego co wiem to nicasil stosował KTM w modelu lc2, bo to silnik od dt 125 jest. hmm no może rzeczywiście jest dt na nicasilu jeśli Włodi zmieniałeś tłok no to wiesz lepiej ode mnie... pozdrWLD_Wlodi pisze:Ale połowa DT 125 miała fabrycznie nicasyl.PS no w dt to ja nicasilu nie mam
Aktualnie:yamaha dt 125
W przyszłości: ? ? ? ? ?
___________________________________________________________
http://www.youtube.com/user/iBuuc?feature=mhum- prawie wszystko ze świata Apple
W przyszłości: ? ? ? ? ?
___________________________________________________________
http://www.youtube.com/user/iBuuc?feature=mhum- prawie wszystko ze świata Apple
-
- Mistrz prostej
- Posty: 109
- Rejestracja: czw, 1 paź 2009, 16:49
- Motocykl: CRF 450
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Szczecin/Poznań
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: NIKASIL CZY TULEJA, wady i zalety, co wybrać?
Enduras93 pisze:tak? jesteś pewny? no może ale z tego co wiem to nicasil stosował KTM w modelu lc2, bo to silnik od dt 125 jest. hmm no może rzeczywiście jest dt na nicasilu jeśli Włodi zmieniałeś tłok no to wiesz lepiej ode mnie... pozdrWLD_Wlodi pisze:Ale połowa DT 125 miała fabrycznie nicasyl.PS no w dt to ja nicasilu nie mam
"enduras93" uważaj bo coś mi sie wydaje ,że wielkie oczy moderatorów ciągle sie Tobie przypatruja....bo piszesz te posty tak na siłę mało wiedząc. Nie powinieneś sie spierać z Wlodim bo on o Dt wie wszystko;)
Sorki za odejście od tematu ale jakos tak musiałem to napisać wkońcu ...
byla Rm 250
byla RMZ 250
byla LTR 450
jest CRF 450
byla RMZ 250
byla LTR 450
jest CRF 450
-
- Stewart? Zmienia mi opony!
- Posty: 1040
- Rejestracja: czw, 28 sie 2008, 19:48
- Motocykl: Różnie to bywa.
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: NIKASIL CZY TULEJA, wady i zalety, co wybrać?
Tak, były DTtki na nicasylu, ale widziałem też bez. Nie wiem od czego to zależało.Enduras93 pisze:tak? jesteś pewny? no może ale z tego co wiem to nicasil stosował KTM w modelu lc2, bo to silnik od dt 125 jest. hmm no może rzeczywiście jest dt na nicasilu jeśli Włodi zmieniałeś tłok no to wiesz lepiej ode mnie... pozdrWLD_Wlodi pisze:Ale połowa DT 125 miała fabrycznie nicasyl.PS no w dt to ja nicasilu nie mam
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 26
- Rejestracja: pt, 30 paź 2009, 18:51
- Motocykl: Szukam...
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Rybnik
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: NIKASIL CZY TULEJA, wady i zalety, co wybrać?
yo
mam pytanie:D
Mam mozliwosc kupna yz 250 01', tylko, że ona ma wstawioną tuleje vertex (0_o w Czechach za 700zł niby) i tłok vertex sel. A. Koles mi mowil ze to bez róznicy jest na mocy itp. lecz nie wiem czy brac z tuleja czy na nicasilu szukac moto ?? Jak to wyglada jak konczy sie tłok ? Dawac do szlifu pod tłok (czy nie ma problemu z rozmiarami?) czy jak? Wiem ze pod moto z tuleja sa inne pierscienie, czy mozna taki tłok łatwo dostac ? Pozdro
mam pytanie:D
Mam mozliwosc kupna yz 250 01', tylko, że ona ma wstawioną tuleje vertex (0_o w Czechach za 700zł niby) i tłok vertex sel. A. Koles mi mowil ze to bez róznicy jest na mocy itp. lecz nie wiem czy brac z tuleja czy na nicasilu szukac moto ?? Jak to wyglada jak konczy sie tłok ? Dawac do szlifu pod tłok (czy nie ma problemu z rozmiarami?) czy jak? Wiem ze pod moto z tuleja sa inne pierscienie, czy mozna taki tłok łatwo dostac ? Pozdro
"NO RISK, NO FUN"
Re: Galeria Mateusza_MX
Co do tulei trochę się rozpiszę ,
Wady:
-mniejsza żywotność
-mniejsza moc
-jeśli chodzi o 125 to na tulei się grzeje
-mniejsza dostępność a co za tym idzie większa cena tłoków
-dłuższe docieranie(praktycznie 5mth z 20 to docieranie wiec....)
-zniszczenie cylindra (brak możliwości zrobienia nicasilu po tulei)
Zalety:
-pozorna oszczędność (co się odbije potem bo jak się dba to na nicasilu przejedziemy 2x tyle tłoków)
-mniejszy czas oczekiwania
-w razie gdy pęknie tłok czasami wystarczy tylko szlif
Wady:
-mniejsza żywotność
-mniejsza moc
-jeśli chodzi o 125 to na tulei się grzeje
-mniejsza dostępność a co za tym idzie większa cena tłoków
-dłuższe docieranie(praktycznie 5mth z 20 to docieranie wiec....)
-zniszczenie cylindra (brak możliwości zrobienia nicasilu po tulei)
Zalety:
-pozorna oszczędność (co się odbije potem bo jak się dba to na nicasilu przejedziemy 2x tyle tłoków)
-mniejszy czas oczekiwania
-w razie gdy pęknie tłok czasami wystarczy tylko szlif
-
- Mistrz prostej
- Posty: 85
- Rejestracja: sob, 8 mar 2008, 13:39
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: NIKASIL CZY TULEJA, wady i zalety, co wybrać?
popieram poprzednika tuleja to jedynie oszczędność czasu! Ale jest zima i można poświęcić 2 tygodnie i zrobić nicasil to się bardziej opłaca i jest tak jak powinno być!!
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 317
- Rejestracja: śr, 29 sie 2007, 23:38
- Motocykl: Motobi Wilga 65/50 ;)
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Prabuty
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: NIKASIL CZY TULEJA, wady i zalety, co wybrać?
a tuleje jak robicie to też nie oszczedzać...
Ja kupiłem moto juz z tuleją i robił ją dotego jakiś koniował... niestety juz od remontu (jakieś 10mh) wywaliło drugą uszczelke pod głowicą... cymbał jakiś wsadził tuleje bez kołnierza na górze i chyba źle osadzona i tuleja zaczeła opadać w dół...
no i możecie zobaczyć jak wygląda tuleja po staniu przez 3 tygodnie po wywaleniu uszczelki :] cała zardzwiała :axe: jak by ktoś poruszał tłokiem po takim czasie to ładnie by przytarł pierścionki :}
musze po nowym roku dać do tulejowania na nowo - ma ktoś doświadczenie z MARTINMOTOCYKLE?? wyglądają na solidnych w tulejowaniu :]
Ja kupiłem moto juz z tuleją i robił ją dotego jakiś koniował... niestety juz od remontu (jakieś 10mh) wywaliło drugą uszczelke pod głowicą... cymbał jakiś wsadził tuleje bez kołnierza na górze i chyba źle osadzona i tuleja zaczeła opadać w dół...
no i możecie zobaczyć jak wygląda tuleja po staniu przez 3 tygodnie po wywaleniu uszczelki :] cała zardzwiała :axe: jak by ktoś poruszał tłokiem po takim czasie to ładnie by przytarł pierścionki :}
musze po nowym roku dać do tulejowania na nowo - ma ktoś doświadczenie z MARTINMOTOCYKLE?? wyglądają na solidnych w tulejowaniu :]
-
- Mistrz prostej
- Posty: 161
- Rejestracja: ndz, 22 lis 2009, 12:25
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: w zależności od dnia
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: NIKASIL CZY TULEJA, wady i zalety, co wybrać?
heh no to ładną fuszerkę ktoś odwalił ta tuleja wygląda jakby miała zaraz wypasć, takie szpary ma po bokach rdza też spoko no w końcu żeliwo
Aktualnie:yamaha dt 125
W przyszłości: ? ? ? ? ?
___________________________________________________________
http://www.youtube.com/user/iBuuc?feature=mhum- prawie wszystko ze świata Apple
W przyszłości: ? ? ? ? ?
___________________________________________________________
http://www.youtube.com/user/iBuuc?feature=mhum- prawie wszystko ze świata Apple
-
- Mistrz prostej
- Posty: 131
- Rejestracja: pt, 17 lis 2006, 12:34
- Motocykl: CRF250 '05
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Tarnów/Lubaszowa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: NIKASIL CZY TULEJA, wady i zalety, co wybrać?
Pytlar ja mogę Ci polecić P. Woryne z Motor-Tech.Robiłem u niego pare lat temu tuleje i zrobił to bardzo dobrze i dokładnie.
"Racing is life.Anything that happens before or after is just waiting." Steve McQueen
-
- Stewart? Zmienia mi opony!
- Posty: 1040
- Rejestracja: czw, 28 sie 2008, 19:48
- Motocykl: Różnie to bywa.
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: NIKASIL CZY TULEJA, wady i zalety, co wybrać?
pytlar - kup nowy cylinder na nicasylu, koszt 2x tyle co tuleja a oszczędzi dużo nerwów.