NIKASIL CZY TULEJA, wady i zalety, co wybrać? [ROZWIĄZANY]
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 8
- Rejestracja: pn, 16 lut 2009, 17:23
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: NIKASIL CZY TULEJA, wady i zalety, co wybrać?
AD Landryss25 nie wiem czy nie dobrze -lozyska ok -jeszcze oryginalne, sprawdzane na zimno przy magnecie.Korba jeszcze oryginalna-zadnych luzow,na boki "kiwa sie moze 5 mm a w pionie w ogole:)Oryginalna japonska korba yamahy ma jak sadze2 razy taka wytrzymalosc jak zamienniki proxa hot rodsa itd.Motocykl po prostu uzywany kilka razy.Z tego co mowil poprzedni wlasciciel ze stanow przylecial w kontenerze,i wygladal jak nowka...a uczyl sie na nim jezdzic 15 latek
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 541
- Rejestracja: pn, 4 gru 2006, 23:14
- Motocykl: RM125 #155
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Józefów k/o W-wy
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: NIKASIL CZY TULEJA, wady i zalety, co wybrać?
Watpie, zeby ktos 40 zebow z tylu do sety wrzucil, ja mowie o serii, chociaz jak teraz dalem 2 zabki wiecej to jest duzo przyjemniej . Chetniej motorek z dolu jedzie, a biegow jakos nie ucielo mocno.
pzdr
pzdr
Fuck The Whales!!! Save 2 Strokes!!!
mXmoto.pl - TLD , BudRacing, MSR, Answer...
mXmoto.pl - TLD , BudRacing, MSR, Answer...
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 6
- Rejestracja: czw, 12 mar 2009, 17:57
- Motocykl: yz 400f
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: okolice Warszawy
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: NIKASIL CZY TULEJA, wady i zalety, co wybrać?
a ja mam takie pytanie czy da się wykryć czy ma się nabitą tuleje bez rozbierania cylindra ??
-
- Mistrz prostej
- Posty: 194
- Rejestracja: czw, 2 paź 2008, 17:58
- Motocykl: Zx6r
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: NIKASIL CZY TULEJA, wady i zalety, co wybrać?
może wyjecie wydechu z głowicy i sprawdzenie ?? nie wiem strzelam
Import motocykli z Danii ! Pewne motocykle z pewną historią na zamówienie ! Duzo czesci zamiennych oraz gratisy.Tel 0048 514 245 135 www.moto-cross.eu < szukasz motocykla ? wypełnij formularz-sprowadzimy go dla Ciebie ! bez zaliczek, bez wpłat !
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 1173
- Rejestracja: śr, 11 kwie 2007, 19:00
- Motocykl: YZF250, KXF250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Warmińsko-mazurskie
- Podziękował: 3 razy
- Podziękowania: 3 razy
- Status : Offline
Re: NIKASIL CZY TULEJA, wady i zalety, co wybrać?
Oczywiście że się da. Przy pomoicy "endoskopu" zaglądnąc przez otwor wykręconej swiecy. heheyz 400 f/pawina pisze:a ja mam takie pytanie czy da się wykryć czy ma się nabitą tuleje bez rozbierania cylindra ??
-
- Mistrz prostej
- Posty: 139
- Rejestracja: pt, 18 maja 2007, 19:13
- Motocykl: Husqvarna WR 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Grabów nad Prosną / Wrocław
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: NIKASIL CZY TULEJA, wady i zalety, co wybrać?
Endoskopem można nawet przez tłumik wejść nie będzie trzeba świecy odkręcać XD
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 1173
- Rejestracja: śr, 11 kwie 2007, 19:00
- Motocykl: YZF250, KXF250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Warmińsko-mazurskie
- Podziękował: 3 razy
- Podziękowania: 3 razy
- Status : Offline
Re: NIKASIL CZY TULEJA, wady i zalety, co wybrać?
herman pisze:Witam. Czy to jest nicasil czy tuleja?
po tym zdjęciu które przedstawiłeś to można jedynie stwierdzić ze to jest cylinder .
To tak jakbys zrobil zdjęcie dziewczynie i spytał na forum czy jest ona dziewicą czy juz nie :axe:
Jeżeli jest tuleja to nie trzeba byc laikiem i robić zdjęcia można to zobaczyć samemu..Tuleja jest jakby szklanką o grubości ok 2 mm i ma zastąpic powierzchnie nikasilową cylindra .Jesli jest włożona tuleja to ona nigdy nie jest idealnie zrobiona i zawsze można zauwazyć ze jest to kawałek innego metalu szczególnie w oknach (kanalach) poza tym przewróc cylinder głowicą do góry i tam juz zobaczysz czy widać ok 4 mm szerokości pierscień wokół otworu cylindra wyrażnie z innego metalu (żeliwa) czy jest wokół otworu cylindra jednorodne aluminium.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 135
- Rejestracja: pt, 13 mar 2009, 23:35
- Motocykl: KX 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Białystok
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: NIKASIL CZY TULEJA, wady i zalety, co wybrać?
od góry łatwiej zobaczyć na foto czy tuleja czy nicasil lepiej widać przejście ale jak pisał kolega sprawdz na magnes
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 11
- Rejestracja: wt, 17 mar 2009, 17:39
- Motocykl: CR 250, GSXR SRAD
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: BYDGOSZCZ
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: NIKASIL CZY TULEJA, wady i zalety, co wybrać?
Witam. Pękł mi tłok w CR 250, średnica cylindra wyszła 66,42mm, kupiłem tłok Vertexa 66,36mm. Niestety kolega zaniepokoił mnie i powiedział że cylinder to szrot;( Powłoka nikasylu lekko się "poszarpała" na powierzchni między kanałami. Przejerzdzając palcem lekko haczy paznokieć w miejscu gdzie widać jakby kreskę. Możecie spojrzeć na te zdjęcia i wyrazić swoją opinie. Z góry dzięki, Pozdrawiam.
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 11
- Rejestracja: wt, 17 mar 2009, 17:39
- Motocykl: CR 250, GSXR SRAD
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: BYDGOSZCZ
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: NIKASIL CZY TULEJA, wady i zalety, co wybrać?
amator, dzięki za wiadomość na maila. Jak podejme jakies decyzje to sie odezwe