Urywajace sie zawory Yz250F 06r
-
Autor tematuMotocross_Świebodzin
- Mistrz prostej
- Posty: 127
- Rejestracja: czw, 1 wrz 2005, 22:12
- Motocykl: Yz250f
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Lubuskie
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Urywajace sie zawory Yz250F 06r
Witam posiada ktos yz250F 06r ?? miał ktos problemy z nia mi sie non stop sypie drugi raz wysyłam silnik na gwarancje cały czas sie łamia zawory i rozwala cały silnik niby to jest wada fabryczna a ja tracę cały sezon ?
Yamaha Yz250f 06 - Zajebista Furaa:)
Yamaha Yz 125 99 - Remonty i remonty
Yamaha Yz 125 99 - Remonty i remonty
-
Autor tematuMotocross_Świebodzin
- Mistrz prostej
- Posty: 127
- Rejestracja: czw, 1 wrz 2005, 22:12
- Motocykl: Yz250f
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Lubuskie
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 382
- Rejestracja: wt, 30 sie 2005, 00:08
- Motocykl: CRF 250 R7
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Poznań
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Pilnuj żeby Ci te wszystkie naprawy wpisywali w kartę gwarancyjną.Motocross_Świebodzin pisze:raz był juz na gwarancji niby usuneli wade fabryczna i czesci nowe wsadzili a tu znów zdazyłem przejechac 40 min i było 0 katowania
Jeśli 3 razy powodem usterki będzie ta sama rzecz to masz prawo żądać wymiany moto na nowe pozbawione wad
-
- VIP
- Posty: 1067
- Rejestracja: pt, 4 lis 2005, 22:56
- Motocykl: RM 125 K8, WR 450 K7
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Myszków-okolice Częstochowy
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Kamil MX pisze:Kurde a ja miałem w zime przywiesc taka sztuke, trochę mnie zmartwiłeś tymi zaworami... nie wiecie jak się inne yzf-y z 06 roku sprawują
Już masz odpowiedź. Mój kolega ma SE i też nic się nie psuje.IGI CROSS pisze:NA poligonie jeździ kilka gostków na yzf250'06 i nic im sie nie dzieje,to chyba mósi być jakaś wada fabryczna .Powinni Ci wymienić na nowy
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 337
- Rejestracja: śr, 22 lut 2006, 22:55
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Gliwice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Słyszałem, że jest problem z silnikami YZf-ek z '06 roku. Zostało zmienione smarowanie w stosunku do starszych wersji. Dotychczas był podtrysk oleju tylko na denko tłoka. Sprzęgło pracowało w kąpieli olejowej. I było wszystko git.
W rocznikach '06 jest podtrysk na denko tłoka, na sprzęgło (już nie w typowej kąpieli olejowej), i jeszcze jeden punkt - nie pamiętam. Poza tym, jeśli się mylę to poprawcie, jest dołożona chłodnica oleju, a to też dodatkowe obciążenie pompy.
Efekt jest taki, że pompa nie wyrabia, w którymś miejscu brakuje oleju, przerywa się film olejowy, i są problemy z silnikem.
Radą na to ma być pominięcie zbiornika oleju w ramie, i cały olej ma być w silniku.
Znawcy twierdzą, że najlepsze silnikowo były roczniki od '03 do '05.
Jeśli u kolegi urywają się zawory, to jedną z przyczyn może być brak dobrego smarowania głowicy - zawory nie pracują jak trzeba w prowadnicy, strzał w tłok, i jest kłopot. Do tego trzeba by obejrzeć, jak wygląda wałek rozrządu i powierzchnia, po której pracuje. Czy jest ładnie gładko, czy jakieś przebarwienia, rysy, itd.
W rocznikach '06 jest podtrysk na denko tłoka, na sprzęgło (już nie w typowej kąpieli olejowej), i jeszcze jeden punkt - nie pamiętam. Poza tym, jeśli się mylę to poprawcie, jest dołożona chłodnica oleju, a to też dodatkowe obciążenie pompy.
Efekt jest taki, że pompa nie wyrabia, w którymś miejscu brakuje oleju, przerywa się film olejowy, i są problemy z silnikem.
Radą na to ma być pominięcie zbiornika oleju w ramie, i cały olej ma być w silniku.
Znawcy twierdzą, że najlepsze silnikowo były roczniki od '03 do '05.
Jeśli u kolegi urywają się zawory, to jedną z przyczyn może być brak dobrego smarowania głowicy - zawory nie pracują jak trzeba w prowadnicy, strzał w tłok, i jest kłopot. Do tego trzeba by obejrzeć, jak wygląda wałek rozrządu i powierzchnia, po której pracuje. Czy jest ładnie gładko, czy jakieś przebarwienia, rysy, itd.
-
Autor tematuMotocross_Świebodzin
- Mistrz prostej
- Posty: 127
- Rejestracja: czw, 1 wrz 2005, 22:12
- Motocykl: Yz250f
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Lubuskie
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 337
- Rejestracja: śr, 22 lut 2006, 22:55
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Gliwice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
O kurcze, w zasadzie cały silnik. Nie ruszone tylko skrzynia biegów i kartery. A jak długo jeszcze masz tę gwarancję? Spróbuję się dowiedzieć więcej szczegółów odnośnie modyfikacji tych silników, tak żeby nie sprawiały problemów, i zastosujesz to u siebie?
Wiem, że bracia Kędzierscy robią takie przeróbki, może skontakuj się z nimi. Oni mają Yadzie obcykane, bo sporo tym jeżdżą i sporo serwisują.
Wiem, że bracia Kędzierscy robią takie przeróbki, może skontakuj się z nimi. Oni mają Yadzie obcykane, bo sporo tym jeżdżą i sporo serwisują.