Honda CRF 250 05 vs. Yamaha YZ 250F 05
-
- Rekord toru!
- Posty: 1609
- Rejestracja: wt, 19 lip 2005, 12:56
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: LDZrox, City of Pubs | 666is coming
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Nie jest to prawdą co do końca mówisz. Niestety nie wszyscy z nich mają za free te motory. Jak znam zdanie to cała trójka jest b. zadowolona z marki KTM i nie koniecznie chcą się przesiąść na coś innego. Nie wiem jak bedzie z Maciejem, ale Qrak lata dalej KTM jak od lat, Paweł chyba też, teraz kupił SX125 '07. Maciej też raczej zostanie przy pomarańczowej marce.
DOLCE & GABBANA VIP ELITE#60
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 337
- Rejestracja: śr, 22 lut 2006, 22:55
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Gliwice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Hmm, rozmawiałem z ojcem Nowickiego, gdy przyjechali pierwszy raz na tor z tą setą. I absolutnie nie mówił, że dostają nowe motory co i rusz. Mają zniżkę przy zakupie (nie wnikałem jak dużą, bo nie znam człowieka na tyle, żeby pytac o takie sprawy). Poza tym sami musza sobie radzić ze sprzedawaniem przelatanego już sprzętu, a już słyszałem plotę, że oddają stary, i dostają nowy w zamian. Nieprawda.
I potwierdziły sie informacje MXroola, że zmienili motor na 125 2T bo problemem stały się koszty utrzymania 4takta. Także gratów do sprzętu tak sobie nie dostają od cudownych sponsorów, bo takowych jest jak na lekarstwo. Nie ma zainteresowania mediów (chyba że trzeba jakąś "sensacyjkę" z udziałem motcyklistów nagłośnić), więc nie ma wielu chętnych na reklamowanie swojej firmy w ten sposób.
Kurde, kiedys 6dniówka była relacjonowana w TVP1. Pamiętam jak się wpatrywałem mając chyba ze 12 lat. A teraz krótko w jakimś serwisie na 3 kanale, albo i nawet nie.
Echch, daleko nam do chociażby Holandii, czy nawet Czech.... [/url]
I potwierdziły sie informacje MXroola, że zmienili motor na 125 2T bo problemem stały się koszty utrzymania 4takta. Także gratów do sprzętu tak sobie nie dostają od cudownych sponsorów, bo takowych jest jak na lekarstwo. Nie ma zainteresowania mediów (chyba że trzeba jakąś "sensacyjkę" z udziałem motcyklistów nagłośnić), więc nie ma wielu chętnych na reklamowanie swojej firmy w ten sposób.
Kurde, kiedys 6dniówka była relacjonowana w TVP1. Pamiętam jak się wpatrywałem mając chyba ze 12 lat. A teraz krótko w jakimś serwisie na 3 kanale, albo i nawet nie.
Echch, daleko nam do chociażby Holandii, czy nawet Czech.... [/url]
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 382
- Rejestracja: wt, 30 sie 2005, 00:08
- Motocykl: CRF 250 R7
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Poznań
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Wszędzie piszesz, że w Hondzie trzeba dopłacić za zawieszenie dwu obiegowe a ja nie wiem o co chodzi. #-oMXrool pisze:No teraz KTM na 2007 ma nowe zaiweszenie dwu obiegowe za które w Hondzie trzeba dopłacić 2000 euro
śr. 50 mm., zawias REWELKA
Zaciekawiłeś mnie tym i popytałem ale Importer Hondy na Polske też o takiej dodatkowej opcji nie słyszał.
Wszędzie w opisach zawiasu w CRFach jest takie cuś:
"47-milimetrowy odwrócony widelec teleskopowy Showa z podwójną komorą typu cartridge,
16-stopniowa regulacja siły tłumienia dobicia i odbicia, skok 315 mm"
Tu link:
http://moto.honda.pl/szczegoly.php?aukc ... 1&strona=2
Mówiłes że gdzies się dowiadywałeś, chętnie się dowiem gdzie
Chciał bym o tych sprzętach wiedziec jak najwięcej a to jest jedyna rzecz o której nic nie znalazłem.
Może zapytam jeszcze Lonki, on teraz robi również tuning zawieszeń to powinien cos wiedziec.
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 382
- Rejestracja: wt, 30 sie 2005, 00:08
- Motocykl: CRF 250 R7
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Poznań
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
MXrool pisze:Ja pytałem pewnego ojca którego syn jeździ w czołówce Polski i od dawien dawna serwisuje motory i zawieszenia. Nie bede tu rzucać nazwisakmi bo nie wiem czy on sobie zyczy. Ale to nie jest pewna inforamacja na tyle, żebym dał sobie obciąć łeb.
Powiem Ci, że nadal nie jestem przekonany jak to jest.
Może źle go zrozumiałes
Przednie zawieszenie w CRFach jakie spotkałem ma dwa pojemniki na olej dla każdej z lag.
Do tego małego wchodzi w standardzie 195 ml a do dużego 412 ml.
I według mnie to są własnie te dwa obiegi, które Honda ma seryjnie napewno od 2002 jak nie dłużej
Powiedz na jakiej zasadzie według Ciebie działa takie seryjne 2 obiegowe zawieszenie w SXFach na rok 07
Może to ja coś źle rozumiem.
Twoja teoria wydaje mi się równiesz mało prawdopodobna chociażby ze względu na cenę.
Kuźwa dopłata 2000 Euro to jest 1/3 ceny nowego moto a to jest tylko przedni zawias
i to nie jego cena a niby róznica w cenie między seryjnym
Za tyle to by sobie można było kupić już naprawde coś konkretnego.
W serwisówce czy to orginalnej Hondy czy Clymera do wszystkich modeli CRF od 2002 do 2005 roku nie ma ani wzmianki o tym.
Diler Hondy oraz Importer na Polske też nic o tym nie wiedzą.
Jeśli nie potwierdzi Twojej teorii pan Jacek to już nie wiem co o tym myśleć.