Ukrecił sie wałek kopniaka w Husqvarna TE 410
-
Autor tematuhuskyboy
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 31
- Rejestracja: śr, 16 sie 2006, 17:58
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Ukrecił sie wałek kopniaka w Husqvarna TE 410
siema, dzisiaj skonczylem remont mojej huski te410, troche pokopałem ale zabardzo nie chciała odpalic wiec wzielismy z kolegami na popych, no i dwa metry i zapaliła ale po chwili coś trzasło w silniku i motocykl zgasł, patrze sie i moją uwage zwrócił wiszący kopniak
rozebrałem silnik i okazało sie ze wałek od kopniaka się ukrecił, jak to sie mogło stać? i czy da rade to pospawać (w profesjonalnym zakładzie)?? pozdro

-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 292
- Rejestracja: pt, 3 mar 2006, 18:51
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
W każdym kopniaku masz taki mechanizm który go 'odłącza' w pierwotnej pozycji kopki. Tzn chodzi o to aby mechanizm nie pracował podczas pracy silnika.
Nie znam budowy tego mechanizmu w twojej husce ale to napewno nie jest nic skomplikowanego.
Przykładowo u mnie są dwie zębatki. Jedna jest na stałe zazębiona z trybem 1 biegu a druga zazębia się z pierwszą dopiero po wstpenym ugięciu dzwigni kopniaka. Dopuki się tego nie zrobi dwie wspomniane zębatki nie dotykają się. Jest między nimi sprężyna. Tu akurat nic by się nie stało nawet gdyby się złączyły bo są one w jednej osi i mają takie zęby które w jedną stronę ześlizgują się a w drugą zazębiają.
No więc u ciebie zapewne po odpaleniu mechanizm kopniaka nie odłączył się. A dlaczego to już musisz zerknąć jak to ma działać.
Nie znam budowy tego mechanizmu w twojej husce ale to napewno nie jest nic skomplikowanego.
Przykładowo u mnie są dwie zębatki. Jedna jest na stałe zazębiona z trybem 1 biegu a druga zazębia się z pierwszą dopiero po wstpenym ugięciu dzwigni kopniaka. Dopuki się tego nie zrobi dwie wspomniane zębatki nie dotykają się. Jest między nimi sprężyna. Tu akurat nic by się nie stało nawet gdyby się złączyły bo są one w jednej osi i mają takie zęby które w jedną stronę ześlizgują się a w drugą zazębiają.
No więc u ciebie zapewne po odpaleniu mechanizm kopniaka nie odłączył się. A dlaczego to już musisz zerknąć jak to ma działać.
Bynajmniej nie przynajmniej! http://bynajmniej.pl/bynajmniej-to-nie-przynajmniej
-
Autor tematuhuskyboy
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 31
- Rejestracja: śr, 16 sie 2006, 17:58
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
do serwisu nie dzwonie i nie mam zamiaru, bo tam strasznie zabawne chłopaki pracują
np za pierścien zgarniający powiedzili mi 160zł i trzeba bylo czekac miesiąc, a pojechalem do hurtowni pierscieni i kupiłem identyczny za 11zł 8) nawet nie chce wiedziec ile bedzie kosztował taki wałek
zrobie tak jak mówi kolega, spawacz zrobi mi pożądny spaw i zaleje tez w srodku, miejmy nadzieje ze wytrzyma [/img]


zrobie tak jak mówi kolega, spawacz zrobi mi pożądny spaw i zaleje tez w srodku, miejmy nadzieje ze wytrzyma [/img]
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 2
- Rejestracja: czw, 31 sie 2006, 21:42
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Toruń
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline