Wymiana oleju YZF/WR 250/400/426/450
-
Autor tematuIsbi
- Do odcięcia!
- Posty: 968
- Rejestracja: czw, 24 lis 2005, 12:59
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Myslenice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Wymiana oleju YZF/WR 250/400/426/450
mam glupie pytanie... w ksiazce nie znalazlem odp ani na necie wiec pytam was uzytkownikow yamahy wr/yz 250/450 jak zmienicie olej to ktoredy go wlewacie?? bo sa dwa koreczki jeden w ramie u gory z miernikiem ( ja tedy wlewam ale to dlugo trwa jush sobie zrobilem specjalny lejek nawet ) ale jest tesh w pokrywie silnika... w ksiazce pisze ze ten u gory to "tank cap" a tren na dole "filter cap" tank to raczej tam sie wlewa i mam pytanie czy mozna wlewac tam do silnika ?? bo ja zawsze wlewam do ramy ale to troche dlugo trwa zanim wleje sie 1,4 litra...
LiFe FoR RiDe
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy
-
- Do odcięcia!
- Posty: 800
- Rejestracja: sob, 11 mar 2006, 10:50
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Wójtowo / Lidzbark Warm.
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
najpierw spuszczasz olej z silnika potem odkrecasz korek w ramie i spuszczasz ze zbiornika w ramie
potem zakrecasz korki i wlewasz olej oczywiscie 1,4l bedzie ponad kreska na mierniku ale gdy odpalisz silnik i pompa zacznie pracować bo wciagnie olej do skrzyni i silnika
potem zakrecasz korki i wlewasz olej oczywiscie 1,4l bedzie ponad kreska na mierniku ale gdy odpalisz silnik i pompa zacznie pracować bo wciagnie olej do skrzyni i silnika
jest:
XR 200 R 83r
DT 80 93r supermoto --> no co?
cipkowóz (różowy komar )
fzr600 stunt
było:
YZ 426 01r--> porażka
kx 125 03r
XR 200 R 83r
DT 80 93r supermoto --> no co?
cipkowóz (różowy komar )
fzr600 stunt
było:
YZ 426 01r--> porażka
kx 125 03r
-
- Do odcięcia!
- Posty: 951
- Rejestracja: ndz, 22 sty 2006, 10:12
- Motocykl: CRF only
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Wlkp.
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Zamomnialeś o srubie spustowej w silniku na dole.
I jeszce o 3 srubach od filtra oleju wiper ta na imbus 5 a potem te dwie na 8 klucz i wyciagasz filtr. Pamietaj ze jak bedziesz przykrecał srubke ta spustowa od filtra oleju zeby z wyczuciem dokrecac bo idzie bardzo latwo zerwać tam gwint.
pozdr.
I jeszce o 3 srubach od filtra oleju wiper ta na imbus 5 a potem te dwie na 8 klucz i wyciagasz filtr. Pamietaj ze jak bedziesz przykrecał srubke ta spustowa od filtra oleju zeby z wyczuciem dokrecac bo idzie bardzo latwo zerwać tam gwint.
pozdr.
RS SERWIS
-
Autor tematuIsbi
- Do odcięcia!
- Posty: 968
- Rejestracja: czw, 24 lis 2005, 12:59
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Myslenice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
heh nie o to mi chodzi bo wiem jak sie spuszcza i wymienia filter bo robilem to jush wiele razy tylko chodzi mi o to ktoredy go lac bo ja zawsze leje gora a zastanawialem sie czy mozna dolem przes silnik bo szybciej by bylo
LiFe FoR RiDe
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy
-
Autor tematuIsbi
- Do odcięcia!
- Posty: 968
- Rejestracja: czw, 24 lis 2005, 12:59
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Myslenice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
a ty kotmx pewnie mowisz o 426 ale to inna bajka bo od 2003 jest inaczej!!! ja mam jeszcze z prawej stromny koreczek na silniku i w ramie u gory tesh ale tam jest taka mala dziurka i wolno sie przez nia nalewa
LiFe FoR RiDe
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy
-
- Do odcięcia!
- Posty: 951
- Rejestracja: ndz, 22 sty 2006, 10:12
- Motocykl: CRF only
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Wlkp.
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Tamten otwór służy tylko do pomiaro. Nadodatek tego ta jest kiebski dostęp
do tego otworu. Zawsze się lej na dole właczy sie silnik to przepompuje i po sprawie. A z reszta jak moto stoi np. tydzien to cały olej spływa do silnik i wychodzi na to samo jak napoczatku sie nalewa oleju.
A jak sprawdzacie pozim oleju. Bo ja odpalam silnik na 2 min. wyłanczam i sprawdzm na bagnecie nie wkrecajac go tylko przykładając.
pozdr.
do tego otworu. Zawsze się lej na dole właczy sie silnik to przepompuje i po sprawie. A z reszta jak moto stoi np. tydzien to cały olej spływa do silnik i wychodzi na to samo jak napoczatku sie nalewa oleju.
A jak sprawdzacie pozim oleju. Bo ja odpalam silnik na 2 min. wyłanczam i sprawdzm na bagnecie nie wkrecajac go tylko przykładając.
pozdr.
RS SERWIS