Honda CR250 1999r Prosze O Pomoc Braki Oleju !!!

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Autor tematu
blackhawk
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 183
Rejestracja: śr, 23 sie 2006, 01:21
Motocykl: Kawasaki KXF 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wadowice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Honda CR250 1999r Prosze O Pomoc Braki Oleju !!!

Post autor: blackhawk » śr, 23 sie 2006, 01:27

Witam mam mały problem z moją crką :) ostatnio zauważyłem ze znika z niej olej z przekładni nie mam pojęcia jak bo moto ma powera i śmiga super a i dodam żę rużnie jest z obrotami . Dlatego się tak dziwie bo moto jest po remoncie i to takim dobrym !! było w nim zrobione : • Cylinder po regeneracji (nikasil)
• Nowy tłok, sworzeń, koronka w główkę korbowobu

jeśli zna ktoś może przyczynę to proszę o pomoc Pozdrawiam Jarek !!

a tak przy okazji jaki ma być olej w przekładni bo ja leję Castrol GPS 10W40 Na Technologi Syntetycznej !!! i jeszcze jedno pytanie jaka ma być dokłanie mieszanka po dotarci bo narazie lałem 1:30 a teraz z tego co wiem 1:50 !!! jeśli zna ktoś dokładne parametry prosze o info Pozdrawiam !! Jarek !!

ecik
VIP
VIP
Posty: 1001
Rejestracja: wt, 24 sty 2006, 10:28
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: ecik » śr, 23 sie 2006, 08:19

Sprawdz czy z pod pompy nie cieknie ci czasem olej. Tam sa 2 zimeringi jeden od pompy wodnej zeby zatrzymywał wode a drugi od skrzyni zeby olej trzymał. Pomiedzy pompa a skrzynia jest taka mała dziureczka i gdy jeden zimering pusci odrazu widac ze cos cieknie :). Moze wystarczy zimering wymienic i to wszystko :D. Sprawdz pierw czy to jest to. Jesli nie to na forum pisz ;).


Co do mieszanki ja leje do swojej setki 1:30 czy jest na dotarciu czy tez nie.
Mysle ze 1:50 mieszanki to jest za duzo jak juz to lej 1:35-1:40, ale ja tak bede latał na 1:30 :D

Autor tematu
blackhawk
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 183
Rejestracja: śr, 23 sie 2006, 01:21
Motocykl: Kawasaki KXF 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wadowice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: blackhawk » śr, 23 sie 2006, 10:45

Witam nigdzie mi nie cieknie z moto suchutko jedynie gdzie widać jakieś wycieki to koło wydechu od cylindra ale to chyba jest olej z bęzyny bo przy takiej mieszance to musi olej wywalać :) a po każdej jeździe brakuje mi gdzieś ok 2 setki oleju nie kiedy 3 setki w przekładni :/ jeśli ktoś coś wie więcej na ten temat to prosze o pomoc Pozdrawiam Jarek !!

Kajec
VIP
VIP
Posty: 1085
Rejestracja: ndz, 30 kwie 2006, 09:47
Motocykl: SXF 350
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Stockholm[X]/Zielona Góra[]
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Kajec » śr, 23 sie 2006, 10:59

O Fuck to ładnie spieprza.JEżeli nie widac nigdzie wycieków to musi walic do silnika. A dymi mocno i po odkreceniu?? jakie moto miałes predzej bo moze Ci sie wydawac ze ma kopa??

Autor tematu
blackhawk
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 183
Rejestracja: śr, 23 sie 2006, 01:21
Motocykl: Kawasaki KXF 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wadowice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: blackhawk » śr, 23 sie 2006, 13:34

Ja jeżdzę na Ścigu jeszcze i miałem dość mocne endura nie mniej niż 600, ale kumple jeżdzą na crosach i muwią ze power niezły jest, a co do dymienia to jak mu przywale tak na maksa to kopci nieźle !!! wydaje mi się że to możę być coś poważnego :( a silnik był po remoncie :( ! ale ciekawe co ... Pozdro

TIJO
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 450
Rejestracja: śr, 28 cze 2006, 19:14
Motocykl: Yamaha Yz250f 08 WHITE
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Zabór
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: TIJO » śr, 23 sie 2006, 13:46

Mam to samo tylko umnie troche mniej bierze :D Jak się nie myle to uszczelniacz na wale , koszt wymiany niedrogi ok 50zl ale jest troche bawienia przy wymianie :/ Ale jak wymienisz to masz pewnosc ze wszystko gra i nie musisz sprawdzac stanu oleju. Musze to wymienic niedlugo bo zawody CC sie zblizaja :D
Name: TIJO
Bike: Yamaha YZ250f
Team: Cross Team Zielona Góra
Sponsors: P.W Magma , Athon

Autor tematu
blackhawk
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 183
Rejestracja: śr, 23 sie 2006, 01:21
Motocykl: Kawasaki KXF 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wadowice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: blackhawk » śr, 23 sie 2006, 16:58

spox w poniedziałek zawożę moto do kumpla i zrobimy to własnie sie pytałem mechanika i powiedział to samo :) bo muwi że bardzo mało jest takich miejsc gdzie może zwiewać olej :) więc bedzie dobrze mam nadzieje narazie do poniedziałku będę smigał na takim ;p szkoda ze olej taki drogi hehehe Pozdro !!! jesli ktos ma inne rady bardzo prosze o wypowiedzenie się pozdrawiam All ;d

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”