Zakręty, czyli co i jak
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 32
- Rejestracja: ndz, 3 sie 2008, 20:42
- Motocykl: Honda CRF 250R 2009r
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Zakręty, czyli co i jak
Zamiast szukać przyczyny, lepiej byś poćwiczył, żeby w przyszłości nie popełniać tego błędu
-
- Mistrz prostej
- Posty: 59
- Rejestracja: sob, 14 lut 2009, 23:02
- Motocykl: Cr 250
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Zakręty, czyli co i jak
Normalne że na płaskiej nawierzchni przy większych prędkościach ucieka moto (najpierw tył a później przód) Jedz gdzieś na tor i sie ucz w bandy wpadac. A jak nie masz możliwości jechania na tor to wyjeździj na tej łące chociaż 8 i se po niej śmigaj 8)
Re: Zakręty, czyli co i jak
Cze chłopaki a może macie jakieś specjalne tricks and tips co by położyć motor tak z kierą przy ziemi ?
-
- Stewart? Zmienia mi opony!
- Posty: 1040
- Rejestracja: czw, 28 sie 2008, 19:48
- Motocykl: Różnie to bywa.
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Zakręty, czyli co i jak
Dobra banda, i odpowiednia prędkośćsuperpimp pisze:Cze chłopaki a może macie jakieś specjalne tricks and tips co by położyć motor tak z kierą przy ziemi ?
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 10
- Rejestracja: czw, 13 sie 2009, 15:14
- Motocykl: sx250 02'
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: RbK
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Zakręty, czyli co i jak
tor z tego co wiem maja nam dopiero budowac wiec narazie musze cwiczyc na lace a jakiej wysokoci zrobic bande??
Re: Zakręty, czyli co i jak
Powiem szczerze że na torze mamy odcinek jeden piaskowy i tam mimo że to zakręt w prawo (dużo lepiej mi się wbija w lewe) to daje rade się tak złożyć. No i muszę przyznać że jakiegoś łuku w lewo to niema muszę coś wymajstrować i potrenuje. Mam jeszcze jedno pytanko wszędzie słyszę jaja na bak a widzę że "wymiatacze" nie zawsze się tego trzymają jak to z tym jest?
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 36
- Rejestracja: sob, 4 lip 2009, 22:25
- Motocykl: yz 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Zielona góra
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Zakręty, czyli co i jak
Mam pytanie jak jest zakret z banda to najlepiej wjezdzac na "dolnej"czesci czy "gornej" bo szczerze mowiac to jak wjezdzam gora to zawsze leci gleba bo albo wypadam albo zachaczam o taka wysepke czemu?? trzeba sie zlamac przy koncu tak??
Tak...to ja:P
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 518
- Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 22:24
- Motocykl: KTM 250 SXF '07
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Zakręty, czyli co i jak
z tym siadaniem jak najbliżej korka to jest różnie. ja to rozumiem tak: kierownica to najwyższy punkt motocykla, więc siadając blisko niej ustawiamy wyżej środek ciężkości. na niektórych zakrętach dobrze jest dociążyć przednie koło, ale na niektórych niski środek ciężkości procentuje bardziej(wtedy kiedy trzeba złożyć się jak najniżej). w piachu i tak wciąga przód, więc siadanie na przodzie może tylko utrudnić zadanie. to samo można wywnioskować oglądając niektórych zawodników, no ale są różne szkoły jazdy. co wy o tym myślicie?
-
- Mistrz prostej
- Posty: 114
- Rejestracja: pt, 23 gru 2005, 22:17
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Gdansk
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Zakręty, czyli co i jak
Czym ciasniejszy zakret (twardy z koleina) albo dlugi twardy siadac jak najblizej korka i klata nad kierownica wtedy motor lepiej skreca .W piasku w dlugich zakretach z banda nie trzeba tego pilnowac
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 518
- Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 22:24
- Motocykl: KTM 250 SXF '07
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Zakręty, czyli co i jak
jak w głębokim piachu robią się koleiny już z 20m przed zakrętem i są dość głębokie to kiedy najlepiej dohamować? starać się hamować tuż przed zakrętem w tych koleinach(strasznie rzuca i często kończy się to glebą, albo wyrzuceniem i obrotem motocykla). czy bieg i prędkość dobierać już przed tymi koleinami? jak to powinno prawidłowo technicznie wyglądać?
p.s. dzięki za poprzednie porady
p.s. dzięki za poprzednie porady
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 541
- Rejestracja: pn, 4 gru 2006, 23:14
- Motocykl: RM125 #155
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Józefów k/o W-wy
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Zakręty, czyli co i jak
Dohamowywac zawsze staraj sie jak najpozniej, a w przypadku takich kolein roznica jest w dosiadaniu. Jak nie ma dziur mozna dosiadac duzo wczesniej, natomiast w innym przypadku czekamy z dosiadaniem az dziury sie skoncza lub pokonujemy zakret na stojaco (w przypadku koleiny 180" raczej ciezko, ale taka 90" jak najbardziej, pozatym zaoszczedzimy w ten sposob sporo sil)
pzdr
pzdr
Fuck The Whales!!! Save 2 Strokes!!!
mXmoto.pl - TLD , BudRacing, MSR, Answer...
mXmoto.pl - TLD , BudRacing, MSR, Answer...
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 252
- Rejestracja: pn, 22 cze 2009, 21:54
- Motocykl: Yamaha YZ250f
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Piekary Śląskie
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Zakręty, czyli co i jak
Nie można bać się dodać trochę manety w dół.
I jak najbardziej do baku.
Kładziemy się razem z motorem, a motor trzymamy nogami;]
Ja mam jeszcze taki nawyk że myślę że się wywale i na zakręcie zawsze odpycham się nogą choćby na hulajnodze
heh. Pozdrawiam!!
I jak najbardziej do baku.
Kładziemy się razem z motorem, a motor trzymamy nogami;]
Ja mam jeszcze taki nawyk że myślę że się wywale i na zakręcie zawsze odpycham się nogą choćby na hulajnodze
heh. Pozdrawiam!!
Było:
Honda CR 125 '03
Jest!:
Yamaha YZ 250F (w miarę młodziutka:D)
Honda XLR 125 (można powiedzieć że na tym się u mnie zaczęła zabawa w MX:D)
Honda CR 125 '03
Jest!:
Yamaha YZ 250F (w miarę młodziutka:D)
Honda XLR 125 (można powiedzieć że na tym się u mnie zaczęła zabawa w MX:D)