Galeria użytkownika Kajec
-
- Do odcięcia!
- Posty: 973
- Rejestracja: ndz, 2 lip 2006, 23:50
- Motocykl: crossowy
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ni stąd ni z owąd
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 218
- Rejestracja: śr, 19 paź 2005, 21:24
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Z tymi łokciami na wysokości barków to bez przesady, ale co racja to racja - masz je za nisko. Bardziej na boki i łokcie wyżej ale tak z czuciem żeby to też nie było takie sztuczne i wymuszone.
Tak byłoby git.
A co do zakrętów, to dawaj lekko zgiętą w kolanie noge wyżej, wejdz w zakręt z wiekszą prędkścią i staraj sie zejść jak najniżej. Jeżeli skręcasz w lewo to prawa ręka z łokciem wystawionym wysoko do góry i ręka zgięta dostyć mocna a lewa ręka prawie prosta. Nie szarp gazem i nie strzelaj sprzęgłem, dobierz odpowiednią prędkość do warunków zakrętu i nie hamuj tylnim hamulcem. Utrzymuj dość wysokie obroty przed wejściem w zakręt.
No i najważniejsze - trenuj ten zakręt do WYŻYGANIA, aż bedziesz go przejezdzał perfekcyjnie. Bo nie należy sie bać tych, którzy przejechali 1000 zakrętów tylko tych którzy przejechali 1000 razy jeden zakręt. Pozdrawiam
Tak byłoby git.
A co do zakrętów, to dawaj lekko zgiętą w kolanie noge wyżej, wejdz w zakręt z wiekszą prędkścią i staraj sie zejść jak najniżej. Jeżeli skręcasz w lewo to prawa ręka z łokciem wystawionym wysoko do góry i ręka zgięta dostyć mocna a lewa ręka prawie prosta. Nie szarp gazem i nie strzelaj sprzęgłem, dobierz odpowiednią prędkość do warunków zakrętu i nie hamuj tylnim hamulcem. Utrzymuj dość wysokie obroty przed wejściem w zakręt.
No i najważniejsze - trenuj ten zakręt do WYŻYGANIA, aż bedziesz go przejezdzał perfekcyjnie. Bo nie należy sie bać tych, którzy przejechali 1000 zakrętów tylko tych którzy przejechali 1000 razy jeden zakręt. Pozdrawiam
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 361
- Rejestracja: czw, 13 kwie 2006, 20:41
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Tuchola
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Napisałem na wysokości barków żeby zaczaił o co chodzi.
I po to żeby jak ruszy to mniał je na wysokości co najmniej 10 cm nad poziomem kierownicy,
bo jak będzie sie przymierzał przed jazdą zrobi łokcie wysoko, a jak ruszy to je spóści
Tak ma wielu "młodych"
Nom zakręty podstawa. Noga daleko i wysoko wystawiona i ostry gwizdek przed zakrętem, jeszcze więcej gazu w nim i tak wkółko.
Jest ogólnie ok.
I po to żeby jak ruszy to mniał je na wysokości co najmniej 10 cm nad poziomem kierownicy,
bo jak będzie sie przymierzał przed jazdą zrobi łokcie wysoko, a jak ruszy to je spóści
Tak ma wielu "młodych"
Nom zakręty podstawa. Noga daleko i wysoko wystawiona i ostry gwizdek przed zakrętem, jeszcze więcej gazu w nim i tak wkółko.
Jest ogólnie ok.
-
Autor tematuKajec
- VIP
- Posty: 1085
- Rejestracja: ndz, 30 kwie 2006, 09:47
- Motocykl: SXF 350
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Stockholm[X]/Zielona Góra[]
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Foty z ostatniego wekendowego latania z TIJEM ;]
http://www.bikepics.com/pictures/732436/
http://www.bikepics.com/pictures/732442/
http://www.bikepics.com/pictures/732443/
http://www.bikepics.com/pictures/732448/
http://www.bikepics.com/pictures/732706/ trick-no footed whip ;]
http://www.bikepics.com/pictures/732436/
http://www.bikepics.com/pictures/732442/
http://www.bikepics.com/pictures/732443/
http://www.bikepics.com/pictures/732448/
http://www.bikepics.com/pictures/732706/ trick-no footed whip ;]
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 450
- Rejestracja: śr, 28 cze 2006, 19:14
- Motocykl: Yamaha Yz250f 08 WHITE
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Zabór
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
http://www.bikepics.com Znacie tego goscia ? ?
Name: TIJO
Bike: Yamaha YZ250f
Team: Cross Team Zielona Góra
Sponsors: P.W Magma , Athon
Bike: Yamaha YZ250f
Team: Cross Team Zielona Góra
Sponsors: P.W Magma , Athon