Spóźnione zejscie z obrotów w 4T?
-
Autor tematuIsbi
- Do odcięcia!
- Posty: 968
- Rejestracja: czw, 24 lis 2005, 12:59
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Myslenice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Spóźnione zejscie z obrotów w 4T?
hmm a wiec tak wczoraj pojezdzilem trochu i po jezdzie zauwazylem ze moto nie schodzi mi odrazu z obrotow.... tj jak dodam lekko gazu to on nie zejdzie odrazu tylko bedzie wyl ...hmmm co to moze byc?? linki gazu sprawdzilem i sa ok ....
LiFe FoR RiDe
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy
-
Autor tematuIsbi
- Do odcięcia!
- Posty: 968
- Rejestracja: czw, 24 lis 2005, 12:59
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Myslenice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
hehehehe kotmx mnie zagieles... tzn ze masz cos zdupcone jakby to bylo normalne i dzialo mi sie tak zawsze to bym nie pisal tego posta.. mi normalnie chodzil tylko wczoraj tak samo ni z gruchy ni pietruchy sie zjebalo ale prawdopodobnie kruciec dolotowy z gaznika do glowicy jutro go zdejme i obadam jak nie to moze jakas dysza sie poluzowala .... bo glowna jest dokrecona a tam jest w srodku jeszcze pare wiec moze..... myslalem ze to linka ale niestety nie...:/
LiFe FoR RiDe
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy
-
Autor tematuIsbi
- Do odcięcia!
- Posty: 968
- Rejestracja: czw, 24 lis 2005, 12:59
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Myslenice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Hmmm znalazlem przyczyne.. otoz jak motor jest nie odpalony to gaz wraca a jak odpale i dodam lekko to sie zacina... w gazniku sie zacina ... ale czemu sie tak dzieje to nie mam pojecia i co ja mam teraz zrobic??
LiFe FoR RiDe
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy
-
Autor tematuIsbi
- Do odcięcia!
- Posty: 968
- Rejestracja: czw, 24 lis 2005, 12:59
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Myslenice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
hmmmm jest taka mozliwosc przytarcia iglicy /?? Bardzo prosze o wypowiedzenie sie kogos kto sie zna na tym bardzo dobrze a wiem ze sa tu tacy i nie wiem czy moto ma cos z tym wspolnego ale zaczol palic cos wiecej??
PS offtopic : z powodu wiekszego spalania postanowilem pozmieniac dysze glowna bo ta co mam jest za duza bo ta seryjna mi pekla i dodam ze seryjna jest nr 172 a ta co zalozylem 178 wiec pozyczylem sie nachwile dysz od husqvarny zeby zobaczyc czy bedzie lepiej jak zmienie na mniejsze ale tam nie ma takiego nr jest roznica co 5 np zapozyczylem sie 170 i 175 i na obnu tych dyszach moto jeszcze bardziej czka .... czy to z powodu za duzo paliwa czy za malo ?? Zajzalem do serwisowki stronka z dyszami i patrze ze standartowa dysza to 172 ale jest jeszcze jeden standart napisany dla USA i jest 185 czy w takim przypadku numeracja moze byc inna?? i te 170,175 moga byc za male?? czy to moze ma zwiazek z ta przytarta iglica?? jesli tak moze sie zdarzyc???
PS offtopic : z powodu wiekszego spalania postanowilem pozmieniac dysze glowna bo ta co mam jest za duza bo ta seryjna mi pekla i dodam ze seryjna jest nr 172 a ta co zalozylem 178 wiec pozyczylem sie nachwile dysz od husqvarny zeby zobaczyc czy bedzie lepiej jak zmienie na mniejsze ale tam nie ma takiego nr jest roznica co 5 np zapozyczylem sie 170 i 175 i na obnu tych dyszach moto jeszcze bardziej czka .... czy to z powodu za duzo paliwa czy za malo ?? Zajzalem do serwisowki stronka z dyszami i patrze ze standartowa dysza to 172 ale jest jeszcze jeden standart napisany dla USA i jest 185 czy w takim przypadku numeracja moze byc inna?? i te 170,175 moga byc za male?? czy to moze ma zwiazek z ta przytarta iglica?? jesli tak moze sie zdarzyc???
LiFe FoR RiDe
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy