Zestaw napędowy - gdzie, co i jak?

Pytaj o wszystko co zwiazane z napędem, łańcuchem, zębatkami
weteran
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 263
Rejestracja: czw, 7 gru 2006, 19:32
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Świecie
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Zestaw napędowy - gdzie, co i jak?

Post autor: weteran » pt, 18 gru 2009, 19:55

acid pisze:Czy ktoś miał testował te zębatki ? : http://www.allegro.pl/item855953861_zeb ... l_crm.html
Zębatka SUNSTAR typu Z tył 48 zębów
SUNR3-3559-48
Acid tak jak napisałem wcześniej nie znam słabej zębatki stalowej. Ta też jest dobra (miałem). Zapomniałem dopisać w poście, w którym chwaliłem łańcuch Tsubaki, że też bardzo mało razy go naciągałem. Z tego co pamiętam w sezonie 7 lub 8 razy.

danzel
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 222
Rejestracja: czw, 20 lis 2008, 22:42
Motocykl: minimum jeden
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Zestaw napędowy - gdzie, co i jak?

Post autor: danzel » pt, 18 gru 2009, 21:04

tsubaki aktualnie niema na allegro ale kiedys znalazlem oring kosztowal ok 400-450 warto chyba dolozyc do lancucha niz do zebatki aluminiowej :)
LIDZBARK WARMIŃSKI -
STOLICA MOTOCROSS'u!

weteran
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 263
Rejestracja: czw, 7 gru 2006, 19:32
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Świecie
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Zestaw napędowy - gdzie, co i jak?

Post autor: weteran » pt, 18 gru 2009, 22:11

danzel pisze:tsubaki aktualnie niema na allegro ale kiedys znalazlem oring kosztowal ok 400-450 warto chyba dolozyc do lancucha niz do zebatki aluminiowej :)
Tsubaki Alpha Sealed Tx4 Ring Gold ten najlepszy, cena detaliczna 360 zł. Tylko, dla chcących go kupić nie powoływać się na mnie, bo cena będzie wyższa. :wink:
Mateusz_MX pisze:
danzel pisze:Mateusz czyta chyba wszystkie tematy tylko nie ten :lol:
Czytam i ten :wink: Dalsze wypowiadanie się w nim nie ma sensu po takim "łomocie" :x
Mateusz_MX co to ma być? Jak Cię prosimy to napisz jakie jest Twoje zdanie na ten temat. Gwarantuję nic Ci nie grozi, poza tym od tego jest to forum.

Mateusz_MX
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1168
Rejestracja: sob, 17 maja 2008, 13:25
Motocykl: EXC 400 '12
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Olsztyn / Toronto
Podziękował: 0
Podziękowania: 1 raz
Kontakt:
Status : Offline

Re: Zestaw napędowy - gdzie, co i jak?

Post autor: Mateusz_MX » pt, 18 gru 2009, 22:38

Kiedyś wyczytałem na amerykańskim forum, że stalowa zębatka może przymulić setkę, gdyż potrzebna jest większa siła by ją wprowadzić w ruch. Jeździcie 450cmm krowami, więc tutaj żadnej różnicy nie ma.
"Jutro będę duży, dzisiaj jestem mały"

acid
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 330
Rejestracja: sob, 5 maja 2007, 13:52
Motocykl: Honda CRF450r .05r
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Zestaw napędowy - gdzie, co i jak?

Post autor: acid » pt, 18 gru 2009, 22:55

Wiadomo seta nie ma takiego momentu obrotowego mocy więc alu sie tak nie gnie . U mnie stalówki gnie teraz mam supersprocka i łańcuch did o-ring nie pamiętam symbolu ale złoty . Mam troche podrasowaną maszynę w tym ze zwiększoną pojemnością przez poprzedniego właściciela chyba była sprowadzana z Nederland
Nie dopisałem ja mam 450 crf 05r
Ostatnio zmieniony pt, 18 gru 2009, 23:07 przez acid, łącznie zmieniany 1 raz.

danzel
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 222
Rejestracja: czw, 20 lis 2008, 22:42
Motocykl: minimum jeden
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Zestaw napędowy - gdzie, co i jak?

Post autor: danzel » pt, 18 gru 2009, 22:59

nawet bez rasowania gnie szybciej niz stal, z kad moto brales bo w okolicy byla 135
LIDZBARK WARMIŃSKI -
STOLICA MOTOCROSS'u!

Mint
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 193
Rejestracja: pt, 22 maja 2009, 23:06
Motocykl: Szybki
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Zestaw napędowy - gdzie, co i jak?

Post autor: Mint » sob, 19 gru 2009, 14:40

Znalazłem taki zestaw co powiecie?

http://cgi.ebay.pl/DID-Chain-And-Rentha ... 562fd83f30
HONDA CR 125

http://bikepics.com/members/Mint/




Sprzedam Okleinę na AirBoxa do Hondy Cr 125 Tanio! PW

milek
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 99
Rejestracja: czw, 23 kwie 2009, 20:00
Motocykl: Suzuki RM 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: zach-pom
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Zestaw napędowy - gdzie, co i jak?

Post autor: milek » ndz, 20 gru 2009, 10:43

Zębatki dobre. Pytanie tylko czy lepszy łańcuch Renthal czy DID
SUZUKI - Way of Life!

cubus88
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 5
Rejestracja: pt, 3 lip 2009, 14:58
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Zestaw napędowy - gdzie, co i jak?

Post autor: cubus88 » pt, 8 sty 2010, 11:58

no wlasnie. jezdzl ktos na super, hiper wzmocnionym, bezoringowym, zlotym lancuchu dida?? zamowilem sobie do mojej setki i teraz sie zastanawiam czy to byl dobry wybor. chetnie posluchalbym uzytkownikow zlotego did'a

KudleY
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 203
Rejestracja: ndz, 8 kwie 2007, 13:02
Motocykl: SX 125 07'
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: WWA
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Zestaw napędowy - gdzie, co i jak?

Post autor: KudleY » sob, 9 sty 2010, 11:35

Łańcuchy D.I.D VT2, VM i V to jedne z najmocniejszych łańcuchów tej firmy. Cały poprzedni sezon latałem na komplecie zębatek stalowych Renthala + łańcuch VT2 właśnie. 3 razy był przeze mnie podciągany, nie mam pytań. Co prawda wiadomo że na takim łańcuchu poj. 125cm3 będzie miała o wiele ciężej niż na "zwykłym wzmacnianym" łańcuchu - lecz coś za coś (takie łańcuchy powinny raczej lądować w większych pojemnościach przecież). Ale wtedy musimy liczyć się z zupełnie innymi kosztami bo takich "zwykłych wzmacnianych" sztuk zajeździmy conajmniej 3. To już każdy musi sobie odpowiedzieć na to pytanie sam, co preferuje i woli.
Teraz zakupiony VM - mam nadzieję, że będzie się spisywał tak samo dobrze jak i jego poprzednik :)
pzdr.
KTM SX 125 07' - trainin....

WLD_Wlodi
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1040
Rejestracja: czw, 28 sie 2008, 19:48
Motocykl: Różnie to bywa.
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Zestaw napędowy - gdzie, co i jak?

Post autor: WLD_Wlodi » sob, 9 sty 2010, 15:42

Ja mam teraz wzmacniany złoty dida(Nie pamiętam modelu) i już pare razy podciągałem, praktycznie po 1-2 treningach,z tym że przejechałem na nim może z 3-4 baki.

Mateusz_MX
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1168
Rejestracja: sob, 17 maja 2008, 13:25
Motocykl: EXC 400 '12
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Olsztyn / Toronto
Podziękował: 0
Podziękowania: 1 raz
Kontakt:
Status : Offline

Re: Zestaw napędowy - gdzie, co i jak?

Post autor: Mateusz_MX » sob, 9 sty 2010, 16:53

Na polskie warunki najlepszym łańcuchem będzie z pewnością łańcuch X-ringowy. Nie "przymula" setki oraz jest bardzo wytrzymały. Na pewno długo posłuży. Niestety jego wadą jest wysoka cena (dobry łańcuch).
"Jutro będę duży, dzisiaj jestem mały"

ODPOWIEDZ

Wróć do „Napęd”