KTM SXC 540 LC4 . Czy to dobre ???
-
Autor tematuBig
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 362
- Rejestracja: pn, 16 kwie 2007, 12:19
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: w lesie
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
KTM SXC 540 LC4 . Czy to dobre ???
Ma ktos jakieś doświadczenie z tym modelem KTM LC 4.
Jak on sie ma do 620 SC lub SXC ??
Głownie chodzi mi o to ,czy w praktyce jest on znacznie żwawszy od 620 ?
Bo jednak 620 SC jest mocny ale lekko ospały.
A 540 SXC ???
Jak z gratami ?
Poradzcie cos chłopaki ?!
Robert
Jak on sie ma do 620 SC lub SXC ??
Głownie chodzi mi o to ,czy w praktyce jest on znacznie żwawszy od 620 ?
Bo jednak 620 SC jest mocny ale lekko ospały.
A 540 SXC ???
Jak z gratami ?
Poradzcie cos chłopaki ?!
Robert
-
- Do odcięcia!
- Posty: 719
- Rejestracja: ndz, 1 sty 2006, 10:11
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Jeśli 620 SuperCompetition jest dla Ciebie ospały, to nie angażowałbym się w 540 SXC, bo to ta sama liga. To taki wybryk KTM`a z czasów gdy nie mial jeszcze innego motocykla do wystawienia w enduro, tak by mieścił się w klasie pojemności, taki SuperCompetition 620 (faktycznie 609 ccm-KTM zawsze kombinowała z oznaczeniem pojemności LC)) z ciut zmniejszoną pojemnością dla regulaminu. To ten sam silnik LC4, tyle że austriacy dali mu dobry gaźnik, i trochę części ze starszej 600 (która faktycznie była 550 ccm), i całość przyprawili dobrym zawiasem, wszystko w lekkiej jak na LC4 wadze.Bo jednak 620 SC jest mocny ale lekko ospały.
Ale jak mówię-jeśli 620 SC jest dla Ciebie ospały, to nie rozwijam tematu, lepiej poszukaj czegoś z innej półki.
Pzdr.
Husqvarna CR 250 82`, Husqvarna SM 450R 08`, Beta Zero 125 91`.
-
Autor tematuBig
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 362
- Rejestracja: pn, 16 kwie 2007, 12:19
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: w lesie
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Jeśli 620 SuperCompetition jest dla Ciebie ospały, to nie angażowałbym się w 540 SXC, bo to ta sama liga. To taki wybryk KTM`a z czasów gdy nie mial jeszcze innego motocykla do wystawienia w enduro, tak by mieścił się w klasie pojemności, taki SuperCompetition 620 (faktycznie 609 ccm-KTM zawsze kombinowała z oznaczeniem pojemności LC)) z ciut zmniejszoną pojemnością dla regulaminu. To ten sam silnik LC4, tyle że austriacy dali mu dobry gaźnik, i trochę części ze starszej 600 (która faktycznie była 550 ccm), i całość przyprawili dobrym zawiasem, wszystko w lekkiej jak na LC4 wadze.
Ale jak mówię-jeśli 620 SC jest dla Ciebie ospały, to nie rozwijam tematu, lepiej poszukaj czegoś z innej półki.
--------------------
No nie wiedziałem ,że to był tylko zabieg dla sprostania przepisom .
Pamietam jedynie czyjąś opinie ,że to super sie, kręci i szerokie pasmo mocy uzytecznej
Takie 400 bardziej ,tylko mocne
Myślałem ,że w tym własnie kierunku było to konstruowane. Dla "ucywilizowania " tego silnika .A nie dla tak banalnego powodu.
Pomyśle jeszcze nad tym 540
Chciało by sie Husaberga . Ale to motocykl wymagający sporej kasy utrzymanie ...
Robert
Ale jak mówię-jeśli 620 SC jest dla Ciebie ospały, to nie rozwijam tematu, lepiej poszukaj czegoś z innej półki.
--------------------
No nie wiedziałem ,że to był tylko zabieg dla sprostania przepisom .
Pamietam jedynie czyjąś opinie ,że to super sie, kręci i szerokie pasmo mocy uzytecznej
Takie 400 bardziej ,tylko mocne
Myślałem ,że w tym własnie kierunku było to konstruowane. Dla "ucywilizowania " tego silnika .A nie dla tak banalnego powodu.
Pomyśle jeszcze nad tym 540
Chciało by sie Husaberga . Ale to motocykl wymagający sporej kasy utrzymanie ...
Robert