Jak zrobić oświetlenie w crossie?
-
- Mistrz prostej
- Posty: 161
- Rejestracja: śr, 16 sie 2006, 16:01
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Białystok
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
-
- Do odcięcia!
- Posty: 800
- Rejestracja: sob, 11 mar 2006, 10:50
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Wójtowo / Lidzbark Warm.
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
No więc - jak zrobić oświetlenie w kawie kx 125 2003r
Słyszałem że lewa strona silnika od KDX lub KMX 125 jest taka sama i nie potrzeba akumulatora. Cały stojan z cewkami pasuje podobno
Ktoś coś wie o tym ?
Słyszałem że lewa strona silnika od KDX lub KMX 125 jest taka sama i nie potrzeba akumulatora. Cały stojan z cewkami pasuje podobno
Ktoś coś wie o tym ?
jest:
XR 200 R 83r
DT 80 93r supermoto --> no co?
cipkowóz (różowy komar )
fzr600 stunt
było:
YZ 426 01r--> porażka
kx 125 03r
XR 200 R 83r
DT 80 93r supermoto --> no co?
cipkowóz (różowy komar )
fzr600 stunt
było:
YZ 426 01r--> porażka
kx 125 03r
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 337
- Rejestracja: śr, 22 lut 2006, 22:55
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Gliwice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
A jaki masz zapłon? Jeśli SEM (czarny) to regulator napięcia będzie pasował np od starszego KTMa.
Ewentualnie wpisz w niemiecki ebay nazwę swojego zapłonu, czy też szukaj takiego jak Twój i się dowiesz, od czego to jest. Często w różnych motorach monotwany jest ten sam rodzaj, albo od tego samego producenta.
A zarówki będziesz palił, bo bez regulatora napięcia, jak mierzyłem u siebie (SEM właśnie), to napięcie było rzędu 20-25 V przy wyższych obrotach.
Ewentualnie wpisz w niemiecki ebay nazwę swojego zapłonu, czy też szukaj takiego jak Twój i się dowiesz, od czego to jest. Często w różnych motorach monotwany jest ten sam rodzaj, albo od tego samego producenta.
A zarówki będziesz palił, bo bez regulatora napięcia, jak mierzyłem u siebie (SEM właśnie), to napięcie było rzędu 20-25 V przy wyższych obrotach.
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 209
- Rejestracja: wt, 5 cze 2007, 20:48
- Motocykl: Yz125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Nowy Targ/Klikuszowa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
-
- Do odcięcia!
- Posty: 719
- Rejestracja: ndz, 1 sty 2006, 10:11
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Podepnij żaróweczkę i sprawdź. Prościej się nie da.
Następne-cytuję:
Mam takie pytanie: ile kosztowałoby zamontowanie swiatel do crossa lacznie z robota mechanika i kupnem wszystkich potrzebnych rzeczy. I jeszcze czy to swiatlo bedzie na wysokich obrotach swiecic mocniej a na nizszych slabiej
Ile kosztuje-zależy od motocykla, nie byłeś łaskaw nic o tym napisać, a ja wróżką nie jestem.
Na wolnych będzie świecić słabiej, na wysokich mocniej-tak będzie jeśli prąd do świateł będzie szedł od razu z cewek. Jeśli pośrednikiem będzie akumulator, to swiatła będą mniej więcej cały czas tak samo jarzyć.
Następne-cytuję:
Mam takie pytanie: ile kosztowałoby zamontowanie swiatel do crossa lacznie z robota mechanika i kupnem wszystkich potrzebnych rzeczy. I jeszcze czy to swiatlo bedzie na wysokich obrotach swiecic mocniej a na nizszych slabiej
Ile kosztuje-zależy od motocykla, nie byłeś łaskaw nic o tym napisać, a ja wróżką nie jestem.
Na wolnych będzie świecić słabiej, na wysokich mocniej-tak będzie jeśli prąd do świateł będzie szedł od razu z cewek. Jeśli pośrednikiem będzie akumulator, to swiatła będą mniej więcej cały czas tak samo jarzyć.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 124
- Rejestracja: czw, 22 lut 2007, 19:24
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Bieszczady
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
znalazlem taki link : http://www.procycle.us/main/lightcoils.htm cczy do cewki trzeba jeszcze kupowac cos innego czy tamten regulator napiecie bedzie trzeba kupic zeby nie bylo skokow napiecia ?? doradzcie .PoZdro
..::YZ 125 `01::..