KTM 2007
-
- Mistrz prostej
- Posty: 148
- Rejestracja: czw, 16 lut 2006, 10:01
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: z nienacka
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
oj sierot, nie zrozumiales intencji SEBOOL'a to raz, dwa, Witek akurat przedstawil typowy sposob myslenia na tym forum odnosnie KTM'a
niestety wiekszosc takiego gadania nie ma zadnego oparcia w realiach, tym dzialaniem wprowadzacie lekki zament na forum, a mlodzi uzytkownicy napalaja sie na cos, co w rzeczywistosci nie jest wcale takie idealne. Nie zebyscie mysleli ze do KTM'a mam jakies negatywne nastawienia, jednak dopoki nie bede mial pewnosci, ze robia najlepsze motory to nie bede sie zbytnio interesowal to marka. Opieram sie przy wyborze testami (twmx rX) i opiniami uzytkownikow, w ktorych KTM ciagle jest na ostatnim miejscu, mimo nowej ramy i zajebistego zawiecha dwu obiegowego (ktore firmy japonskie maja juz od lat). Sierot mowisz o wypas osprzecie w KTMie, ale renthala montuja inne firmy seryjnie w swoich motorach tez, felgi excela itd. Dajesz sie zlapac na prosty chwyt marketingowy. Dobra niech sobie ma KTM te swoje gadzety, ktore i tak nie daja efektu w wyscigu na torze z konkurentami (testy), jednak zastanawia mnie czemu nikt nie zauwazy, ze nowy KTM srednio od japonca jest drozszy o 1000euro? Za te pieniadze mozesz sobie wladowac w motor pare konkretnych bajerkow. Teraz kwestia wygladu, to jak motor wyglada napewno ma duze znaczenie i projektanci spedzaja na tym mase czasu. jak by nie bylo firmy zyja w duzej mierze z klientow, ktorzy na to uwage zwracaja bardziej niz na osiagi. Osobiscie zastanawiam sie nad kupnem nowego sprzeta i prawdopodobnie wybiore KXF, wlasnie dlatego, ze mi sie najbardziej podoba, oczywiscie mam na uwadze,ze roznica miedzy KXF, CRF,YZF i RMZ jest tak, ze prawie jej nie ma. Co do wygladu KTM mnie akurat odrzuca.KTM dla mnie jest marką która zawsze jest o krok w przód [...] daltego że zawsze chciałem mieć ktm -a
Ostatnio zmieniony pn, 29 sty 2007, 19:16 przez 4titu'd, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 133
- Rejestracja: wt, 19 wrz 2006, 18:32
- Motocykl: WR 125 / EXC 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Chybie
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 529
- Rejestracja: sob, 14 paź 2006, 12:15
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Białystok
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Co do mojego postu to miałem juz wiele motorków, od simsona przez yamahe, honde a koncząc na KTM-ie i powiem wam ze ten motor daje mi najwięcej radosci z jazdy. A jak napisał już w jednym z postów " Mateo" zdaje się , że motor kupuje się ten który w 100 % będzie pasował własnie tobie. I jeżeli chesz kx-f to bierz kx-f. Tu jest temat odnosnie KTM i o tej marce się wypowiadamy. Znowu tu przykład przytocze, że za cene słabo wypasionego mercedesa kupisz full wypas leksusa .
I merce nowe nie są idealne a mimo to ludzie " przepłacają " i kupują te samochody, bo nie chcą potem czuc że zrobili zły zakup.
Tak samo jest z motorami....
Mi sie KTM podoba i koniec
Proponuje zakończyc ten spór i kontynuować temat
I merce nowe nie są idealne a mimo to ludzie " przepłacają " i kupują te samochody, bo nie chcą potem czuc że zrobili zły zakup.
Tak samo jest z motorami....
Mi sie KTM podoba i koniec
Proponuje zakończyc ten spór i kontynuować temat
"Ready to Race"
KTM 250 sx-f
#95
KTM 250 sx-f
#95
-
- Do odcięcia!
- Posty: 968
- Rejestracja: czw, 24 lis 2005, 12:59
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Myslenice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
http://www.allegro.pl/item162843328_ktm ... owosc.html
No no no ledwo 27 rok sie zaczol a juz mamy 28 model Widze ze era 125 dobiegla konca czyzby to dlatego ze 250f bylo mocniejsze od 125 i w klasie zawodow chcieli przyrownas szanse zrobili 144??? bo gdzies tak czytalem?
No no no ledwo 27 rok sie zaczol a juz mamy 28 model Widze ze era 125 dobiegla konca czyzby to dlatego ze 250f bylo mocniejsze od 125 i w klasie zawodow chcieli przyrownas szanse zrobili 144??? bo gdzies tak czytalem?
LiFe FoR RiDe
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 292
- Rejestracja: pt, 3 mar 2006, 18:51
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Na dole możemy przeczytać o ofercie cylindrów ale cena jest niezmiernie wysoka.
Ja w dalszym ciągu podtrzymuję moją wydumkę że w porządnym warsztacie robiącym w cylindrach zeszlifują te wyliczone ~2mm i przygotują powierzchnię do nicasilu.
Ciekawe czy głowica może pozostać od 125 oraz czy są już dostępne tłoki większych rozmiarów.
Zauważcie że wciąż zasilanie gaźnikiem.
Ja w dalszym ciągu podtrzymuję moją wydumkę że w porządnym warsztacie robiącym w cylindrach zeszlifują te wyliczone ~2mm i przygotują powierzchnię do nicasilu.
Ciekawe czy głowica może pozostać od 125 oraz czy są już dostępne tłoki większych rozmiarów.
Zauważcie że wciąż zasilanie gaźnikiem.
Ostatnio zmieniony czw, 1 lut 2007, 20:30 przez Ciechu, łącznie zmieniany 1 raz.
Bynajmniej nie przynajmniej! http://bynajmniej.pl/bynajmniej-to-nie-przynajmniej