KTM 2007

SEBOOL
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 951
Rejestracja: ndz, 22 sty 2006, 10:12
Motocykl: CRF only
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wlkp.
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: SEBOOL » pn, 29 sty 2007, 17:35

Powiedziałem co sądze na temat KTM z 2007 roku. A to ,że z witek też nie wnósł do temtau to nie zauważyłeś.

Za pra godz. usunę ten post.

pozdr.
RS SERWIS

4titu'd
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 148
Rejestracja: czw, 16 lut 2006, 10:01
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: z nienacka
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: 4titu'd » pn, 29 sty 2007, 19:15

oj sierot, nie zrozumiales intencji SEBOOL'a to raz, dwa, Witek akurat przedstawil typowy sposob myslenia na tym forum odnosnie KTM'a
KTM dla mnie jest marką która zawsze jest o krok w przód [...] daltego że zawsze chciałem mieć ktm -a
niestety wiekszosc takiego gadania nie ma zadnego oparcia w realiach, tym dzialaniem wprowadzacie lekki zament na forum, a mlodzi uzytkownicy napalaja sie na cos, co w rzeczywistosci nie jest wcale takie idealne. Nie zebyscie mysleli ze do KTM'a mam jakies negatywne nastawienia, jednak dopoki nie bede mial pewnosci, ze robia najlepsze motory to nie bede sie zbytnio interesowal to marka. Opieram sie przy wyborze testami (twmx rX) i opiniami uzytkownikow, w ktorych KTM ciagle jest na ostatnim miejscu, mimo nowej ramy i zajebistego zawiecha dwu obiegowego (ktore firmy japonskie maja juz od lat). Sierot mowisz o wypas osprzecie w KTMie, ale renthala montuja inne firmy seryjnie w swoich motorach tez, felgi excela itd. Dajesz sie zlapac na prosty chwyt marketingowy. Dobra niech sobie ma KTM te swoje gadzety, ktore i tak nie daja efektu w wyscigu na torze z konkurentami (testy), jednak zastanawia mnie czemu nikt nie zauwazy, ze nowy KTM srednio od japonca jest drozszy o 1000euro? Za te pieniadze mozesz sobie wladowac w motor pare konkretnych bajerkow. Teraz kwestia wygladu, to jak motor wyglada napewno ma duze znaczenie i projektanci spedzaja na tym mase czasu. jak by nie bylo firmy zyja w duzej mierze z klientow, ktorzy na to uwage zwracaja bardziej niz na osiagi. Osobiscie zastanawiam sie nad kupnem nowego sprzeta i prawdopodobnie wybiore KXF, wlasnie dlatego, ze mi sie najbardziej podoba, oczywiscie mam na uwadze,ze roznica miedzy KXF, CRF,YZF i RMZ jest tak, ze prawie jej nie ma. Co do wygladu KTM mnie akurat odrzuca.
Ostatnio zmieniony pn, 29 sty 2007, 19:16 przez 4titu'd, łącznie zmieniany 1 raz.

Sierot
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 666
Rejestracja: ndz, 16 kwie 2006, 21:52
Motocykl: KTM SX125 2010
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Socho
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Sierot » pn, 29 sty 2007, 19:16

dobra zioom luss. Nieam sprawy tylko wiesz temat o KTM a ty wyskakujesz ze HONDZINA najlepsza. Może i jest najlpesza ale załóż taki temat i tam bedom ludzie pisali. A tu jest o kej ti em i tyle.

pozdro
KTM 125SX '10 :]

blazej1616
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 133
Rejestracja: wt, 19 wrz 2006, 18:32
Motocykl: WR 125 / EXC 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Chybie
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: blazej1616 » pn, 29 sty 2007, 19:45

Jeden kocha się w HONDZIE drugi w KTM trzeci SUZUKI a ja KOCHAM YAMAHE :D a poza tym nie każdego stać na moto z 2007 rok mówiac o nowym a jest poczatek roku chyba ze ma sponsora albo duzoooo kasy .

PS. Na pierwszy rzut oka wyglada spox ,nawet mi sie podoba

witekCRM
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 529
Rejestracja: sob, 14 paź 2006, 12:15
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Białystok
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: witekCRM » pn, 29 sty 2007, 22:33

Co do mojego postu to miałem juz wiele motorków, od simsona przez yamahe, honde a koncząc na KTM-ie i powiem wam ze ten motor daje mi najwięcej radosci z jazdy. A jak napisał już w jednym z postów " Mateo" zdaje się , że motor kupuje się ten który w 100 % będzie pasował własnie tobie. I jeżeli chesz kx-f to bierz kx-f. Tu jest temat odnosnie KTM i o tej marce się wypowiadamy. Znowu tu przykład przytocze, że za cene słabo wypasionego mercedesa kupisz full wypas leksusa .
I merce nowe nie są idealne a mimo to ludzie " przepłacają " i kupują te samochody, bo nie chcą potem czuc że zrobili zły zakup.
Tak samo jest z motorami....
Mi sie KTM podoba i koniec :-)
Proponuje zakończyc ten spór i kontynuować temat
"Ready to Race"
KTM 250 sx-f


#95

Isbi
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 968
Rejestracja: czw, 24 lis 2005, 12:59
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Myslenice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Isbi » wt, 30 sty 2007, 19:54

Do sierota : "Co sie chwali to sie ma" :wink:
LiFe FoR RiDe
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy

Isbi
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 968
Rejestracja: czw, 24 lis 2005, 12:59
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Myslenice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Isbi » czw, 1 lut 2007, 17:27

http://www.allegro.pl/item162843328_ktm ... owosc.html
No no no :wink: ledwo 27 rok sie zaczol a juz mamy 28 model :roll: Widze ze era 125 dobiegla konca :twisted: czyzby to dlatego ze 250f bylo mocniejsze od 125 i w klasie zawodow chcieli przyrownas szanse zrobili 144??? bo gdzies tak czytalem?
LiFe FoR RiDe
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy

cr500r
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 322
Rejestracja: czw, 5 sty 2006, 01:42
Motocykl: --------
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: PRZEMYŚL
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: cr500r » czw, 1 lut 2007, 18:20

hmm cena tez troche zabija :) w porównaniu ze "zwykłą" seteczka ktm'a .

Pomyk
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 631
Rejestracja: pn, 4 lip 2005, 20:56
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Rzeszów/Birmingham(UK)
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Pomyk » czw, 1 lut 2007, 19:16

No cena dość wysoka,jestem ciekaw jak się śmiga na takiej 144.PZdr :)

To.mek
VIP
VIP
Posty: 1067
Rejestracja: pt, 4 lis 2005, 22:56
Motocykl: RM 125 K8, WR 450 K7
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Myszków-okolice Częstochowy
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: To.mek » czw, 1 lut 2007, 19:58

Śmiga się jak na 125 tylko jest trochę mocniejsza :roll: Teraz pewnie dużo osób przesiądzie się na 2T-koszty niższe a moc już będzie podobna do mocy 4T.

SEBOOL
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 951
Rejestracja: ndz, 22 sty 2006, 10:12
Motocykl: CRF only
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wlkp.
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: SEBOOL » czw, 1 lut 2007, 20:10

To.mek pisze:Teraz pewnie dużo osób przesiądzie się na 2T-koszty niższe a moc już będzie podobna do mocy 4T.
Nie podobna a dużo większa. Ale wiadomo co sie liczy przede wszytstkim, rider!
RS SERWIS

Ciechu
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 292
Rejestracja: pt, 3 mar 2006, 18:51
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Ciechu » czw, 1 lut 2007, 20:29

Na dole możemy przeczytać o ofercie cylindrów ale cena jest niezmiernie wysoka.
Ja w dalszym ciągu podtrzymuję moją wydumkę że w porządnym warsztacie robiącym w cylindrach zeszlifują te wyliczone ~2mm i przygotują powierzchnię do nicasilu.
Ciekawe czy głowica może pozostać od 125 oraz czy są już dostępne tłoki większych rozmiarów.

Zauważcie że wciąż zasilanie gaźnikiem.
Ostatnio zmieniony czw, 1 lut 2007, 20:30 przez Ciechu, łącznie zmieniany 1 raz.

ODPOWIEDZ

Wróć do „KTM”