Zeskok z "blatu" - co i jak zrobić

Zadaj pytania i zobacz wskazówki dotyczące techniki jazdy. Porozmawiaj o szkole Marcina Wójcika.
witekCRM
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 529
Rejestracja: sob, 14 paź 2006, 12:15
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Białystok
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: witekCRM » wt, 5 gru 2006, 15:03

A sie chyba do tyłu trzeba odchylic :/
"Ready to Race"
KTM 250 sx-f


#95

kotmx
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 800
Rejestracja: sob, 11 mar 2006, 10:50
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wójtowo / Lidzbark Warm.
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: kotmx » wt, 5 gru 2006, 17:56

w Olsztynie na torze są takie 2 blaty i jeden malutki. Atakuje je na wykręconej trójce i leciutko odchylam sie do tyłu :wink:
jest:
XR 200 R 83r
DT 80 93r supermoto --> no co? :D
cipkowóz (różowy komar :D)

fzr600 stunt

było:
YZ 426 01r--> porażka

kx 125 03r :)

luCZas
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 24
Rejestracja: śr, 24 maja 2006, 20:31
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: luCZas » wt, 5 gru 2006, 20:09

kotmx pisze:w Olsztynie na torze są takie 2 blaty i jeden malutki. Atakuje je na wykręconej trójce i leciutko odchylam sie do tyłu :wink:
tu masz ten maly blat
http://www.bikepics.com/pictures/457068/

setka jak sie polozysz po bandzie to rozkrecona 5 dasz rade tam wypadas bez problemu, chociaz jak teraz przebudowali tor to raczej 4 :)

zadnego odchylania sie tylko pełen ogien ew redukcja w powietrzu jak uda Ci sie wykrecic wysoki bieg

pzdr luCZas

TIJO
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 450
Rejestracja: śr, 28 cze 2006, 19:14
Motocykl: Yamaha Yz250f 08 WHITE
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Zabór
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: TIJO » wt, 5 gru 2006, 20:22

Name: TIJO
Bike: Yamaha YZ250f
Team: Cross Team Zielona Góra
Sponsors: P.W Magma , Athon

Sierot
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 666
Rejestracja: ndz, 16 kwie 2006, 21:52
Motocykl: KTM SX125 2010
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Socho
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Sierot » wt, 5 gru 2006, 20:51

Nie. Zeskok z "blatu" to to jak zeskakujes z jakiejś wysokości. np. w Głogowie jest takie cośże jest lekkie podbicie i lecisz w dół, tak samo właśnie w Olsztynie.
KTM 125SX '10 :]

kotmx
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 800
Rejestracja: sob, 11 mar 2006, 10:50
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wójtowo / Lidzbark Warm.
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: kotmx » wt, 5 gru 2006, 21:40

ten to moge tylko na 3 wykreconej ( mam zmienione przełożenia w skrzyni czyli to jest prawie 4 w normalnej setce)

chodzilo mi o zęby na za tą 30stką --> po skoku jest winkiel i zaraz wielki ząb 8)
jest:
XR 200 R 83r
DT 80 93r supermoto --> no co? :D
cipkowóz (różowy komar :D)

fzr600 stunt

było:
YZ 426 01r--> porażka

kx 125 03r :)

luCZas
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 24
Rejestracja: śr, 24 maja 2006, 20:31
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: luCZas » wt, 5 gru 2006, 21:58

kotmx pisze: chodzilo mi o zęby na za tą 30stką --> po skoku jest winkiel i zaraz wielki ząb 8)
to raczej hopki nie blaty ale jak zwal tak zwal na tamtych jest ta sama zasada :)

Sierot
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 666
Rejestracja: ndz, 16 kwie 2006, 21:52
Motocykl: KTM SX125 2010
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Socho
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Sierot » sob, 9 gru 2006, 20:36

no masz racje. Dostosowywuesz predkość do skoku. Atakujesz na dobrze wykręconym biegu i lecisz. Niema zasady. Każdy leci inaczej. Jeden odresorowania walnie do tego, drugi whipa a trzeci jeszcze coś innego dorzuci od siebie. Na początku skaczcie na centralnej pozycji i wtedy nic sie wam nie stanie.
KTM 125SX '10 :]

MASAKRATOR
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 114
Rejestracja: pt, 23 gru 2005, 22:17
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Gdansk
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: MASAKRATOR » sob, 9 gru 2006, 20:56

jak sa takie blaty czy zeskoki czy skoki na plaskie to jak nie da sie bez ujecia to ujac gaz tuz przed skokiem odchylic sie do w momecie najazdu na skok dupa maksymalnie do tylu ze by nie podbilo lot jest wtedy nizszy chyba ze sa koleiny w koleinach gaz zawsze musi byc otwarty chociaz lekko i zalezy co jest za skokiem np; prosto i zakret to lekko skoczyc na przednie kolo jak pod gorke i zakret to lekko na tylne kolo a jak prosta i nic to ile sie da jak naj dalej

ODPOWIEDZ

Wróć do „Technika Jazdy/ Szkoła”