Licznik rowerowy w crossie

Pytania dotyczące problemów z kierownicą, manetkami i całym osprzętem który na niej się znajduje.
Jacho
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 7
Rejestracja: ndz, 7 maja 2006, 16:37
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: Jacho » ndz, 7 maja 2006, 16:45

Wiem że z licznikami może być problem na postoju będzie wszystko ok a jak urochmisz silnik będzie pokazywało bzdury a wszystko przez pole magnetyczne jakie wytwarza magneto.
Eureka!!! to już wiem czemu mój licznik dostaje szału na wysokich obrotach. Można temu jakoś zaradzić??

Autor tematu
BaRy
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 382
Rejestracja: wt, 30 sie 2005, 00:08
Motocykl: CRF 250 R7
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Poznań
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: BaRy » ndz, 7 maja 2006, 21:43

Kupiłem kabelkową Sigmę 1606L i zamówiłem jeszcze magnes zakładany na tarczę hamulcową, już mam plan jak to wszstko pozakładać.
Jak tylko przyjdzie magnes biorę się za montarz i sie okaże jak to działa.

Isbi
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 968
Rejestracja: czw, 24 lis 2005, 12:59
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Myslenice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Isbi » ndz, 7 maja 2006, 21:46

a to w zestawie nie ma magnesu ?? :shock:
LiFe FoR RiDe
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy

Autor tematu
BaRy
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 382
Rejestracja: wt, 30 sie 2005, 00:08
Motocykl: CRF 250 R7
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Poznań
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: BaRy » ndz, 7 maja 2006, 21:52

Isbi pisze:a to w zestawie nie ma magnesu ?? :shock:
Oczywiście że jest ale na szprychę rowerową a szprycha w moto jest dużo grubsza a i tak to nie najlepsze miejsce.
Dlatego chcę zamatować specjalny magnes na tarczę.

Isbi
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 968
Rejestracja: czw, 24 lis 2005, 12:59
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Myslenice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Isbi » ndz, 7 maja 2006, 22:08

aha... bo jak u mnie w rowerowym jest taki magnesik okragly i ja go mam wlozonego w dziorke w tarczy i przykreconego srobka od tylu
LiFe FoR RiDe
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy

Awatar użytkownika
Dekadent
VIP
VIP
Posty: 252
Rejestracja: wt, 26 cze 2007, 15:25
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Licznik rowerowy w crossie

Post autor: Dekadent » pn, 15 lip 2013, 21:37

Odswieżam,

Jaki licznik polecacie, taki co nie wariuje lub tez sie nie resetuje na wysokich obrotach ?
"A tak naprawdę za plecami wszyscy życzą Ci porażki."

Konrad324
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 299
Rejestracja: ndz, 10 kwie 2011, 15:58
Motocykl: CRF 250R
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Nowy Targ
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Licznik rowerowy w crossie

Post autor: Konrad324 » wt, 16 lip 2013, 00:55

Kiedyś miałem taki http://allegro.pl/licznik-rowerowy-komp ... 24801.html można go fajnie wpasować w gąbkę kierownicy fat-bar jedyna wada to że jak mu przygrzało słońce to wariował ale tak to całkiem ok.

Awatar użytkownika
Dekadent
VIP
VIP
Posty: 252
Rejestracja: wt, 26 cze 2007, 15:25
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Licznik rowerowy w crossie

Post autor: Dekadent » wt, 16 lip 2013, 10:24

Dzięki, ale wolałbym jakiś co nie wariuje, bo wariujacy to juz mam :?

Nie musi miec zadnych bajerów, byle liczył km.
"A tak naprawdę za plecami wszyscy życzą Ci porażki."

hondacr1989
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 49
Rejestracja: śr, 5 wrz 2012, 21:00
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Licznik rowerowy w crossie

Post autor: hondacr1989 » czw, 18 lip 2013, 22:48

jw O spoko temat:) bo akurat szukam licznika takze takiego zeby nie wariował do motoru hard enduro zeby się na przeglądzie nie dowalili ,co doradzicie jaki model(najlepiej z allegro)
w sumie szukam podobnego do tego z linku wyzej w poscie z -predkoscia max ,przebytm dystansem,w ile h przebyty dystans, z budowy prostokątny +zeby nie wariował

wojtek z
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 9
Rejestracja: czw, 14 lut 2013, 10:48
Motocykl: wr426
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Rzeszów
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Licznik rowerowy w crossie

Post autor: wojtek z » ndz, 21 lip 2013, 05:20

Mam sigme 1009 i od 2000 km na razie działa i zero problemów. Kabelek przedłużony puszczony w pancerzu po lince hamulcowej od roweru. Czujnik zamontowany przy zacisku hamulcowym. A magnes (wyciągnięty końcówki magnetycznej na bity) i wklejony w śrubę a ona przykręcona do nita przy tarczy hamulcowej.

Awatar użytkownika
Dekadent
VIP
VIP
Posty: 252
Rejestracja: wt, 26 cze 2007, 15:25
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Licznik rowerowy w crossie

Post autor: Dekadent » pt, 26 lip 2013, 22:43

wojtek z mógłbyś porobić foty jak to wygląda, bo jakoś sobie nie umiem tego wyobrazić :)
"A tak naprawdę za plecami wszyscy życzą Ci porażki."

Awatar użytkownika
mckwadrat89
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 160
Rejestracja: czw, 8 paź 2009, 18:25
Motocykl: CRF250 '10
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: łódzkie
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Licznik rowerowy w crossie

Post autor: mckwadrat89 » wt, 3 lut 2015, 21:41

Witam, mam problem z licznikiem rowerowym. Mam aktualnie enduro TM 300, ale ktoś kiedyś pozbył się oryginalnego licznika. Kupiłem sobie Sigme bc509, prosty licznik, ale ma zaletę, że pokazuje prędkości powyżej 99 km/h, maksymalna wyświetlana to 199,9 km/h w enduro wystarczy ;) W moto mam fabryczny czujnik zamontowany przy tylnym zacisku i magnesik na tarczy. Podłączyłem się pod ten czujnik. Problem polega na tym, że wpisaniu poprawnego obwodu koła (2080mm) licznik strasznie zawyża, pół piątki o on już 199,9 pokazuje :D Wpisałem mu minimalny możliwy obwód (1000mm) sytuacja się znacznie poprawiła, ale nadal sporo zawyża. Nie wiem jak to naprawić, nie mogę już bardziej oszukać obwodem koła. Zastanawiam się czy może mieć na to wpływ długość przewodu i fakt, że jest łączony w dwóch miejscach lub są jakieś zakłócenia elektromagnetyczne. Może ktoś ma jakiś pomysł?
Baseball, basketball, football - all require one ball...off-road require two!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Kierownice i osprzęt”