regulacja gaznika kx 125 2t 2002rok
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 2270
- Rejestracja: ndz, 31 paź 2010, 11:10
- Motocykl: KTM sx 150 2009
- Styl jazdy: Enduro
- Podziękował: 5 razy
- Podziękowania: 11 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: regulacja gaznika kx 125 2t 2002rok
Nie chodzi mi o poziom paliwa(bo od tego jest pływak) tylko według wielu serwisówek ta śrubka działa na puszczonym gazie(czyli przepustnica odcina dopływ powietrza) i żeby motor mógł pracować reguluje sie tą śrubką dopływ tego powietrza...
dla potwierdzenia: zaobserwuj im zimniej tym wiecej paliwa potrzebne i dlatego śrubka jest bardziej wkręcona
dla potwierdzenia: zaobserwuj im zimniej tym wiecej paliwa potrzebne i dlatego śrubka jest bardziej wkręcona
PandaMoto serwis motocyklowy
www.pandamoto.pl
www.pandamoto.pl
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 3381
- Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
- Motocykl: CR 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 10 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: regulacja gaznika kx 125 2t 2002rok
Zmieniasz skład mieszanki paliwowo powietrznej dla wolnych obrotów. Jeśli zakręcisz całkowicie śrubę regulacyjną to nie oznacza, że dasz silnikowi max ilość paliwa, gdyż przepływ powietrza musi być zapewniony. Zauważ, że przy okazji zmiany położenia śruby zmienia się również dysza. Gęstość powietrza dostająca się do układu zasilania wolnych obrotów również zmienia się w zależności od temp.
Pojęcia mieszanka (paliwo+pow) i paliwo używacie zamiennie, a to jest całkowicie co innego.
Aby zwiększyć ilość doprowadzanej mieszanki należy przekręcić śrubę reg. w lewo. Aby zwiększyć zawartość paliwa (paliwo+olej) w tejże mieszance należy zwiększyć dysze wolnych obrotów.
Pojęcia mieszanka (paliwo+pow) i paliwo używacie zamiennie, a to jest całkowicie co innego.
Aby zwiększyć ilość doprowadzanej mieszanki należy przekręcić śrubę reg. w lewo. Aby zwiększyć zawartość paliwa (paliwo+olej) w tejże mieszance należy zwiększyć dysze wolnych obrotów.