Jazda zimowa

Pozostałe tematy nie pasujące do ww kategorii
Autor tematu
Isbi
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 968
Rejestracja: czw, 24 lis 2005, 12:59
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Myslenice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Jazda zimowa

Post autor: Isbi » pt, 2 gru 2005, 16:26

Elo co sadzicie o jezdzie w zimie :twisted: czy lozyska w wahaczu i w kolach sie nie rozleca :shock: :?: :?: :?: :?:
LiFe FoR RiDe
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy

MXrool
Rekord toru!
Rekord toru!
Posty: 1609
Rejestracja: wt, 19 lip 2005, 12:56
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: LDZrox, City of Pubs | 666is coming
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: MXrool » pt, 2 gru 2005, 19:01

Łożyska napewno sie nie rozlecą, bo nie mamy w Polsce sybiru. Warto jednak pomyśleć nad dobraniem większej dyszy. W 2T obowiązkowo, bo inaczej twój sprzęt może paść. Jak zimne powietrze wpada do silnika to pod wpływem wysokiej temp. rozpręża sie gwałtownie [zimne pow. jest gęstrze] i mieszanka się zmienia, bo zaczyna być wiecej powietrza, a paliwa ciągle tyle samo leci. Jest nie proporcja i moto może sie poprostu zatrzeć i radocha z zimowej jazdy sie skończy.
DOLCE & GABBANA VIP ELITE#60

Maciek cr
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 20
Rejestracja: czw, 4 sie 2005, 14:01
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Maciek cr » pt, 2 gru 2005, 20:44

nie znam się o jaka dyszę chodzi

IGI CROSS
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1129
Rejestracja: wt, 15 lis 2005, 21:24
Motocykl: Yamaha YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Sulejówek
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: IGI CROSS » pt, 2 gru 2005, 21:19

ja wolę żeby mój moto postał w ciepłym garażu niź bawić się w mechanika przez całą zimę 8) Niech ma wakacje 8)

MXrool
Rekord toru!
Rekord toru!
Posty: 1609
Rejestracja: wt, 19 lip 2005, 12:56
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: LDZrox, City of Pubs | 666is coming
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: MXrool » ndz, 4 gru 2005, 18:51

Znaczy do zatarcia 2T może dojść przy ujemnych temp.. W dwusuwach bardzo ważne jest dobranie dyszy, trzeba odpowiednią dopasować do otaczających nas warunków atmosferycznych.

P.S. Maciek cr chodzi o dysze główną w gaźniku.
DOLCE & GABBANA VIP ELITE#60

zielorz
VIP
VIP
Posty: 892
Rejestracja: czw, 3 mar 2005, 20:28
Motocykl: GSXR 750 K0
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: RASZKÓW
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: zielorz » pn, 5 gru 2005, 11:58

a sa takie hmm preferowane/zalecane rozmiary dysz na poszczegolna temperature i czy po przekladce dysz trzeba regulowac gaznik (pewnie tak ale chce sie upewnic :D )

pozdro

MXrool
Rekord toru!
Rekord toru!
Posty: 1609
Rejestracja: wt, 19 lip 2005, 12:56
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: LDZrox, City of Pubs | 666is coming
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: MXrool » pn, 5 gru 2005, 13:10

Im niższa temp. tym dysza w gaźniku większa. Gaźnika nie trzeba regulować po wymianie, bo regulujesz go po przez tą czynność. Jak latałem jeszcze w Enduro na piędziesiątkach to dysze wymieniałem przed oddaniem do paru maszyn po 5 razy by zestroić motor do temp. otoczenia. W piędziesiątkach nie dobranie odpowiedniej dyszy kończyło się na bardzo kiepskim miejscu, bo motor poprostu nie jechał. W motocyklach dużych pojemności się tego poprostu nie odczówa, ale dysza jest równie znacząca.
DOLCE & GABBANA VIP ELITE#60

zielorz
VIP
VIP
Posty: 892
Rejestracja: czw, 3 mar 2005, 20:28
Motocykl: GSXR 750 K0
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: RASZKÓW
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: zielorz » wt, 6 gru 2005, 17:56

no dobra ale jak poznasz czy juz idzie wystaraczajaco dobrze u mnie jest taka sprawa ze jak zrobilo sie goraco moto wygladalo jak by brakowalo mu paliwa jade jade jade i nagle lapie mula i gasnie trzeba przechylic az sie przeleje i pol okrazenia zrobic i powtorka pozniej cos pokombinowalem z plywakami i bylo tak ze jak za malo ja krecilem to sie zalewala i nie wkrecala sie na obroty tylko jak sie odkrecilo to przerywala. Zima po hmm 20 minutowej jezdzie mialem problem z obrotami (nie trzymala niskich). W polowie wakacji wsadzilem 2 elektrodowa swiece NGK i niby jest ok bo jak wsadze NGK BR9EG chyba r to sie zalewa. Czy to wina dysz czy jak i czy jest jakis wymair wyjsciowy ze np. 0.04 albo 0,4 mm (nie wiem w jakiej dokladnosci sie je liczy) jest na taka a taka temperature. Po jak pojade na tor to raczej gaznika nie bede rozkrecal zeby sobie dysze glowna dobrac ;)

pozdro

Autor tematu
Isbi
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 968
Rejestracja: czw, 24 lis 2005, 12:59
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Myslenice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Isbi » wt, 13 gru 2005, 20:07

PYTANIE do Mx??l sorki ze ? ale nie wiem jak robisz te znaczki :roll:
ty tesh smigasz na 4t i napewno sie orientujesz czy jak wymienie tlumik w wr 250 na sportowy taki od yzf to dysze takze musze wymienic??
LiFe FoR RiDe
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy

MXrool
Rekord toru!
Rekord toru!
Posty: 1609
Rejestracja: wt, 19 lip 2005, 12:56
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: LDZrox, City of Pubs | 666is coming
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: MXrool » wt, 13 gru 2005, 20:17

Nie musisz dyszy wymieniać, wymienia sie ją wtedy gdy są wachania temperatur np. masz dysze dostosowaną do 20'C a się zrobiło 5'C.
DOLCE & GABBANA VIP ELITE#60

Autor tematu
Isbi
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 968
Rejestracja: czw, 24 lis 2005, 12:59
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Myslenice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Isbi » wt, 13 gru 2005, 21:31

aha ... hmm... bo w pewnym serwisie motocrossowym mi powiedzieli ze mi moze wypalic zawory bo bedzie za duzo powietrza ciagnal i za ,malo paliwa dawal.... :shock:
LiFe FoR RiDe
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy

MXrool
Rekord toru!
Rekord toru!
Posty: 1609
Rejestracja: wt, 19 lip 2005, 12:56
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: LDZrox, City of Pubs | 666is coming
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: MXrool » śr, 14 gru 2005, 08:36

No jak będzie drastyczne przesadzone z zamałą dyszą, to tak się może stać. Nie ma obaw, ja w KTM 400 EXC raz zmieniałem dysze i ciągle latam od zeszłej zimy na jednej. W nowym KTMie zmieniałem częściej by zawsze mieć maxymalną moc i żeby się nie dławił. To co ten mechanik powiedział to może się zdarzyć w skrajnych przypadkach. Nie dobranie odpowiedniej dyszy w 2T może się skończyć zatarciem, wypaleniem tłoka, a w 4T raczej się to niestanie. Mówiąc krótko możesz zmienić ale nie musisz.
DOLCE & GABBANA VIP ELITE#60

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pozostałe”