Przegląd 2 suwa - co i jak?

Pozostałe tematy nie pasujące do ww kategorii
ecik
VIP
VIP
Posty: 1001
Rejestracja: wt, 24 sty 2006, 10:28
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: ecik » śr, 12 kwie 2006, 22:07

Ciechu mi sie wydaje ze Wossner robi tłoki pod tuleje bo jak sam wymieniles jest bardzo duza roznica pomiedzy jednym a drugim tłokiem. Szlif sie robi co 0,25mm :]

Ciechu
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 292
Rejestracja: pt, 3 mar 2006, 18:51
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Ciechu » śr, 12 kwie 2006, 23:45

Kolega mi przed chwilą podpowiedział że można ze spokojnym sumieniem tulejować cylinder bo nawet po wyczepraniu selekcji da się zrobić szlif i dobrać tłok wossner. Jednak jeśli się zbierze 0,25 to byłyby poważne problemy z odpaleniem motocykla bo luz rzędu 0,2mm jest duży biorąc pod uwagę że tłok należy pasować na ok 0,04-0,05mm. Czyli wychodzi na to że 0,25 nie jest regułą przy szlifie. Trzeba zanieść tłok i powiedzieć "panie, szlifuj pan na taki wymiar" :lol: Zależy od producenta.

Autor tematu
Matrix 007
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 21
Rejestracja: pn, 27 mar 2006, 18:14
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Z Buszu...hehehe
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Matrix 007 » czw, 13 kwie 2006, 08:00

Jakie są maksymalne rozmiary tłoka wossnera do Hondy cr125??Ja musze kupic 54,94 czy są jeszcze większe??
\ l love motocross!!! /
\ Honda CR125 /
\ /
Matrix
\ -------------------- /

BartekJ
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 337
Rejestracja: śr, 22 lut 2006, 22:55
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Gliwice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: BartekJ » czw, 13 kwie 2006, 13:20

http://www.olekmotocykle.pl/index.php?site=start
Np. tutaj, tylko trzeba nieco poszukać w necie.
Jeśli na stronie nie mają, to znaczy, że raczej nie ma, ale trzeba pytać. Na allegro się ogłasz człowiek, że ma wossnery, i wiseco, poszukaj i zapytaj.

Heiduk
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 235
Rejestracja: wt, 27 cze 2006, 21:52
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: no właśnie skąd???
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: Heiduk » śr, 23 sie 2006, 23:00

Kurna powiedzcie mi :? Co ile GODZIN wymieniacie tłok?? Byłem u mechanika, to powiedział co 20godzin. :(
A taki tłok 500zl. Jak co 20 godzin, to ze dwa razy w sezonie będę musiał wymieniać.

IGI CROSS
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1129
Rejestracja: wt, 15 lis 2005, 21:24
Motocykl: Yamaha YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Sulejówek
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: IGI CROSS » śr, 23 sie 2006, 23:04

amator wymienia co 30-40mh zależy od jazdy,zawodnicy co 20mh ale amatorzy też niektórzy wimieniają co 20

Heiduk
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 235
Rejestracja: wt, 27 cze 2006, 21:52
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: no właśnie skąd???
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: Heiduk » śr, 23 sie 2006, 23:09

Ok. A trzeba tylko wymieniać tłoki, czy korbowody też, łozyska??

Isbi
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 968
Rejestracja: czw, 24 lis 2005, 12:59
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Myslenice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Isbi » śr, 23 sie 2006, 23:15

aaa dupa zalata IGI pierdolisz smuty.... taki amatorszczyzna co pierdzi crossowka moze wymieniac co 60 !!!!
LiFe FoR RiDe
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy

Heiduk
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 235
Rejestracja: wt, 27 cze 2006, 21:52
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: no właśnie skąd???
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: Heiduk » czw, 24 sie 2006, 08:40

Hmm, kiedys dzwoniłem do jakiegoś dealera, i powiedział że trzeba wymieniać tłok co 100godzin, to komu mam tu wierzyć :?

IGI CROSS
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1129
Rejestracja: wt, 15 lis 2005, 21:24
Motocykl: Yamaha YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Sulejówek
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: IGI CROSS » czw, 24 sie 2006, 10:25

Heiduk pisze:Hmm, kiedys dzwoniłem do jakiegoś dealera, i powiedział że trzeba wymieniać tłok co 100godzin, to komu mam tu wierzyć :?
To zależy od jazdy...ja bym Ci radził co sezon(czyli 40-50mh) wymieniać jeśli jeździsz amatorsko 2razy w tygodniu.Co 60 albo 100 Isbi to chyba jak ktoś wyjeżdza z garażu zrobi runke po osiedlu i wraca do domu :lol:

Isbi
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 968
Rejestracja: czw, 24 lis 2005, 12:59
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Myslenice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Isbi » czw, 24 sie 2006, 10:55

heh wcale ze nie a skad ty to mozesz wiedziec jak smigasz dtka??? naczytales sie duzo rzeczy bna forum i teraz powtarzasz..... Co 40Mh wymienia sie zeby np nie stracic na mocy , bo kompresja bedzie jush slabsza.. a amatorek nie odczuje roznicy w braku mocy , wiadomo ze nie mozna tesh przesadzic z dlugoscia bo moze tlok peknac ale najlepiej jest sobie pomierzyc kompresje i jak bedzie duzo mniejsza od normalnej to zmienic tloka
LiFe FoR RiDe
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy

Isbi
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 968
Rejestracja: czw, 24 lis 2005, 12:59
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Myslenice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Isbi » czw, 24 sie 2006, 10:58

MOto godziny sa mierzone w taki sposob ze np 40mh to jest wtedy ile godizn moto pracowalo na pelnych obrotach!! a jak ktos nigdy nie jezdzi na takich to mu sie wydluza czas do zmianuy np do 60 mh
LiFe FoR RiDe
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pozostałe”