Strona 2 z 2

: śr, 28 gru 2005, 22:21
autor: rafal
30 koni

tyle to ja niemam nawet w XR 200R z 83r. heheh

Dwa obiegi -
zalety: mniej oleju wchodzi do " silnika" niz do skrzyni= taniej
no przy awarii syf nie leci na gladź cylindra
rzadziej przecież wymieniasz olej w skrzyni = oszczędność
wady:
dwa obiegi = trzeba pilnować wymiany oleju w skrzyni jak i w "silniku"
noi za dużo roboty
a także gdy pęknie jakaś uszczelka olej z skrzyni( gdy jest inny) przedostaje sie do części korbowej i moze narobić ostrego bajzlu :evil: [/code]

: czw, 29 gru 2005, 23:48
autor: MXrool
rafal pisze:
30 koni

tyle to ja niemam nawet w XR 200R z 83r. heheh

Dwa obiegi -
zalety: mniej oleju wchodzi do " silnika" niz do skrzyni= taniej
no przy awarii syf nie leci na gladź cylindra
rzadziej przecież wymieniasz olej w skrzyni = oszczędność
wady:
dwa obiegi = trzeba pilnować wymiany oleju w skrzyni jak i w "silniku"
noi za dużo roboty
a także gdy pęknie jakaś uszczelka olej z skrzyni( gdy jest inny) przedostaje sie do części korbowej i moze narobić ostrego bajzlu :evil: [/code]
Cóż kolego za mądre spostrzeżenia hehe
Głównym celem zrobienia dwóch układów było to, żeby olej ze skrzyni nie leciał do cylindra, bo wiadomo że zawiera duuuużo opiłków. A z tym wiadomo co się wiąże.

Re: CRF.... osobno olej do skrzyni i silnika ?!?

: pt, 31 paź 2008, 12:04
autor: MXdawid#767
moj kumpel ma crf 250r z 2007r. jezeli chodzi o silnik to jest prze***. korbe zmienial po 140mh bo zaczela dostawac luzow i pojawialy sie lekkie wibracje, poraz pierwszy zawory regulowal po 100mh, cylinder przy wymianie tloka byl "igla". widocznie odzielny obieg pomaga bo syf ze skrzyni zostaje w skrzyni a silnik jest smarowany czystym oilem.