CRF.... osobno olej do skrzyni i silnika ?!?

Pytania dotyczące płynów, smarów oraz oleji do Twojego motocykla
rafal
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: rafal » śr, 28 gru 2005, 22:21

30 koni

tyle to ja niemam nawet w XR 200R z 83r. heheh

Dwa obiegi -
zalety: mniej oleju wchodzi do " silnika" niz do skrzyni= taniej
no przy awarii syf nie leci na gladź cylindra
rzadziej przecież wymieniasz olej w skrzyni = oszczędność
wady:
dwa obiegi = trzeba pilnować wymiany oleju w skrzyni jak i w "silniku"
noi za dużo roboty
a także gdy pęknie jakaś uszczelka olej z skrzyni( gdy jest inny) przedostaje sie do części korbowej i moze narobić ostrego bajzlu :evil: [/code]

Autor tematu
MXrool
Rekord toru!
Rekord toru!
Posty: 1609
Rejestracja: wt, 19 lip 2005, 12:56
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: LDZrox, City of Pubs | 666is coming
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: MXrool » czw, 29 gru 2005, 23:48

rafal pisze:
30 koni

tyle to ja niemam nawet w XR 200R z 83r. heheh

Dwa obiegi -
zalety: mniej oleju wchodzi do " silnika" niz do skrzyni= taniej
no przy awarii syf nie leci na gladź cylindra
rzadziej przecież wymieniasz olej w skrzyni = oszczędność
wady:
dwa obiegi = trzeba pilnować wymiany oleju w skrzyni jak i w "silniku"
noi za dużo roboty
a także gdy pęknie jakaś uszczelka olej z skrzyni( gdy jest inny) przedostaje sie do części korbowej i moze narobić ostrego bajzlu :evil: [/code]
Cóż kolego za mądre spostrzeżenia hehe
Głównym celem zrobienia dwóch układów było to, żeby olej ze skrzyni nie leciał do cylindra, bo wiadomo że zawiera duuuużo opiłków. A z tym wiadomo co się wiąże.
DOLCE & GABBANA VIP ELITE#60

MXdawid#767
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 176
Rejestracja: sob, 11 paź 2008, 11:04
Motocykl: Honda CR 125 '04
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: CRF.... osobno olej do skrzyni i silnika ?!?

Post autor: MXdawid#767 » pt, 31 paź 2008, 12:04

moj kumpel ma crf 250r z 2007r. jezeli chodzi o silnik to jest prze***. korbe zmienial po 140mh bo zaczela dostawac luzow i pojawialy sie lekkie wibracje, poraz pierwszy zawory regulowal po 100mh, cylinder przy wymianie tloka byl "igla". widocznie odzielny obieg pomaga bo syf ze skrzyni zostaje w skrzyni a silnik jest smarowany czystym oilem.
Honda CR 125 2004''

ODPOWIEDZ

Wróć do „Płyny eksploatacyjne”