Nowy zestaw napędowy - ustawienie tylnego koła
-
Autor tematulukikme
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 43
- Rejestracja: pt, 30 gru 2005, 20:31
- Motocykl: Rm 125 K7
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Lublin
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Nowy zestaw napędowy - ustawienie tylnego koła
Sprawa z pozoru prosta...
Założyłem cały nowy zestaw napędowy. Po ustawieniu tylnego koła na początku skali naciągu (I kreska) tylna zębatka jest bardzo mocno zbliżona do tylnego ślizgu. Po założeniu łańcucha zostaje minimalny odstęp - łańcuch idzie po ślizgu bez większych oporów, jednak wyciągnięcie go jest możliwe tylko przy obróceniu zębatki, nie ma żadnego większego dystansu.
Jaki powinien być odstęp zębatki od tylnego ślizgu?
Niestety, ślizg łańcucha żadnej regulacji nie ma.
Założyłem cały nowy zestaw napędowy. Po ustawieniu tylnego koła na początku skali naciągu (I kreska) tylna zębatka jest bardzo mocno zbliżona do tylnego ślizgu. Po założeniu łańcucha zostaje minimalny odstęp - łańcuch idzie po ślizgu bez większych oporów, jednak wyciągnięcie go jest możliwe tylko przy obróceniu zębatki, nie ma żadnego większego dystansu.
Jaki powinien być odstęp zębatki od tylnego ślizgu?
Niestety, ślizg łańcucha żadnej regulacji nie ma.
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 39
- Rejestracja: ndz, 30 wrz 2007, 12:01
- Motocykl: YAMAHA YZF 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Kwidzyn
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Nowy zestaw napędowy - ustawienie tylnego koła
Jedyne co daje lekki odstęp- dystans to te tulejki z łepkiem i tak powinno być minimalny odstęp od ślizgu.
" .MX jako żywioł pobierający w życiu bohaterów litry oktanów ... "