Problem z luźną klamką od sprzęgła.

Pytania dotyczące problemów z kierownicą, manetkami i całym osprzętem który na niej się znajduje.
ODPOWIEDZ
Autor tematu
czesiekczyliicze
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Problem z luźną klamką od sprzęgła.

Post autor: czesiekczyliicze » pn, 23 sty 2006, 19:25

Witam ,w moim KTM EXC 520 model 2001 od pewnego czasu zauwazylem ze jest cos nie tak z klamka od sprzegla a mianowicie chodzi o to ze jest ona w porownaniu do klamki hamulca przedniego o wiele luzniejsza tzn lata luzno do gory i na dol i na boki a przy pompce jest usmarowana plynem . czy to normalne ? czy nalezy wymienic klamke czy tez moze jest cos nie tak z pompka?z gory dziekuje za pomoc .

Awatar użytkownika
lulek001
Moderator
Moderator
Posty: 278
Rejestracja: sob, 19 lut 2005, 13:16
Motocykl: CRF 250 R 2009
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: lulek001 » wt, 24 sty 2006, 11:07

To że klamaka lata góra-dół, to jest normalne w używanym motorze. Pod wpływem upadków jarzmo się wyrabia i luźniej trzyma klamkę.

To że klamaka jest luźna przód-tył, to jest źle. Znaczy, że nie pracuje w pełym zakresie. Pewnie płyn się gdzieś wysącza. Sprawdź i ew. wymień uszczelki oraz dolej płyn do odpowiedniego poziomu.
Ja miałem tak w KTM`ie przy mocowaniu sprzegła do obudowy silnika. Wyciałem i wymieniłem uszczelkę na nową i juz było wszystko dobrze.

Swoją drogą uważam hydrauliczne sprzegło za kiepski pomysł. Dodatkowy kłopot;-)
Nikasil.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „Kierownice i osprzęt”