144cc? Czyli zimowe rozmyślania.

Jeśli nie znalazłeś kategorii dla Twojego tematu pisz tu.
Autor tematu
WLD_Wlodi
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1040
Rejestracja: czw, 28 sie 2008, 19:48
Motocykl: Różnie to bywa.
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

144cc? Czyli zimowe rozmyślania.

Post autor: WLD_Wlodi » pt, 30 sty 2009, 20:27

Witam. Z tego co wiem ,to zawodach można startować do 144cc 2T i do 250cc 4T. W chwili obecnej czterosuwy mają przewage nad dwusuwami. KTM wypuścił SXa 144cc. Jak to się spisuje w porównaniu do ćwiary 4T? Jak wygląda Seryjna YZ 125 06' przy seryjnym 4T, a jak wygląda YZ 125/144cc athena + V-force + sportowy ukł. wydechowy?
Jak z dostępem cześci do 144cc Athena? Ile jest selekcji na nikasylu, o ile droższy jest tłok od serii(bo napewno jest droższy), czy reszta wytrzymuje taki tuning?

Prosze moderatorów o wyrozumiałość, zima w pełni, a trzeba o czymś pisać :mrgreen:

crasch
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 359
Rejestracja: śr, 28 lis 2007, 19:51
Motocykl: zielony monster
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Kuj-Pom
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: 144cc? Czyli zimowe rozmyślania.

Post autor: crasch » pt, 30 sty 2009, 20:40

Ale motasz. Weź trochę jaśniej pisz - albo przejrzyściej.
O KTM SX 144ce było już nie raz. Co do YZ to wątpię, że ktoś Ci odpiszę jak się ma do 4T, bo w końcu, żeby Ci na to odpowiedzieć ktoś powinien mieć dokładnie taki setup jaki wypisałeś, wątpię, że trafisz na taką osobę.

p.s. kupiłeś w końcu moto czy nie? niedawno miałem w opisie yz09, potem yz01, teraz masz yz bez rocznika?

pzdr.

superpimp
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: 144cc? Czyli zimowe rozmyślania.

Post autor: superpimp » pt, 30 sty 2009, 20:47

Powiem tylko to co słyszałem od dobrego mechanika że w takiej yztce na kicie atheny korbę trzeba zmieniać co tłok. I drugie że o ile takie tłoki selekcyjne na taki kit są to napewno są bardzo ciężko dostępne. Znam przypadek kumpel zrobił taki tunning bo sypnął mu sie silnik i ten kit atheny miał w tej cenie co oryginalny cylek. Potem przyszedł czas że tłok był do wymiany i sprawa wyglądała tak że w końcu wrócił do standardowego cylka bo nie mógł dostać tego tłoka.

GreenRider#800
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 33
Rejestracja: sob, 24 sty 2009, 16:23
Motocykl: Yamaha Yz 125 '04
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: 144cc? Czyli zimowe rozmyślania.

Post autor: GreenRider#800 » pt, 30 sty 2009, 21:51

ja powiem tak mam Kawasaki Kx 100 i jest naprawde zaje.isty problem z częściami.Motor był sprowadzony z Angli , na zime rozebrałem go bo chce zrobić generalke co się okazało tłok do 100cc produkuje tylko WISECO i jest on niedostępny w PL ... w żadnym katalogu .Dlatego teraz czekam aż przyjdzie z USA jedynym ratunkiem był ebay :).Chce dodać że to niebyła rowiercona 85 tylko seryjnie wyprodukowana 100cc. Kawasaki i Suzuki wypuszcza 100cc :)

Autor tematu
WLD_Wlodi
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1040
Rejestracja: czw, 28 sie 2008, 19:48
Motocykl: Różnie to bywa.
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: 144cc? Czyli zimowe rozmyślania.

Post autor: WLD_Wlodi » pt, 30 sty 2009, 22:36

p.s. kupiłeś w końcu moto czy nie? niedawno miałem w opisie yz09, potem yz01, teraz masz yz bez rocznika?
Kupiłem(ale narazie to zostanie owiane tajemnicą, aż moto będzie w domu), ale nie o tym temat.
O KTM SX 144ce było już nie raz. Co do YZ to wątpię, że ktoś Ci odpiszę jak się ma do 4T, bo w końcu, żeby Ci na to odpowiedzieć ktoś powinien mieć dokładnie taki setup jaki wypisałeś, wątpię, że trafisz na taką osobę.
Są osoby, które jeżdżą w zawodach, które zostały przy 2T i myśle że przynajmniej KTOŚ jeździ na 144 2T.
Powiem tylko to co słyszałem od dobrego mechanika że w takiej yztce na kicie atheny korbę trzeba zmieniać co tłok. (...)Znam przypadek kumpel zrobił taki tunning bo sypnął mu sie silnik i ten kit atheny miał w tej cenie co oryginalny cylek.
I o takie coś mi chodziło:)

crasch
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 359
Rejestracja: śr, 28 lis 2007, 19:51
Motocykl: zielony monster
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Kuj-Pom
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: 144cc? Czyli zimowe rozmyślania.

Post autor: crasch » pt, 30 sty 2009, 23:38

Są osoby, które jeżdżą w zawodach, które zostały przy 2T i myśle że przynajmniej KTOŚ jeździ na 144 2T.
Na pewno ktoś zainwestował w 144ke od KTMa, ale ja nie o tym pisałem, że będzie Ci trudno znaleźć (czytanie ze zrozumieniem się kłania :P) tylko o tej YZcie na tym setupie który opisałeś, ale jak widzę (z tego co superpimp napisał), że się myliłem.
pzdr.

MX_Bartek
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 518
Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 22:24
Motocykl: KTM 250 SXF '07
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: 144cc? Czyli zimowe rozmyślania.

Post autor: MX_Bartek » sob, 31 sty 2009, 08:15

po co kombinować, jak można kupic ktm'a 144 sx, który jest seryjnie produkowany, więc nie będzie do niego problemów z częściami. a najlepiej to kupić 250 4t 8)

Autor tematu
WLD_Wlodi
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1040
Rejestracja: czw, 28 sie 2008, 19:48
Motocykl: Różnie to bywa.
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: 144cc? Czyli zimowe rozmyślania.

Post autor: WLD_Wlodi » sob, 31 sty 2009, 17:06

MX_Bartek pisze:po co kombinować, jak można kupic ktm'a 144 sx, który jest seryjnie produkowany, więc nie będzie do niego problemów z częściami. a najlepiej to kupić 250 4t 8)
No właśnie widze, że do 144SX są tłoki w cenach tłoków do 125 no i są 4 selekcje:)
Jak to idzie w porównaniu do 125SX?

Setyk
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 139
Rejestracja: pt, 18 maja 2007, 19:13
Motocykl: Husqvarna WR 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Grabów nad Prosną / Wrocław
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: 144cc? Czyli zimowe rozmyślania.

Post autor: Setyk » sob, 31 sty 2009, 17:57

Tu masz porownanie mocy i czasow okrazen jest 144 i 125 ;)
http://www.motox.com.pl/index.php?optio ... ew&id=1392

Autor tematu
WLD_Wlodi
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1040
Rejestracja: czw, 28 sie 2008, 19:48
Motocykl: Różnie to bywa.
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: 144cc? Czyli zimowe rozmyślania.

Post autor: WLD_Wlodi » sob, 31 sty 2009, 18:01

Setyk pisze:Tu masz porownanie mocy i czasow okrazen jest 144 i 125 ;)
http://www.motox.com.pl/index.php?optio ... ew&id=1392
Dzięki wielkie 8)

bubba
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 200
Rejestracja: sob, 29 lip 2006, 12:54
Motocykl: YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Warszawa-Anin
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: 144cc? Czyli zimowe rozmyślania.

Post autor: bubba » pn, 2 lut 2009, 00:24

Do Ktm 144 nie będzie bólu z gratami ... Jeżeli chodzi o kita do Yamy ... sam chciałem w zeszłym sezonie coś takiego zrobić z zamiłowania do 2t ale po głębszym przemyśleniu odpuściłem temat. Powiem więcej ... znam osobę która zakupiła yz 125 08 i wsadziła kita na 144 łącznie obecnie z głowicą wydechem i membraną. Od lat jeździ Yamami w czteropaku ! i po kilku treningach jak byliśmy w romanówce w październiku powiedział mi ten otóż osobnik ... że czteropakiem lepiej by mu sie jechało ... tydzień później albo 2 był 11.11 i jednak zdecydował się wystartować czterosuwem. Dla mnie i tak zawsze dwupak to dwupak ale pogódźmy się z tym że coraz mniej ich będzie i tym bardziej coraz mniej będą widziane na zawodach. Ktoś na Forum kiedyś pisał że za pare lat maja wejsc przepisy że 2504t będzie jechalo z 2502t. Fim cały czas próbuje ratować zwolenników 2t ale niebawem zostaną one jednak we freestyle. Spójrzmy kto został przy seryjnych setach na 2009 - Yama i Ktm.
BLUE RIDER

amator
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 1173
Rejestracja: śr, 11 kwie 2007, 19:00
Motocykl: YZF250, KXF250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Warmińsko-mazurskie
Podziękował: 3 razy
Podziękowania: 3 razy
Status : Offline

Re: 144cc? Czyli zimowe rozmyślania.

Post autor: amator » pn, 2 lut 2009, 14:15

Ja słyszalem ze Fim szykuje zmiany od przyszłego sezonu :roll: . w klasach MX85 i MX2Junior zawodnicy będą mogli startowac tylko na 2T :rolleyes: . Nie dosłyszałem tylko czy w ME czy też w MP., potwierdzone na 99,9% :drinkers:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Na kazdy temat”