Koniec ery dwusuwa ?

Jeśli nie znalazłeś kategorii dla Twojego tematu pisz tu.
Siedli
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 136
Rejestracja: wt, 1 maja 2007, 21:09
Motocykl: Szukam
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Żarki Letnisko
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Siedli » ndz, 23 gru 2007, 14:04

Albo rometa:D
A 4t mają coś w sobie i 2t mają coś w sobie i mają swojich wielbicieli:)
"(...)a ósmego dnia Bóg stworzył 2T(...)"

Było-Suzuki SMX 50
Było-Honda CR 125 01
Było-Honda CRF 250 04
Aktualnie- Poszukuje

miki1331
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 75
Rejestracja: wt, 9 paź 2007, 16:25
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: szczecin
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: miki1331 » śr, 26 gru 2007, 17:54

Honda zaprzestała produkcji 2t z powodu ekologi:) ze 4t jest bardziej ekologiczny czy cos inne firymy tez maja taki zamiar ale niewiem czy to wejdzie w zycie... a tak na marginesie honda jeszcze pozałuje ze juz nie ma 2t te brzmienie a teraz co tylko 3 moto crf150 crf250 crf450 i koniec ja jeszcze mam tak zwany zabytek cr 125 z 2001r i powiem tyle jest super :)

Awatar użytkownika
Tomski_01
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 137
Rejestracja: pn, 25 gru 2006, 16:54
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: Tomski_01 » śr, 26 gru 2007, 18:13

Przyczyna zaprzestania produkcji nie byla ekologia bo jak narazie tylko Kalifornia zabraznia i to nie wszedzie jazdy 2t, trzeba miec odpowiedni wydech i juz mozna jezdzic. Przyczyna byla technologia gdyz z danej pojemnosci 2t juz nie wyciagniesz wiec, co mialo byc wymyslone juz zostalo. Oczywiscie wielka szkoda i strata jest zaprzestanie produkcji 2t ale swiat sie na tym nie konczy, dla amatorow zostaje yamaha ktm, zreszta bardzo dobre motorki :wink: . NAtomisast silnik 4t jest bardziej skomplikowany i mozna w nim duzo wiecej rzeczy zmienic podkrecic czy wyregulowac zeby z danej pojemnosci miec lepsze osiagi. Crf230 ktora jest motocyklem klasy 80ccm nie ma sobie rownych wsrod 2t. Mysle ze zawsze bede mial slabosc do 2t, z powodu, prostoty konstrukcj, zapachu spalin i dzwieku, i zawsze bede chcial miec 2t w swoim garazu ale jak bym mial wybierac miedzy nowym 2t a nowy 4t to bym wybral 4t.

miki1331
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 75
Rejestracja: wt, 9 paź 2007, 16:25
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: szczecin
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: miki1331 » śr, 26 gru 2007, 18:21

ztego co wiem to do klasy 85 jest crf150 nie 230 dziewczyna taka tam lata

MX_Bartek
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 518
Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 22:24
Motocykl: KTM 250 SXF '07
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: MX_Bartek » śr, 26 gru 2007, 20:08

miki1331 pisze:Honda zaprzestała produkcji 2t z powodu ekologi
:shock: przecież nikt nie patrzy na ekologię, to górnolotna idea. zresztą czy spali 5 czy 10 litrów co za różnica. honda chyba w f1 też zaczęła zwracać uwagę na ekologię bo coś im się nie wiedzie

Taki Tam Gar
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 236
Rejestracja: czw, 12 kwie 2007, 18:23
Motocykl: Było CRF 250, YZ 125, YZF 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Taki Tam Gar » śr, 26 gru 2007, 20:18

Tomski ma racje. To jest jedyny powód. Są tacy ludzie jak ja którzy lubią i to i to. 2T ma swoje uroki i 4T ma swoje. Mi np w enduro bardziej by chyba pasowalo 2T ze względu na zabawe którą może sprawić. 4T zaś na tor, nie wiem dlaczego ale bardziej mi odpowiada.
yyyyn? Yyyyyyyyyn?

Awatar użytkownika
Tomski_01
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 137
Rejestracja: pn, 25 gru 2006, 16:54
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: Tomski_01 » śr, 26 gru 2007, 20:29

miki1331 pisze:ztego co wiem to do klasy 85 jest crf150 nie 230 dziewczyna taka tam lata
Moj blad masz racje. :wink:

motochłopiec
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 973
Rejestracja: ndz, 2 lip 2006, 23:50
Motocykl: crossowy
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Ni stąd ni z owąd
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Koniec ery dwusuwa ?

Post autor: motochłopiec » pn, 1 gru 2008, 22:33

chyba sie jednak doczekaliśmy . w 2006 r to była abstrakcja dla nas a teraz wystarczy popatrzec ile 4t lata a ile 2t no i ze 2t w zasadzie mało kto produkuje

crasch
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 359
Rejestracja: śr, 28 lis 2007, 19:51
Motocykl: zielony monster
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Kuj-Pom
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Koniec ery dwusuwa ?

Post autor: crasch » pn, 1 gru 2008, 22:56

Szkoda, że dzieje się tak a nie inaczej, no ale co zrobić my nic nie poradzimy. Miałem 2x 2T i teraz 4T i nie sądzę, że 4pakiem lata się o niebo lepiej, jak dla mnie po prostu inaczej i może troszkę bardziej komfortowo w terenie/małej wycieczce. Ale tak samo jak 4T i 2T ma swoje plusy.
Szkoda, że nie jest tak, że producenci tworzą na równi i 2T i 4T, bo wtedy każdy mógłby wybrać co mu odpowiada a tak za jakiś czas będziemy skazani na 4paki. A szkoda, bo nie uważam by 2suwy były gorsze. No, ale wiadomo - producentom najwidoczniej nie opłaca się produkować na równym poziomie 2t i 4t pewnie ze względu na to, że jest większy popyt na 4t idą bardziej w te właśnie stronę.

Julekmx2
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 317
Rejestracja: czw, 7 lut 2008, 11:16
Motocykl: kxf 250 08', YZ 125 sprzedam
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Jelenia Góra
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Koniec ery dwusuwa ?

Post autor: Julekmx2 » wt, 2 gru 2008, 14:51

Myśle że 2t tak do końca nie wyginą... przynajmniej jeśli chodzi o enduro, a dokladnie porównienie miedzy 450 4t a 250 2t, wielu takich jest którym bardziej bedzie pasował 2t, np exc 250 2t motor marzenie do EN. SX 150, do tego dojedzie tuning, i w MP można sieke robic jak komuś bardziej pasuje jazda 2suwem. pzdr

SEBOOL
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 951
Rejestracja: ndz, 22 sty 2006, 10:12
Motocykl: CRF only
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wlkp.
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Koniec ery dwusuwa ?

Post autor: SEBOOL » wt, 2 gru 2008, 14:56

Niestety już 2 suwem nie można rywalizować z 4T na wysokim poziomie. Z 2T już nie wycisną a z 4T nadal coś wyciskają.

pozdr.
RS SERWIS

Daiman
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 238
Rejestracja: czw, 9 lis 2006, 22:16
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Płock
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Koniec ery dwusuwa ?

Post autor: Daiman » wt, 2 gru 2008, 16:27

No to ja was zaskocze pewnie:
od roku 2010 w mistrzostwach europy w klasie junior (oraz zapewne mistrzostwa świata i najpewniej rozszerzy się to na mistrzostwa krajowe ) będzie można jeździć tylko motocyklami klasy 125 !

ODPOWIEDZ

Wróć do „Na kazdy temat”