Koniec ery dwusuwa ?

Jeśli nie znalazłeś kategorii dla Twojego tematu pisz tu.
Autor tematu
mario77
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 135
Rejestracja: wt, 27 gru 2005, 12:25
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Miasto Świętej Wieży
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Koniec ery dwusuwa ?

Post autor: mario77 » sob, 16 gru 2006, 16:45

Właśnie wyczytałem w Motocross Action Magazine, że Honda kończy produkcję motocykli dwusuwowych. Ostatnimi będą modele 2008 CR85, CR125, CR250.

enduroguy
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 541
Rejestracja: pn, 4 gru 2006, 23:14
Motocykl: RM125 #155
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Józefów k/o W-wy
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: enduroguy » sob, 16 gru 2006, 17:02

jeszcze pozaluja :twisted: . wg. mnie to nie mozliwe zeby przestali 2 paki robic. na zawodach typu enduro erzberg najwiecej jest wlasnie 250cm3 2t, takze cos w tym musi byc
pzdr
Fuck The Whales!!! Save 2 Strokes!!!

mXmoto.pl
- TLD , BudRacing, MSR, Answer...

Kaze
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1437
Rejestracja: sob, 1 paź 2005, 12:47
Motocykl: może kiedyś
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: "Miasto złą sławą owiane..."
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: Kaze » sob, 16 gru 2006, 17:03

Jeżeli wszystkie firmy tak postanowią to dla mnie pozostają jedynie modele starsze, o nowym nie bedzie mowy. Czyli kijowo, sądze że jest wielu ludzi którzy wolą jeździć 2T tak jak ja i takie narzucanie na siłe wszystkim 4paka to paranoja.

bubba
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 200
Rejestracja: sob, 29 lip 2006, 12:54
Motocykl: YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Warszawa-Anin
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: bubba » sob, 16 gru 2006, 17:16

to co koniec Freestyle?? bo oni tylko 2t. MXA to dosyć wiarygodne źródło ale wszystko myślę przed nami... może nie bedą tyle wydawać hajsu na inżynierów - poprawki itak dalej, może ograniczą produkcje, ale żeby wogóle je zlikwidowac ;/?? nie sądzę. Jeżeli zrobią pojemnośći 2t w klasie 125 do 144 i przyjmie to się w Europie to z pewnośćią nie zniknie 2t
BLUE RIDER

SEBOOL
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 951
Rejestracja: ndz, 22 sty 2006, 10:12
Motocykl: CRF only
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wlkp.
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: SEBOOL » sob, 16 gru 2006, 17:17

Hahahah dobry kawał dnia! napewno tak się nie stanie a tym predzej jak wejdzie poj. 144cmm!! Chłopaki nie ma o co się martwić :)
pozdr.
RS SERWIS

MXrool
Rekord toru!
Rekord toru!
Posty: 1609
Rejestracja: wt, 19 lip 2005, 12:56
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: LDZrox, City of Pubs | 666is coming
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: MXrool » sob, 16 gru 2006, 17:17

Chodzi tu o czystość spalin. Pójdą w tym kierunku, bo obecne 2T są nie ekologiczne i o to się rozchodzi. Pozdro
DOLCE & GABBANA VIP ELITE#60

gajowy
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 719
Rejestracja: ndz, 1 sty 2006, 10:11
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: gajowy » sob, 16 gru 2006, 17:36

E tam, nie ufam w to Mario. Może to jakieś kontrolowane przecieki służące podwyższeniu sprzedaży 4T, ale może któż to wie...150 lat temu jakbyś powiedział publicznie że silniki parowe będą pyrkać w muzeach, to by też nie dowierzali.
Za bardzo śmierdzi mi w tym dział księgowości i marketingu Hondy. Wiadomo że na 2T nie wykręci się aż takiego sosu jak na 4T.
Husqvarna CR 250 82`, Husqvarna SM 450R 08`, Beta Zero 125 91`.

Sierot
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 666
Rejestracja: ndz, 16 kwie 2006, 21:52
Motocykl: KTM SX125 2010
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Socho
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Sierot » sob, 16 gru 2006, 17:39

a i na pewno w ciągu 2 lat na pewno nie uda im sie zakończyć produkcji 2T to jest niemożliwe. Firmy produkujące mają zakontraktowaną prace na kilka lat więc przez kilka ładnych lat 2T będom w produkcji. A co do 4T w FMX to kto wykręcił pierwszego BACK FLIP CLIFFHANGER'a?? HONDA 250CRF tylko niepamietam dokładnie kto to był :cry:
KTM 125SX '10 :]

Kaze
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1437
Rejestracja: sob, 1 paź 2005, 12:47
Motocykl: może kiedyś
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: "Miasto złą sławą owiane..."
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: Kaze » sob, 16 gru 2006, 17:50

Blake Bilko Williams na CRF 450. A tak wogóle to na czym miałaby jeździc klasa 50ccm? Na 4T?

Sierot
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 666
Rejestracja: ndz, 16 kwie 2006, 21:52
Motocykl: KTM SX125 2010
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Socho
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Sierot » sob, 16 gru 2006, 18:07

hehe...Kaze dobrte byłyby to motory: KTM 50 SXF :lol: :lol: :lol:
siały by postrach....
KTM 125SX '10 :]

SEBOOL
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 951
Rejestracja: ndz, 22 sty 2006, 10:12
Motocykl: CRF only
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wlkp.
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: SEBOOL » sob, 16 gru 2006, 18:20

Sierot pisze:hehe...Kaze dobrte byłyby to motory: KTM 50 SXF :lol: :lol: :lol:
siały by postrach....
Wśród mrówke :lol:
pozdr.
RS SERWIS

mały
VIP
VIP
Posty: 757
Rejestracja: sob, 21 sty 2006, 13:42
Motocykl: Yamaha YZ250F '18
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: mały » sob, 16 gru 2006, 19:04

Kawasaki ponoć już w ubiegłym roku odpuściło produkcję 125 2T. Ale po tym linku nie jestem tego do końca pewnien http://www.motoland.si/default.cfm?Kat= ... &KatID=278 :roll:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Na kazdy temat”