Dakar 2009
-
- Mistrz prostej
- Posty: 65
- Rejestracja: wt, 4 wrz 2007, 11:53
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Dakar 2009
z szybkością moge się jeszcze zgodzić ale co do awaryjności to bym już taki pewien nie był, TT-r 600 to sprzęty które jadą dookoła Świata bez remontu, czego bym nie powiedział o KTM,CRF , nawet BMkowy GS wydaje się być bardziej zawodny.piasektt pisze:Bo są już szybsze i mniej awaryjne motocykle.
Pozdrawiam
Rafał
450exc
-
- Do odcięcia!
- Posty: 768
- Rejestracja: wt, 27 gru 2005, 11:48
- Motocykl: YZ250F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: z toru (Wrocław)
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Dakar 2009
ELIS pisze:z szybkością moge się jeszcze zgodzić ale co do awaryjności to bym już taki pewien nie był, TT-r 600 to sprzęty które jadą dookoła Świata bez remontu, czego bym nie powiedział o KTM,CRF , nawet BMkowy GS wydaje się być bardziej zawodny.piasektt pisze:Bo są już szybsze i mniej awaryjne motocykle.
Pozdrawiam
Rafał
450exc
Ale mi chodzi przy eksploatacji przez np.Come TT-r szybciej uklęknie niż LC4 adventure
-
- Mistrz prostej
- Posty: 65
- Rejestracja: wt, 4 wrz 2007, 11:53
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Dakar 2009
ale pod jakim względem uklęknie, że co zawias wcześniej nie wyrobi, silnik się rozleci czy rama pęknie?:)piasektt pisze:Ale mi chodzi przy eksploatacji przez np.Come TT-r szybciej uklęknie niż LC4 adventure
a co ma do tego czy sprzęt szoferuje Coma czy Kazik z Buncywoli, żywotność to żywotność. Znam historie wyprawy do Azji gdzie pojechały 3 x TT-r i 1x KTM Advenczer. KTM wrócił w pociągu bo się non stop pieprzył. Sam mam KTM i jest okej ale jak bym miał jechać do Afryki albo gdzieś daleko to na pewno nie na KTM i koniec. Albo był ubrał się w TT-r albo w ostateczności w nową XR 650, ale raczej skłaniał bym się ku TT-rce. Co do Comy i takich porównań to weź pod uwagę że motocykle które startują w Dakarze nie mają nic wspónego ze swoim odpowiednikiem w stocku. I jestem pewnien że seryjną TT-r by Coma Dakar ukończył a seryjnego Advenczera by zostawił w połowie rajdu:)
Wiem co mówie bo znam opinie ludzi co handlują KTM-ami, i o ile serie exc sx czy szosowe diuki są okej to Advenczer to straszne gówno.
Pozdrawiam
Rafał
450exc
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 518
- Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 22:24
- Motocykl: KTM 250 SXF '07
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Dakar 2009
ja bym się takim wybrał
http://www.scigacz.pl/KTM,Baja,690,pust ... ,3272.html
wszędzie pisze, że ktm'y mają najlepsze silniki, co zresztą widać na wszystkich zawodach enduro, gdzie trzeba przejechać kilkaset kilometrów w trudnym terenie, lub nawet kilka tysięcy jak na rajdach typu Dakar, królują ktm'y, a nie japońce, którzy z kolei królują w mx i sx w usa, ale tam wyścig trwa 20 minut i każda maszyna to wytrzyma, więc wygrywają ich pieniądze za które kupują drogich zawodników (Stewart przeszedł do yamahy za 8 mln $) . to, że na Dakarze jest pomarańczowo to raczej nie zasługa paru teamów fabrycznych...
http://www.scigacz.pl/KTM,Baja,690,pust ... ,3272.html
wszędzie pisze, że ktm'y mają najlepsze silniki, co zresztą widać na wszystkich zawodach enduro, gdzie trzeba przejechać kilkaset kilometrów w trudnym terenie, lub nawet kilka tysięcy jak na rajdach typu Dakar, królują ktm'y, a nie japońce, którzy z kolei królują w mx i sx w usa, ale tam wyścig trwa 20 minut i każda maszyna to wytrzyma, więc wygrywają ich pieniądze za które kupują drogich zawodników (Stewart przeszedł do yamahy za 8 mln $) . to, że na Dakarze jest pomarańczowo to raczej nie zasługa paru teamów fabrycznych...
Ostatnio zmieniony śr, 28 sty 2009, 07:16 przez MX_Bartek, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 694
- Rejestracja: wt, 11 lip 2006, 12:06
- Motocykl: crossowy najlepiej
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Kraków/ Kanada
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Dakar 2009
widze ze sam masz Kata. Wiec pewnie wiesz co sie dzieje w silnikach od 2007 roku??
No jakos maja wade wabryczna. Ciekawe czemu nic innego nie ma??
No jakos maja wade wabryczna. Ciekawe czemu nic innego nie ma??
Honda CRF250r
Yamaha YZ250F
Husqvarna TC250- enduro konwersja
Yamaha YZ125- najlepsza zabawka EVER
THE POLISH NIGHTMARE #715
www.mxFOLGA.pl
LIFESTYLE na FB
Yamaha YZ250F
Husqvarna TC250- enduro konwersja
Yamaha YZ125- najlepsza zabawka EVER
THE POLISH NIGHTMARE #715
www.mxFOLGA.pl
LIFESTYLE na FB
-
- Mistrz prostej
- Posty: 65
- Rejestracja: wt, 4 wrz 2007, 11:53
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Dakar 2009
Chłopaki, mówię do Bartka i do Tomskiego ja nie mam awersji na KTM bo sam latam na 450exc a to że jest z 2004 też nie jest bez przyczyny:) Chodzi mi tylko o to że jak miał bym się wybierać na wyprawę gdzie leciał bym po 500km dziennie bo bezludziu to wolał bym jechać pewną TT-r gdzie jest "19" części które się nie mają prawa zepsuć niż nowym KTM który to zepsuć się nie tyle może co "powinien":)
Dla przykładu kolega mój z Niemiec teraz na przełomie roku 2008/2009 nowym 450 exc-r latał na wypadzie po górach w Hiszpanii, i stało się że w silniku wciągnęło uszczelkę do środka pomiędzy karterami - pytam czy to normalne. A jak byś takim KTM NOWYM poleciał w podróż życia do Azji sam?, Zostajesz w Mongolii na czas aż tam jakiś serwis KTM nie otworzą:)
Chłopaki możemy to ulewać tonę żółci co i tak nie zmieni faktu że najczęściej wybieranym motorem na wyprawy jest ttr 600, i ci co jeżdżą nie robią tego dlatego że wygodna czy ładna, biorą tt-rke dlatego że jest NIEZAWODNA.
I proszę nie mówić mi że w Baja 500 czy 1000 czy milionstodziewieńcet jedzie Ciril czy inny szofer, bo on nie ma motoru takiego jak Ty dostaniesz z paczki.
A ktoś zapyta czemu ja mam KTM. Bo ten z rocznika 2004
- dobry silnik co ma zawory na śrubke - co wolę
- jak dla mnie świetnie się prowadzi ( CRF mi nie leży )
No i piszecie o Dakarze, ale weźcie pod uwagę że tam co dzień można zrobić remont silnika i wymienić sporo rzeczy więc dawanie takiego przykładu jako egzamin trwałości to słaby pomysł. Trwałość i nie zawodność to jest wtedy jak biorę sprząta z paczki, instaluje mu zbiornik 25L i heja dookoła świata, ja tam wiem że TTr by łyknęła 45tysiecy bez remontu, a KTM?
pozdrawiam
rafał
450exc
ps. najlepiej skwitował to mój kolega co sprzedaje KTM i HONDE: mówi że KTM jest "zje....any" już w fabryce, a inżynier co go projektuje rysuje go na desce złamanym ołówkiem:)
Dla przykładu kolega mój z Niemiec teraz na przełomie roku 2008/2009 nowym 450 exc-r latał na wypadzie po górach w Hiszpanii, i stało się że w silniku wciągnęło uszczelkę do środka pomiędzy karterami - pytam czy to normalne. A jak byś takim KTM NOWYM poleciał w podróż życia do Azji sam?, Zostajesz w Mongolii na czas aż tam jakiś serwis KTM nie otworzą:)
Chłopaki możemy to ulewać tonę żółci co i tak nie zmieni faktu że najczęściej wybieranym motorem na wyprawy jest ttr 600, i ci co jeżdżą nie robią tego dlatego że wygodna czy ładna, biorą tt-rke dlatego że jest NIEZAWODNA.
I proszę nie mówić mi że w Baja 500 czy 1000 czy milionstodziewieńcet jedzie Ciril czy inny szofer, bo on nie ma motoru takiego jak Ty dostaniesz z paczki.
A ktoś zapyta czemu ja mam KTM. Bo ten z rocznika 2004
- dobry silnik co ma zawory na śrubke - co wolę
- jak dla mnie świetnie się prowadzi ( CRF mi nie leży )
No i piszecie o Dakarze, ale weźcie pod uwagę że tam co dzień można zrobić remont silnika i wymienić sporo rzeczy więc dawanie takiego przykładu jako egzamin trwałości to słaby pomysł. Trwałość i nie zawodność to jest wtedy jak biorę sprząta z paczki, instaluje mu zbiornik 25L i heja dookoła świata, ja tam wiem że TTr by łyknęła 45tysiecy bez remontu, a KTM?
pozdrawiam
rafał
450exc
ps. najlepiej skwitował to mój kolega co sprzedaje KTM i HONDE: mówi że KTM jest "zje....any" już w fabryce, a inżynier co go projektuje rysuje go na desce złamanym ołówkiem:)
-
- VIP
- Posty: 259
- Rejestracja: ndz, 1 kwie 2007, 14:11
- Motocykl: HUSQVARNA TE 250 '08
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Suchorze / Koszalin
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Dakar 2009
Tutaj zgadzam się z ELISem. Nie wiem jak to jest z topowymi kierowcami na moto ale gwiazdy Dakaru prowadzące fury po etapie wsadzają często tyłki w śmigłowce i lecą do holetu z wypasem aby odpocząć. Ich mega teamy w tym czasie trzepią furę na maxa aby gwiazda mogła rano zapakować pachnący i wyperfumowany tyłek do maszyny i polecieć dalej. Mimo, że wygrywa Dakar można powiedzieć, że jest takim samym zawodnikiem co koleś, który po etapie sam z kumplem grzebie w maszynie , mało śpi itp i rano leci dalej ???ELIS pisze: No i piszecie o Dakarze, ale weźcie pod uwagę że tam co dzień można zrobić remont silnika i wymienić sporo rzeczy więc dawanie takiego przykładu jako egzamin trwałości to słaby pomysł.
pozdrawiam
Mariusz
510TE
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 694
- Rejestracja: wt, 11 lip 2006, 12:06
- Motocykl: crossowy najlepiej
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Kraków/ Kanada
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Dakar 2009
W 2007 byly za mocno dokręcone wałki rozrządu i sie zacierały a w 2008 przynejmniej wszystkie EXC biorą olej. Co dojazdówke w EN trzeba dolac 100 ml:)MX_Bartek pisze:jaką?
Honda CRF250r
Yamaha YZ250F
Husqvarna TC250- enduro konwersja
Yamaha YZ125- najlepsza zabawka EVER
THE POLISH NIGHTMARE #715
www.mxFOLGA.pl
LIFESTYLE na FB
Yamaha YZ250F
Husqvarna TC250- enduro konwersja
Yamaha YZ125- najlepsza zabawka EVER
THE POLISH NIGHTMARE #715
www.mxFOLGA.pl
LIFESTYLE na FB
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 541
- Rejestracja: pn, 4 gru 2006, 23:14
- Motocykl: RM125 #155
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Józefów k/o W-wy
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Dakar 2009
Jony, a moze te KTM'y do ktorych olej trzeba dolewac to 2 paki po prostu?
Fuck The Whales!!! Save 2 Strokes!!!
mXmoto.pl - TLD , BudRacing, MSR, Answer...
mXmoto.pl - TLD , BudRacing, MSR, Answer...