MZ Enduro
-
- Mistrz prostej
- Posty: 144
- Rejestracja: śr, 21 maja 2008, 12:12
- Motocykl: GAS GAS TxT 280 pro
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: ok Żywca
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: MZ Enduro
pierwszy raz widze mz-tke cross . ona jest orginal czy made in home
People coming, people going, people born to die, Don't ask me, because I don't know why
-
Autor tematumec
- Mistrz prostej
- Posty: 64
- Rejestracja: pt, 28 wrz 2007, 21:39
- Motocykl: ktm 300 EXC
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: bogatynia
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: MZ Enduro
to są orginalne MZ GS GE Enduro startowali kiedys zawodnicy byłego DDR jak Uwe Weber, Harald Sturm, Jens Scheffler, Andreas Cyffka
-
- Do odcięcia!
- Posty: 719
- Rejestracja: ndz, 1 sty 2006, 10:11
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: MZ Enduro
Jako ciekawostkę dodam że w okolicach lat 60 szosowe wyścigówki MZ (125 i 2-cylindrowe 250) chłodzone ciecza robiły piekielnie dobre wyniki w swiatowym stylu.
Ciekawostka w tych MZetach-przedni zawias UpsiDown (chyba druga fota od góry) to wczesny WP, na bank tylny błotnik to Acerbisowski który zaleznie od dokręconego emblematu lądował albo we wczesnych KTMach LC4, albo jako akcesoryjny w....BMW R 80/100 GS. Do tej pory ten błotnik figuruje w katalogu Touratecha
Piekne maszyny.
Ciekawostka w tych MZetach-przedni zawias UpsiDown (chyba druga fota od góry) to wczesny WP, na bank tylny błotnik to Acerbisowski który zaleznie od dokręconego emblematu lądował albo we wczesnych KTMach LC4, albo jako akcesoryjny w....BMW R 80/100 GS. Do tej pory ten błotnik figuruje w katalogu Touratecha
Piekne maszyny.
Husqvarna CR 250 82`, Husqvarna SM 450R 08`, Beta Zero 125 91`.
-
Autor tematumec
- Mistrz prostej
- Posty: 64
- Rejestracja: pt, 28 wrz 2007, 21:39
- Motocykl: ktm 300 EXC
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: bogatynia
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: MZ Enduro
Techniczne Dane - MZ GT 250
Motor: Jedno cylindrowy chłodzonyPowietrzem
Sterowanie Membrana
Sterowanie zaworu wydechu: Pnęmatyczne
Skok/mm: 65
Średnica /mm: 69,7
Pojemność skokowa cm³: 248
Moc KW\KM 31(42)
Obr \min: 8200
Gaźnik BVF M6
Ø 38 mm
Zapłon Bezkontaktowe
Świeca Isolator RS 14-300 LGS
Przełożenie 74/26
Sprzęgło Suche tarczowe
Skrzynia 6 biegowa
Łańcuch CZ - 5/8 x 1/4
Zawieszenie Rama rurowa podwójna
Zawieszenie przód: MZ – teleskopowe Ø 35 mm
Federung hinten: Centralne
Sprężynowe z 2 amortyzatorami gazowymi
Skok zawieszenia przód tył mm: 305/315
Skręt: 31°
Opony przód tył 3.00 - 21 / 4.50 - 18
Techniczne Dane - MZ GT 500
Motor: Jedno cylindrowy chłodzonyPowietrzem
Sterowanie Membrana
Sterowanie zaworu wydechu: żadne
Skok/mm: 70
Średnica /mm: 81,5
Pojemność skokowa cm³: 365,2
Moc KW\KM 36(49)
Obr \min: 7500
Gaźnik BVF M6
Ø 38 mm
Zapłon Bezkontaktowe
Świeca Isolator RS 14-300 LGS
Przełożenie 73/27
Sprzęgło Suche Tarczowe
Skrzynia 5 biegowa
Łańcuch CZ - 5/8 x 1/4
Zawieszenie Rama rurowa podwójna
Zawieszenie przód: MZ – teleskopowe Ø 35 mm
Federung hinten: Centralne
Sprężynowe z 2 amortyzatorami gazowymi
Skok zawieszenia przód tył mm: 305/315
Skręt: 31°
Opony przód tył 3.00 - 21 / 4.50 - 18
Motor: Jedno cylindrowy chłodzonyPowietrzem
Sterowanie Membrana
Sterowanie zaworu wydechu: Pnęmatyczne
Skok/mm: 65
Średnica /mm: 69,7
Pojemność skokowa cm³: 248
Moc KW\KM 31(42)
Obr \min: 8200
Gaźnik BVF M6
Ø 38 mm
Zapłon Bezkontaktowe
Świeca Isolator RS 14-300 LGS
Przełożenie 74/26
Sprzęgło Suche tarczowe
Skrzynia 6 biegowa
Łańcuch CZ - 5/8 x 1/4
Zawieszenie Rama rurowa podwójna
Zawieszenie przód: MZ – teleskopowe Ø 35 mm
Federung hinten: Centralne
Sprężynowe z 2 amortyzatorami gazowymi
Skok zawieszenia przód tył mm: 305/315
Skręt: 31°
Opony przód tył 3.00 - 21 / 4.50 - 18
Techniczne Dane - MZ GT 500
Motor: Jedno cylindrowy chłodzonyPowietrzem
Sterowanie Membrana
Sterowanie zaworu wydechu: żadne
Skok/mm: 70
Średnica /mm: 81,5
Pojemność skokowa cm³: 365,2
Moc KW\KM 36(49)
Obr \min: 7500
Gaźnik BVF M6
Ø 38 mm
Zapłon Bezkontaktowe
Świeca Isolator RS 14-300 LGS
Przełożenie 73/27
Sprzęgło Suche Tarczowe
Skrzynia 5 biegowa
Łańcuch CZ - 5/8 x 1/4
Zawieszenie Rama rurowa podwójna
Zawieszenie przód: MZ – teleskopowe Ø 35 mm
Federung hinten: Centralne
Sprężynowe z 2 amortyzatorami gazowymi
Skok zawieszenia przód tył mm: 305/315
Skręt: 31°
Opony przód tył 3.00 - 21 / 4.50 - 18
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 10
- Rejestracja: pt, 12 gru 2008, 22:20
- Motocykl: honda cr 250/suzuki RMZ 250
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 19
- Rejestracja: wt, 23 gru 2008, 22:56
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline