Wady i zalety setek w rocznikach 2003-2004 rm,sx,cr,yz,kx

Autor tematu
piotrek07_92
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 40
Rejestracja: ndz, 9 mar 2008, 18:24
Motocykl: yamaha yzf250=>suzuki rm125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Góra Kalwaria
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Wady i zalety setek w rocznikach 2003-2004 rm,sx,cr,yz,kx

Post autor: piotrek07_92 » pn, 17 mar 2008, 18:55

Witam
Wiem że podobne tematy już były ale nie chodzi mi tutaj o odpowiedz typu nie ma róznicy pomiędzy modelami gdy mają już po kilka lat zależy jaką trafisz sztuke . Chodzi mi o wady i zalety seryjne crossów w tych rocznikach, np: o rmkach słyszałem że często się w nich sypią skrzynie. :?:

dasibe
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 210
Rejestracja: wt, 18 wrz 2007, 09:39
Motocykl: Japońska seta !
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Wady i zalety setek w rocznikach 2003-2004 rm,sx,cr,yz,kx

Post autor: dasibe » wt, 18 mar 2008, 11:21

Padające skrzynie to przypadki...lub zły serwis motocykla.A ogołem to każdy z tych motorów jest OK.Jednak ja polecam tylko japońce :wink:

tyski
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 51
Rejestracja: sob, 2 lut 2008, 18:02
Motocykl: ...
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Jelenia Góra
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Wady i zalety setek w rocznikach 2003-2004 rm,sx,cr,yz,kx

Post autor: tyski » wt, 18 mar 2008, 16:31

mała wade ma sx 125 ... chodzi o korek od baku ,moj kolega ma 125 z 2004 roku i mowi ze podczas odkrecania syf mu wlatuje do baku ktory sie przylepi do korka... ale potem dał jakasuszczelke i było wporządku
ENDURO jako zywioł pobierający w życiu bohaterów litry oktanów ...

Autor tematu
piotrek07_92
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 40
Rejestracja: ndz, 9 mar 2008, 18:24
Motocykl: yamaha yzf250=>suzuki rm125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Góra Kalwaria
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Wady i zalety setek w rocznikach 2003-2004 rm,sx,cr,yz,kx

Post autor: piotrek07_92 » śr, 19 mar 2008, 16:34

ale to to jest pikuś chodzi o coś poważniejszego, jak wady silnika, zawiasu, itd

alka
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 74
Rejestracja: sob, 5 lip 2008, 14:58
Motocykl: honda cr 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Katowice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Wady i zalety setek w rocznikach 2003-2004 rm,sx,cr,yz,kx

Post autor: alka » czw, 17 lip 2008, 20:22

powiem tak wada w yz do 2003 roku jest to że padają skrzynie biegów:D;p
nic szczególnego...
Zakładam kask... google...nie widać mojej twarzy.. to już nie ten świat.. tutaj nie ma przyjaźni...tutaj kończy się szacunek... Mój świat moje życie.. mój ustrój... moje zdrowie...bo kocham to CO ROBIE

crossmaniak
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 330
Rejestracja: pt, 16 maja 2008, 16:20
Motocykl: 95' kx 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Barwice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Wady i zalety setek w rocznikach 2003-2004 rm,sx,cr,yz,kx

Post autor: crossmaniak » pt, 18 lip 2008, 07:48

Człowieku jakie ty byś chciał wady :wink: . Dla mnie te crossowki są prawie takie same, jakie mogą mieć wady skoro są skonstruowane na tor do rywalizacji. To wszystko co slyszymy to stereotypy i plotki bo komuś skrzynia sie sypnęła. Ja jażdze suzuki rm 250 i nie mam problemów ze skrzynia, a moto jest już stare. Więc mówie takie gadanie wywodzi się z pojedynyczych przypadków i uprzedzeń do marki. Dla przykładu powiem ci, że ostatnio słyszałem od zioma, ze on np. nie kupi kawy kx, bo slyszal ze skrzynie się sypią :shock: . Więc jeden mówi tak, drugi tak. Przeciez wszystko zależy od eksploatacji i od tego jak dbamy o moto. Jak szanujesz skrzynie, czyli regularnie zmieniasz olej (nie mówie tu o 10mth bo to przesada :shock: ), i używasz sprzęgła to nic nie powinno się z nią stać :wink: . Nie wiem z jakich materiałów wykonywane są wszystkie podzespoły crossowek, ale dla mnie to motory wytrzymałe, w których serwis ogranicza się do tłoka, korby, cylindra, skrzyni, zawiasu i napędu. Zawsze można trafić na felerną sztukę czego nikomu nie życzę :mrgreen: :wink: pozdr

alka
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 74
Rejestracja: sob, 5 lip 2008, 14:58
Motocykl: honda cr 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Katowice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Wady i zalety setek w rocznikach 2003-2004 rm,sx,cr,yz,kx

Post autor: alka » pt, 18 lip 2008, 11:28

hhmmm wiesz koleś nie do końca ja dbam bardzo o mój motor ale to juz sa wady techniczne hehehe pozdro:)
nic szczególnego...
Zakładam kask... google...nie widać mojej twarzy.. to już nie ten świat.. tutaj nie ma przyjaźni...tutaj kończy się szacunek... Mój świat moje życie.. mój ustrój... moje zdrowie...bo kocham to CO ROBIE

crossmaniak
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 330
Rejestracja: pt, 16 maja 2008, 16:20
Motocykl: 95' kx 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Barwice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Wady i zalety setek w rocznikach 2003-2004 rm,sx,cr,yz,kx

Post autor: crossmaniak » pt, 18 lip 2008, 13:22

Jakie wady?? :wink: :roll: ja też staram się szanować sprzęt. Wierze w to, ze każde moto czy to yz, cr, kx, rm ma swoj charakter i w to, ze mogą mieć wady fabryczne. Jeśli jednak spojrzymy na to pod innym kątem, to stwierdzimy, ze producenci tych sprzętów starają sie być nieomylni bo przeciez dla nich liczy sie tylko osiągnięcie sukcesu=ilość sprzedanych motorów. A o tym decyduje już postęp w konstrukcji tych maszyn. Crossowki to nie plastiki, w których z roku na rok mogą zachodzić gruntowne zmiany :wink: Powodzenia w użytkowaniu maszyny :wink:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Porównania”