YAMAHA 2017 YZF YZ WR

Autor tematu
OSK
Moderator
Moderator
Posty: 237
Rejestracja: wt, 12 paź 2010, 19:51
Motocykl: Yamaha YZ125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Polanda
Podziękował: 2 razy
Podziękowania: 0
Status : Offline

YAMAHA 2017 YZF YZ WR

Post autor: OSK » czw, 9 cze 2016, 01:42

Nowe fakty o nowych Yamaszkach 2017 :rolleyes:

http://www.dirtrider.com/2017-yamaha-yz ... SOC&dom=fb
Osiek

szpaker510
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 38
Rejestracja: pn, 6 sty 2014, 21:20
Motocykl: Kawasaki KX 250 F 2012
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wołomin/Wawa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: YAMAHA 2017 YZF YZ WR

Post autor: szpaker510 » pt, 17 cze 2016, 02:22

Ja prawdopodobnie bd mieć już we wrześniu/październiku yzf 250 model 2017 to zdam relację. Ale jak narazie to dobrzę się zapowiada.

Autor tematu
OSK
Moderator
Moderator
Posty: 237
Rejestracja: wt, 12 paź 2010, 19:51
Motocykl: Yamaha YZ125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Polanda
Podziękował: 2 razy
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: YAMAHA 2017 YZF YZ WR

Post autor: OSK » pn, 1 sie 2016, 21:25

Czekam na relację :)
Osiek

Autor tematu
OSK
Moderator
Moderator
Posty: 237
Rejestracja: wt, 12 paź 2010, 19:51
Motocykl: Yamaha YZ125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Polanda
Podziękował: 2 razy
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: YAMAHA 2017 YZF YZ WR

Post autor: OSK » pt, 5 sie 2016, 20:37

szpaker510 pisze:Ja prawdopodobnie bd mieć już we wrześniu/październiku yzf 250 model 2017 to zdam relację. Ale jak narazie to dobrzę się zapowiada.

Dziś ukazała się recenzja na Facebooku prosto od Bros Racing ;) https://www.facebook.com/Bros-Racing-14 ... 1/?fref=ts

Yamaha YZ 250F 2017 FIRST RIDE !
Mieliśmy okazję testować nową YZ250F 2017r. Na pierwszy rzut oka niewiele się zmieniło. Zmieniony został plastik przy puszce filtra, żeby zabezpieczyć spinki ,,szybkozłączki''. Więcej zmian jest w silniku: niektórych z nich pewnie nawet nie zauważycie np. zmienionej dźwigienki sprzęgła czy trybów w skrzyni biegów na takie z wyższymi kłami. Natomiast to co poczujecie już przy pierwszych jazdach to większa moc w pełnym zakresie obrotów, którą nowy YZ zyskał poprzez poprawioną głowicę, wyższe krzywki zaworowe, zmieniony dolot, a także nowe kolanko wydechowe dopasowane do tych wszystkich nowych podzespołów. Nowy YZ bardzo dobrze się prowadzi, zawieszenie jak przystało na YAMAHĘ jest świetne, lecz przy pierwszych jazdach czuć, że jest twarde. Po przejechaniu kilku mth na pewno wymaga wymiany oleju. Po drobnych ustawieniach „pod siebie” i wcześniej wspomnianej wymianie oleju motocykl jest gotowy do startów w zawodach. Nasze wrażenia po pierwszych testach YZ 2017r. są mega pozytywne.
Zmiany: nowa głowica zrobiona na wzór tej tuningowej GYTR, wałki rozrządu, mocniejszy korbowód, nowa obudowa puszki filtra, dźwignia sprzęgła w silniku, tryby w skrzyni biegów, zmieniona rama i uchwyty silnika dla zwiększenia sztywności, niższe podnóżki, tylna tarcza hamulcowa wykonana z nowego materiału, podniesiony limiter obrotów.
Osiek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Yamaha”