nowa WR 250 F - 2008r
-
Autor tematuwojpin
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 8
- Rejestracja: pn, 4 maja 2009, 16:00
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
nowa WR 250 F - 2008r
Witam, mam zamiar zakupic sobie wr 250f z 2008, nowke. Jak ja docierac? metoda motomaniaka (gaz do oporu) czu wg yamahy powoli i rozsadnie, co ze zmiana oleju podczas docierania od razu zalac nowy po pierwszej jezdzie czy czekac do konca docierania, ile trwa docieranie?? czy ten model ma seryjnie licznik motogodzin jesli nie to co ile km zmieniac olej i filtr? Jak i kiedy sprawdzac zawory i lancuszek? To bezie moje pierwsze takie moto, a zwlaszcza 4t wiec prosze o wyrozumialosc, szukalem na internecie ale nie moglem znalesc interesujacej mnie wypowiedzi. Czy ten model ma serynjie jakies blokady? Jesli tak to jak je zdjac? Z gory dzieki za odpowiedz
-
- VIP
- Posty: 259
- Rejestracja: ndz, 1 kwie 2007, 14:11
- Motocykl: HUSQVARNA TE 250 '08
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Suchorze / Koszalin
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: nowa WR 250 F - 2008r
Niestety kolego zbyt słabo szukałeś ponieważ część odpowiedzi jest zawarta w necie. Ja także jestem zainteresowany tą maszynką i po 1 dniu wertowania po necie znalazłem bardzo wiele informacji. Dodatkowo porozmawiałem z jednym z forumowiczów, który udzielił mi odpowiedzi na nurtujące mnie pytanka. No cóż nie każdemu się chce poszukać odpowiedzi na swoje pytania więc wrzucę co znalazłem.wojpin pisze:To bezie moje pierwsze takie moto, a zwlaszcza 4t wiec prosze o wyrozumialosc, szukalem na internecie ale nie moglem znalesc interesujacej mnie wypowiedzi.
Odpowiedź na te pytania zawarta jest w serwisówce. Powinna być tam tabelka w której będzie napisane co i co jaki czas należy sprawdzić lub wymienić m.in.olej, łańcuszek , zawory itpwojpin pisze: co ile km zmieniac olej i filtr? Jak i kiedy sprawdzac zawory i lancuszek?
WR posiada parę blokad które można zdjąć w garażu:wojpin pisze: Czy ten model ma seryjne blokady? Jesli tak to jak je zdjac?
1. śruba blokująca rollgaz - 24.765mm całkowita długość śruby po ucięciu
2. wycięcie dodatkowych otworów w AIRBOX-ie
filmik
3.Gray Wire - wyjecie szarego kabla z kostki
filmik
4.AIS (AIR INDUCTION SYSTEM)
filmik
Można zastosować WR AIS Removal Kit gdzie dodatkowo dostajemy Throtle Screw śruba ucięta na właściwą długość i iglice i dysze tuningowa do gaźnika.
5. wymiana dysz i iglicy
(dodatkowo można wymienić śrubę do regulacji mieszanki Fuel Screw - filmik)
6. częściowe odblokowanie tłumika lub wymiana na przelotowy
zdjęcia przedstawiające ilość blokad w fabrycznym tłumiku
PS Tyle info znalazłem szperając po necie. Sorki za wielkość zdjęć ale jestem na urlopie i korzystam z kumpla kompa. Po powrocie do chaty zmniejsze zdjęcia. Jeżeli ktoś nie będzie się zgadzał z moja wypowiedzią proszę o wskazówki. Wszystko co napisałem oparte jest tylko wiedzą teoretyczną.
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 27
- Rejestracja: sob, 13 wrz 2008, 23:59
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: nowa WR 250 F - 2008r
a powiedzcie mi koledzy bo tez teraz zastanawiam sie na wr. Jaka jest różnica miedzy yzf 250 ? Bo teraz takim aktualnie jeżdze i zastanawiam sie czy nie kupic sobie wr zeby czasami skoczyc sobie gdzies na kołach. Dodam że na torze goszczę co weekend.
-
Autor tematuwojpin
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 8
- Rejestracja: pn, 4 maja 2009, 16:00
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: nowa WR 250 F - 2008r
Widzialem te blokady ale byly one napisane do wr <2006 czyli starego rocznika a tam jest troche inny silnik bodajze 4 zaworowy a nie 5 jak w mojej i nie bylem pewny czy te blokady sie ze soba pokrywaja. W kazdym razie wielkie dzieki za obszerny post, wszystkie te informacje przekaze za ok. tydzien mechanikowi i zobaczymy co z tego wyjdzie. Co do tego posta czy lepiej yzf czy wr, dzisiaj mialem okazje latac na yzf 250 i powiem tak, moja wr (jeszcze zablokowana) daje rade w glebokim piachu (kopalnia piachu), fakt predkosc mozna zlapac od 3 w gore bo 1 i 2 mieli ale moze to tez byc wina waskiej oponki - 100. W wr'ce masz swiatla co jest ogormnym plusem bo nie dosc ze mozna zarejestrowac to latwiej sie jezdzi w polmroku czy nocy.
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 317
- Rejestracja: śr, 29 sie 2007, 23:38
- Motocykl: Motobi Wilga 65/50 ;)
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Prabuty
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: nowa WR 250 F - 2008r
kolego, Yamaha w WR i YZF we wszystkich pakuje 5 zaworów, więc poniżej 2006 jest też 5 zaworów.
A i różnic miedzy WR a YZW jest bardzo dużo, a nie tylko światełko i te tłumaczenie o piasku, z którego nic nie wynika :]
A i różnic miedzy WR a YZW jest bardzo dużo, a nie tylko światełko i te tłumaczenie o piasku, z którego nic nie wynika :]
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 406
- Rejestracja: pt, 20 lut 2009, 17:43
- Motocykl: niebieski 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: > okolice Kielc <
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: nowa WR 250 F - 2008r
WR to enduro i z tego napewno nie zrobisz YZF bo tu naprawde bardzo duzo roznic jest ale zawsze mozna ja chociaz troche odblokowac stosujac modernizacje o ktorych wspomnial Fajka...pytlar pisze:kolego, Yamaha w WR i YZF we wszystkich pakuje 5 zaworów, więc poniżej 2006 jest też 5 zaworów.
A i różnic miedzy WR a YZW jest bardzo dużo, a nie tylko światełko i te tłumaczenie o piasku, z którego nic nie wynika :]
I think I can fly! MX it's my life <3
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 17
- Rejestracja: śr, 10 mar 2010, 17:49
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: nowa WR 250 F - 2008r
Czy ten patent z Air boxem w WR250 ma też zastosowanie w Wr450 '09r ??
Ewentualnie jakie są sposoby na odblokowanie WR-ki??
Zmieniłem wydech na przelotowy Yoshimury, i skróciłem iglice w gazniku.
Ewentualnie jakie są sposoby na odblokowanie WR-ki??
Zmieniłem wydech na przelotowy Yoshimury, i skróciłem iglice w gazniku.
-
- Do odcięcia!
- Posty: 824
- Rejestracja: ndz, 25 gru 2011, 18:30
- Motocykl: soon 250 4t
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: WRA
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: nowa WR 250 F - 2008r
demontaż AIS nowy model, http://www.youtube.com/watch?feature=en ... g_B6w&NR=1
Ech,a byłem kiedyś generałem
4t is best/4t ist besser
4t is best/4t ist besser