KTM 450 EXC-R 2008
-
Autor tematuktmmoto
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 2
- Rejestracja: sob, 19 lip 2008, 14:29
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
KTM 450 EXC-R 2008
Czy jest ktoś posiadaczem takiego motocykla?? Chciał bym kupić model 2008 w salonie w USA i jestem zainteresowany wszelkimi opiniami. Czy występuje w nich ten sam problem co w SXF 450 '08 czyli palące się sprzęgło? Czy moto KTM kupiony w salonie będzie zablokowany jakimiś wstawkami w gaźniku, tłumiku itp. ?
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 39
- Rejestracja: ndz, 16 lip 2006, 00:16
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Wrocław
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: KTM 450 EXC-R 2008
Na rok 2009 prawie polowa sprzęgła EXC została zmieniona w stosunku do modelu '08 więc coś musi być na rzeczy......
Jeśli chodzi o przeróżne blokady to są zawsze montowane we wszystkich EXC na całym świecie, nie tylko w USA.....
Jeśli chodzi o przeróżne blokady to są zawsze montowane we wszystkich EXC na całym świecie, nie tylko w USA.....
KTM 450 EXC Racing '05
KTM 530 EXC Six Days '09
KTM 530 EXC Six Days '09
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 15
- Rejestracja: czw, 7 gru 2006, 21:18
- Motocykl: exc-r 450
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Józefów k/Warszawy
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: KTM 450 EXC-R 2008
Ja sprowadziłem motocykl z salonu w Niemczech.
Ja blokady miałem: na łączeniu kolektora z końcówka wydechu gdzie był katalizator(wychodzi bez problemu), dalej gaznik czyli iglica i dysza(daja większe w zestawie) no i blokada przepustnicy(odkrecasz z góry pokrywke i wykręcasz śrubę a w jej miejsce wkrecasz malutką(też powinna być w zestawie). Jest jeszcze taki wężyk wychodzący z cylinda(podobno jakis uszlachetniacz spalin czy coś). Też się go wykręca.
Po wszystkim wybrałem się na regulację gaźnika.
Zawory regulowałem jak narazie raz od kupna. Przejechałem 500km i oddałem do sprawdzenia.
Po poprzednim wybuchu w exc 400 sprawdzam je 2x częściej.
Nie wiem jak wygląda sprawa w SX-F, ale za to mógłby ktoś więcej napisać o tym palącym się sprzęgle ??
pzdr
Ja blokady miałem: na łączeniu kolektora z końcówka wydechu gdzie był katalizator(wychodzi bez problemu), dalej gaznik czyli iglica i dysza(daja większe w zestawie) no i blokada przepustnicy(odkrecasz z góry pokrywke i wykręcasz śrubę a w jej miejsce wkrecasz malutką(też powinna być w zestawie). Jest jeszcze taki wężyk wychodzący z cylinda(podobno jakis uszlachetniacz spalin czy coś). Też się go wykręca.
Po wszystkim wybrałem się na regulację gaźnika.
Zawory regulowałem jak narazie raz od kupna. Przejechałem 500km i oddałem do sprawdzenia.
Po poprzednim wybuchu w exc 400 sprawdzam je 2x częściej.
Nie wiem jak wygląda sprawa w SX-F, ale za to mógłby ktoś więcej napisać o tym palącym się sprzęgle ??
pzdr
-
- Mistrz prostej
- Posty: 52
- Rejestracja: ndz, 1 cze 2008, 18:57
- Motocykl: KTM 250 EXC `08
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: KTM 450 EXC-R 2008
Możliwe że jak w WR 450F 'System dopalania Spalin' nikomu nie potrzebny do szczęścia ;PPłocho pisze:(podobno jakis uszlachetniacz spalin czy coś).