Strona 4 z 4

Re: KTM SX 200

: pt, 27 sty 2012, 20:26
autor: ghollum
zorak pisze:nawet jeśli to jest ogołocone exc to powiedzcie mi jak to się w terenie spisuje ? czaję się na sx200 (wcześniej yz250, rmz250, rmz450) bo teraz chcę mieć lajtowe moto do lasu, między drzewa na podjazdy. Zależy mi na tym aby było lekkie, zwinne ale żeby nie zamulało a nie wiem jaką charakterystykę ma exc w porównaniu do sx
Ten z ogłoszenia na 95% EXC, a jak się to spisuje w terenie? dla mnie idealne rozwiązanie w góry.

Re: KTM SX 200

: pt, 27 sty 2012, 20:52
autor: Rams
Zorak jak chcesz mieć idealne moto do lasu to się nie zastanawiaj tylko bierz exc 200,wypas maszyna.Na sx'ie człowiek się męczy, charakterystyk silnika jest nie dostosowana do jazdy po lesie.

Re: KTM SX 200

: sob, 28 sty 2012, 09:50
autor: trak
SX nie nadaje sie do lasu.
Ja jak jade czasem posmigac do "lasu" to zmieniam przełożenie bo inaczej moze sie człowiek zameczyc.
Miałem EXC 450 i to jest moto do lasu, no ale trochę ciężkie mimo iż do slabowitych nie należę. Na ten rok zastanawiam sie moze nad EXC 300 2t. Lekki i mocny, dobry dol i gora tez fantastyczna. Ale nie ma takiego nagłego kopniecia jak typowe 2t, oddaje moc bardziej liniowo. Co do EXC 200 to sie nie wypowiadam bo nie miałem okazji sie zetknac.

Re: KTM SX 200

: pn, 30 sty 2012, 21:41
autor: cubi19
Mam takie pytanie , mam ktm 200 sx z 2004r i chciałbym się dowiedzieć czy będą mi pasować kartery z sx 125 z 2005 roku , ponieważ znalazłem niedrogo a nie chce kupić niewłaściwych

Re: KTM SX 200

: pn, 30 sty 2012, 21:56
autor: Mateusz_MX
cubi19 pisze:Mam takie pytanie , mam ktm 200 sx z 2004r i chciałbym się dowiedzieć czy będą mi pasować kartery z sx 125 z 2005 roku , ponieważ znalazłem niedrogo a nie chce kupić niewłaściwych
Jeżeli jesteś pewien, co do roczników produkcji ww. motocykli, to możesz śmiało kupić te kartery - są identyczne.

Fiszki do KTM'ów:

http://cyclehuttktm.com/FicheFinderNew/FicheFinder.aspx

Mają te same numery katalogowe: poza jedną różnicą (jedna cyfra jest zmieniona, 4 na 5 - bo inna data produkcji). Kształty, otwory - identyko. Pozdrawiam

Re: KTM SX 200

: wt, 31 sty 2012, 10:51
autor: cubi19
Wielkie dzięki kolego:)

Re: KTM SX 200

: wt, 31 sty 2012, 14:12
autor: magi
Ale pierdoly piszecie sx nie nadaje sie do lasu,nie da sie nim jechac,charakterystyka silnika i zawiechy nie pozwala na latanie miedzy drzewami.Smigalem sx 200 z 2004roku,moto mojego kumpla,czesto zamienialismy sie na motocykle i poiem ze sx 200 jest to swietny motocykl do lasu,nie ejst az tak agresywny jak 250 alesuper oddaje moc,co do toru jest on dosc wymagajacy robiac kilkanasice kolek na 125 dalem rad zrobic kilka na 200 podobnym tempem jak na 125.Jest to swietny motocykl na tor tak jak i do lasu mowie o exc czy sx,dla amatora nie ma wiekszej roznicy.

Re: KTM SX 200

: wt, 31 sty 2012, 15:59
autor: Rams
Magi Cross jest stworzony tylko i wyłącznie na tor.

Re: KTM SX 200

: pt, 17 lut 2012, 23:53
autor: slawek600
WITAM,POSIADAŁEM SX-A 200 Z 2004 ROKU PRZEZ CAŁY SEZON 2011. IDEALNY MOTOR NA TOR JAK RÓWNIEŻ PO KOREKCIE ZAWIESZENIA I PRZEŁOŻEŃ WYSTARTOWAŁEM POMYŚLNIE W ZAWODACH COUNTRY CROSS. MOTOR LEKKI, WĄSKI-RAMA SETKI, JEDNAK WBREW GŁUPOTOM KTÓRE NIEKTÓRZY PISZĄ NA FORUM NIE JEST TO JAKIŚ "ROZWIERT"....(CZASEM WARTO POCZYTAĆ W GOOGLE)
CAŁY SILNIK ZBUDOWANY OD PODSTAW-WIĘKSZY WAŁ, MOCNIEJSZA KORBA...Z CZĘŚCIAMI RÓWNIEŻ NIE BYŁO PROBLEMÓW, CHOCIAŻ PRZY WYMIANIE TŁOKA W KATALOGU ZNALAZŁEM TYLKO DWIE ZNANE FIRMY.
OGÓLNIE POLECAM

Re: KTM SX 200

: sob, 18 lut 2012, 13:51
autor: ghollum
slawek600 pisze:WITAM,POSIADAŁEM SX-A 200 Z 2004 ROKU PRZEZ CAŁY SEZON 2011. IDEALNY MOTOR NA TOR JAK RÓWNIEŻ PO KOREKCIE ZAWIESZENIA I PRZEŁOŻEŃ WYSTARTOWAŁEM POMYŚLNIE W ZAWODACH COUNTRY CROSS. MOTOR LEKKI, WĄSKI-RAMA SETKI, JEDNAK WBREW GŁUPOTOM KTÓRE NIEKTÓRZY PISZĄ NA FORUM NIE JEST TO JAKIŚ "ROZWIERT"....(CZASEM WARTO POCZYTAĆ W GOOGLE)
CAŁY SILNIK ZBUDOWANY OD PODSTAW-WIĘKSZY WAŁ, MOCNIEJSZA KORBA...Z CZĘŚCIAMI RÓWNIEŻ NIE BYŁO PROBLEMÓW, CHOCIAŻ PRZY WYMIANIE TŁOKA W KATALOGU ZNALAZŁEM TYLKO DWIE ZNANE FIRMY.
OGÓLNIE POLECAM
Kolego wyłącz "caps lock" i nie wal z dużej litery wszystkiego co piszesz bo w ogólnie przyjętych zasadach pisania na forum ten sposób pisania oznacza krzyk, po drugie to co ludzie piszą o 200tkach że rozwiert to nie głupoty tylko fakty, silnik 200tki poza wałem, korbowodem, cylindrem i tłokiem jest IDENTYCZNY jak ten w setach, te części które wymieniłem to minimum żeby zwiększyć pojemność bez przeprojektowywania całego silnika i to właśnie zrobił KTM.