Ktm 520 I 525

gajowy
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 719
Rejestracja: ndz, 1 sty 2006, 10:11
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Ktm 520 I 525

Post autor: gajowy » wt, 12 lut 2008, 11:45

Wydaje mi sie ze 450 lubią wysokie obroty a jak chciałbym motor który ciągnie od samego dołu
XR 650R :mrgreen:
Piękny dół i w przeciwieństwie do LC4 ciekawa góra.
Husqvarna CR 250 82`, Husqvarna SM 450R 08`, Beta Zero 125 91`.

Autor tematu
Dawidqt
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 63
Rejestracja: pn, 22 paź 2007, 15:36
Motocykl: YZ450f
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Ktm 520 I 525

Post autor: Dawidqt » pt, 15 lut 2008, 21:28

xr to ciężki motor a ja chce coś lekkiego i czasem na tor

gajowy
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 719
Rejestracja: ndz, 1 sty 2006, 10:11
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Ktm 520 I 525

Post autor: gajowy » sob, 16 lut 2008, 08:18

Z XR to taki OT wrzuciłem :)
Bierz 520/525, będzie dobrze. Przesiadka z LC4 będzie jak najbardziej w porzadku-jak ja sie przesiadałem z LC4 na 520 to odczucia były takie jakbym jechał motorowerem z mocnym silnikiem. Elastyczność trochę gorsza niż w LC4, ale tam gdzie LC4 traci wenę na wyższych obrotach, tam 520/525 się rozkręca i idzie jak lokomotywa.
Husqvarna CR 250 82`, Husqvarna SM 450R 08`, Beta Zero 125 91`.

Autor tematu
Dawidqt
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 63
Rejestracja: pn, 22 paź 2007, 15:36
Motocykl: YZ450f
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Ktm 520 I 525

Post autor: Dawidqt » sob, 16 lut 2008, 23:59

O takie coś mi chodzi. Dzięki za post

ttfan
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 26
Rejestracja: śr, 16 maja 2007, 09:29
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

ktm 520 EXC

Post autor: ttfan » pn, 17 mar 2008, 19:00

Jak w temacie, zamierzam wkrótce kupić enduro; myślałem o LC4, ale chyba jednak za ciężki; padło na 520; proszę o wszelkie, ale rzeczowe opinie najlepiej posiadaczy; jak z żywotnością i serwisem, na ile starcza korba, tłok itd. Motor miałby mieć szerokie zastosowanie, zarówno las, trochę szosa jak i tor.

Autor tematu
Dawidqt
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 63
Rejestracja: pn, 22 paź 2007, 15:36
Motocykl: YZ450f
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Ktm 520 I 525

Post autor: Dawidqt » czw, 17 kwie 2008, 21:12

A gdybyście mieli do wyboru yz450f a sx525 to co byście wybrali. Myślę nad tymi dwoma motorami i nie wiem co wybrać.Proszę o posty

MX_Bartek
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 518
Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 22:24
Motocykl: KTM 250 SXF '07
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Ktm 520 I 525

Post autor: MX_Bartek » czw, 17 kwie 2008, 21:45

ja mogę tylko powiedzieć, że trzech moich znajomych ma 525 i nikt nie narzeka, sprzęt jest bezawaryjny i żywotny.

Autor tematu
Dawidqt
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 63
Rejestracja: pn, 22 paź 2007, 15:36
Motocykl: YZ450f
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Ktm 520 I 525

Post autor: Dawidqt » pt, 18 kwie 2008, 14:01

a nie jest on ciężki w porównaniu do yamahy

Autor tematu
Dawidqt
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 63
Rejestracja: pn, 22 paź 2007, 15:36
Motocykl: YZ450f
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Ktm 520 I 525

Post autor: Dawidqt » pn, 5 maja 2008, 11:02

525 sx będzie więcej ważył niż 105 kg

Autor tematu
Dawidqt
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 63
Rejestracja: pn, 22 paź 2007, 15:36
Motocykl: YZ450f
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Ktm 520 I 525

Post autor: Dawidqt » pn, 2 cze 2008, 23:15

Słyszałem że w 525 sx bardzo często trzeba regulować zawory, czy jest to prawda. Czy te zawory są tytanowe i sprężyny też?

rafael
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 45
Rejestracja: ndz, 25 maja 2008, 20:56
Motocykl: Obecnie brak
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Gorlice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Ktm 520 I 525

Post autor: rafael » wt, 3 cze 2008, 22:04

przecież to wyczynowy sprzęt więc normalne że trzeba regulować zawory często
Żyję po to żeby jeździć , jezdzę po to żeby zyć

witson
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 32
Rejestracja: pt, 13 kwie 2007, 21:45
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Ktm 520 I 525

Post autor: witson » wt, 3 cze 2008, 22:52

KTM ma zawory regulowane śrubowo a Yamaha płytkowo, czyli KTM regulacja co około 15h wg serwisówki a Yamaszka co 60h. Yamaha ma silnik nowszej generacji i mniej awaryjny od KTM.

ODPOWIEDZ

Wróć do „KTM”