Ktm 520 I 525
-
- Do odcięcia!
- Posty: 719
- Rejestracja: ndz, 1 sty 2006, 10:11
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Ktm 520 I 525
XR 650RWydaje mi sie ze 450 lubią wysokie obroty a jak chciałbym motor który ciągnie od samego dołu
Piękny dół i w przeciwieństwie do LC4 ciekawa góra.
Husqvarna CR 250 82`, Husqvarna SM 450R 08`, Beta Zero 125 91`.
-
- Do odcięcia!
- Posty: 719
- Rejestracja: ndz, 1 sty 2006, 10:11
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Ktm 520 I 525
Z XR to taki OT wrzuciłem
Bierz 520/525, będzie dobrze. Przesiadka z LC4 będzie jak najbardziej w porzadku-jak ja sie przesiadałem z LC4 na 520 to odczucia były takie jakbym jechał motorowerem z mocnym silnikiem. Elastyczność trochę gorsza niż w LC4, ale tam gdzie LC4 traci wenę na wyższych obrotach, tam 520/525 się rozkręca i idzie jak lokomotywa.
Bierz 520/525, będzie dobrze. Przesiadka z LC4 będzie jak najbardziej w porzadku-jak ja sie przesiadałem z LC4 na 520 to odczucia były takie jakbym jechał motorowerem z mocnym silnikiem. Elastyczność trochę gorsza niż w LC4, ale tam gdzie LC4 traci wenę na wyższych obrotach, tam 520/525 się rozkręca i idzie jak lokomotywa.
Husqvarna CR 250 82`, Husqvarna SM 450R 08`, Beta Zero 125 91`.
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 26
- Rejestracja: śr, 16 maja 2007, 09:29
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
ktm 520 EXC
Jak w temacie, zamierzam wkrótce kupić enduro; myślałem o LC4, ale chyba jednak za ciężki; padło na 520; proszę o wszelkie, ale rzeczowe opinie najlepiej posiadaczy; jak z żywotnością i serwisem, na ile starcza korba, tłok itd. Motor miałby mieć szerokie zastosowanie, zarówno las, trochę szosa jak i tor.
-
Autor tematuDawidqt
- Mistrz prostej
- Posty: 63
- Rejestracja: pn, 22 paź 2007, 15:36
- Motocykl: YZ450f
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Ktm 520 I 525
A gdybyście mieli do wyboru yz450f a sx525 to co byście wybrali. Myślę nad tymi dwoma motorami i nie wiem co wybrać.Proszę o posty
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 518
- Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 22:24
- Motocykl: KTM 250 SXF '07
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Ktm 520 I 525
ja mogę tylko powiedzieć, że trzech moich znajomych ma 525 i nikt nie narzeka, sprzęt jest bezawaryjny i żywotny.
-
Autor tematuDawidqt
- Mistrz prostej
- Posty: 63
- Rejestracja: pn, 22 paź 2007, 15:36
- Motocykl: YZ450f
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Ktm 520 I 525
Słyszałem że w 525 sx bardzo często trzeba regulować zawory, czy jest to prawda. Czy te zawory są tytanowe i sprężyny też?
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 45
- Rejestracja: ndz, 25 maja 2008, 20:56
- Motocykl: Obecnie brak
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Gorlice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Ktm 520 I 525
przecież to wyczynowy sprzęt więc normalne że trzeba regulować zawory często
Żyję po to żeby jeździć , jezdzę po to żeby zyć
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 32
- Rejestracja: pt, 13 kwie 2007, 21:45
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Ktm 520 I 525
KTM ma zawory regulowane śrubowo a Yamaha płytkowo, czyli KTM regulacja co około 15h wg serwisówki a Yamaszka co 60h. Yamaha ma silnik nowszej generacji i mniej awaryjny od KTM.