KTM SXF 250 2010r. - opinie i doświadczenia
-
Autor tematuindestructible
- Mistrz prostej
- Posty: 93
- Rejestracja: pt, 15 lip 2011, 13:31
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
KTM SXF 250 2010r. - opinie i doświadczenia
Witam serdecznie,
Chciałbym w tym temacie zebrać wszystkie zalety oraz wady a także doświadczenia jakie mieliście z KTM SXF 250 rocznik 2010.
Pozdrawiam,
Michał
Chciałbym w tym temacie zebrać wszystkie zalety oraz wady a także doświadczenia jakie mieliście z KTM SXF 250 rocznik 2010.
Pozdrawiam,
Michał
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 280
- Rejestracja: czw, 26 kwie 2007, 22:19
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Częstochowa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: KTM SXF 250 2010r. - opinie i doświadczenia
Na forum pewnie było już o tym modelu ( roczniku )... ogólnie nie kupisz już nowego, wiec teraz to zależy od właściciela jak dbał itd. Lecz rocznik 2010 ustani z tamtej serii według mnie był udany nie słyszałem aby ktoś narzekał na coś szczególnego - charakterystycznego.
pozdrawiam
pozdrawiam
Yamaha YZ-F 250 2002, 2006LE, 2008, 2009.
Kawasaki KX-F 250 2008, 2010, 2012.
Suzuki RM-Z 250 2011.
KTM SX-F 250 2008, 2010, 2011.
KTM EXC 450 2012.
Kawasaki KX-F 250 2008, 2010, 2012.
Suzuki RM-Z 250 2011.
KTM SX-F 250 2008, 2010, 2011.
KTM EXC 450 2012.
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 455
- Rejestracja: sob, 12 wrz 2009, 13:36
- Motocykl: cyryfy
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: KTM SXF 250 2010r. - opinie i doświadczenia
tutaj nie znajdziesz wielu informacji na ten temat,bo nikt wartosciowy od dluzszego czasu tu nie zaglada.
wadliwa jest pompa oleju a wlasciwie ta po lewej stronie silnika,chociaz nie ma reguły.
PRAWDOPODOBNIE w oryginale ma kute półki,ale polakierowane na czarno-organoleptycznie ciezko mi to stwierdzic,ale cos moze w tym byc.
od 9 roku szly juz na nowym rozrzadzie tj. cienszym lancuchu w stosunku do poprzedników.
przy ogledzinach zapytaj o sitka od oleju,czy byly czyszczone,bo sa dwa i czesto ludzie zaniedbują czyszczenie ich.
jak zrobi wielkie oczy o jakie sitka chodzi,mozna sie zacząc bac.
hydrauliczny napinacz rozrzadu-nie ma cos sie bac,wystarczy zapoznac sie z manualem i jestem pewien,ze bedziesz wiedzial,jak go uzywac,
czesci w wiekszosci pasuja 06-12,ale ceny uzywek w PL zabijaja-przekonanie handlarzy,ze handluja przyslowiowym mercedesem wsrod krosówek widac po cenach.
co do kupna samego motocykla,to szukalbym kata w Czechach.
wadliwa jest pompa oleju a wlasciwie ta po lewej stronie silnika,chociaz nie ma reguły.
PRAWDOPODOBNIE w oryginale ma kute półki,ale polakierowane na czarno-organoleptycznie ciezko mi to stwierdzic,ale cos moze w tym byc.
od 9 roku szly juz na nowym rozrzadzie tj. cienszym lancuchu w stosunku do poprzedników.
przy ogledzinach zapytaj o sitka od oleju,czy byly czyszczone,bo sa dwa i czesto ludzie zaniedbują czyszczenie ich.
jak zrobi wielkie oczy o jakie sitka chodzi,mozna sie zacząc bac.
hydrauliczny napinacz rozrzadu-nie ma cos sie bac,wystarczy zapoznac sie z manualem i jestem pewien,ze bedziesz wiedzial,jak go uzywac,
czesci w wiekszosci pasuja 06-12,ale ceny uzywek w PL zabijaja-przekonanie handlarzy,ze handluja przyslowiowym mercedesem wsrod krosówek widac po cenach.
co do kupna samego motocykla,to szukalbym kata w Czechach.
---------------------------
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 455
- Rejestracja: sob, 12 wrz 2009, 13:36
- Motocykl: cyryfy
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: KTM SXF 250 2010r. - opinie i doświadczenia
jezdzą i rozwijaja się nie tracąc czasu na mądrosci w necie
---------------------------