KTM SXC 540 LC4 . Czy to dobre ???

Autor tematu
Big
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 362
Rejestracja: pn, 16 kwie 2007, 12:19
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: w lesie
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

KTM SXC 540 LC4 . Czy to dobre ???

Post autor: Big » śr, 23 maja 2007, 11:30

Ma ktos jakieś doświadczenie z tym modelem KTM LC 4.
Jak on sie ma do 620 SC lub SXC ??
Głownie chodzi mi o to ,czy w praktyce jest on znacznie żwawszy od 620 ?
Bo jednak 620 SC jest mocny ale lekko ospały.
A 540 SXC ???
Jak z gratami ?
:)
Poradzcie cos chłopaki ?!

Robert

gajowy
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 719
Rejestracja: ndz, 1 sty 2006, 10:11
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: gajowy » czw, 24 maja 2007, 11:22

Bo jednak 620 SC jest mocny ale lekko ospały.
Jeśli 620 SuperCompetition jest dla Ciebie ospały, to nie angażowałbym się w 540 SXC, bo to ta sama liga. To taki wybryk KTM`a z czasów gdy nie mial jeszcze innego motocykla do wystawienia w enduro, tak by mieścił się w klasie pojemności, taki SuperCompetition 620 (faktycznie 609 ccm-KTM zawsze kombinowała z oznaczeniem pojemności LC)) z ciut zmniejszoną pojemnością dla regulaminu. To ten sam silnik LC4, tyle że austriacy dali mu dobry gaźnik, i trochę części ze starszej 600 (która faktycznie była 550 ccm), i całość przyprawili dobrym zawiasem, wszystko w lekkiej jak na LC4 wadze.
Ale jak mówię-jeśli 620 SC jest dla Ciebie ospały, to nie rozwijam tematu, lepiej poszukaj czegoś z innej półki.
Pzdr.
Husqvarna CR 250 82`, Husqvarna SM 450R 08`, Beta Zero 125 91`.

Autor tematu
Big
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 362
Rejestracja: pn, 16 kwie 2007, 12:19
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: w lesie
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Big » pt, 25 maja 2007, 21:12

Jeśli 620 SuperCompetition jest dla Ciebie ospały, to nie angażowałbym się w 540 SXC, bo to ta sama liga. To taki wybryk KTM`a z czasów gdy nie mial jeszcze innego motocykla do wystawienia w enduro, tak by mieścił się w klasie pojemności, taki SuperCompetition 620 (faktycznie 609 ccm-KTM zawsze kombinowała z oznaczeniem pojemności LC)) z ciut zmniejszoną pojemnością dla regulaminu. To ten sam silnik LC4, tyle że austriacy dali mu dobry gaźnik, i trochę części ze starszej 600 (która faktycznie była 550 ccm), i całość przyprawili dobrym zawiasem, wszystko w lekkiej jak na LC4 wadze.
Ale jak mówię-jeśli 620 SC jest dla Ciebie ospały, to nie rozwijam tematu, lepiej poszukaj czegoś z innej półki.

--------------------
No nie wiedziałem ,że to był tylko zabieg dla sprostania przepisom :( .
Pamietam jedynie czyjąś opinie ,że to super sie, kręci i szerokie pasmo mocy uzytecznej :?
Takie 400 bardziej ,tylko mocne
Myślałem ,że w tym własnie kierunku było to konstruowane. Dla "ucywilizowania " tego silnika .A nie dla tak banalnego powodu.
Pomyśle jeszcze nad tym 540 :roll:
Chciało by sie Husaberga . Ale to motocykl wymagający sporej kasy utrzymanie ...

Robert

kotmx
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 800
Rejestracja: sob, 11 mar 2006, 10:50
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wójtowo / Lidzbark Warm.
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: kotmx » pt, 25 maja 2007, 22:03

Husaberg niema cylindra :!:
Chcesz zmienić tłok? rozbieraj cały silnik :wink: :lol:
jest:
XR 200 R 83r
DT 80 93r supermoto --> no co? :D
cipkowóz (różowy komar :D)

fzr600 stunt

było:
YZ 426 01r--> porażka

kx 125 03r :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „KTM”