KTM SX 125 2000-2007
-
Autor tematuwojtek916
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 484
- Rejestracja: pt, 19 sie 2011, 17:33
- Motocykl: YZ 250F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
KTM SX 125 2000-2007
Witam
Jaka jest wasza opinia o tych motocyklach, wady i minusy ponieważ mam możliwość kupna takowej maszyny.
Pozdrawiam
Jaka jest wasza opinia o tych motocyklach, wady i minusy ponieważ mam możliwość kupna takowej maszyny.
Pozdrawiam
[mimg]http://iv.pl/images/08531543922454785744.jpg[/mimg]
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 381
- Rejestracja: pn, 10 gru 2007, 18:26
- Motocykl: japonsky 0,25 4t
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Józefów
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: KTM SX 125 2000-2007
2000-2007 ? Przecież na przełomie tych lat było "kilka" zmian które wpływają na to jak tym moto się jeździ. Sprecyzuj bardziej
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 2270
- Rejestracja: ndz, 31 paź 2010, 11:10
- Motocykl: KTM sx 150 2009
- Styl jazdy: Enduro
- Podziękował: 5 razy
- Podziękowania: 11 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: KTM SX 125 2000-2007
Minusem jak dla mnie jest umiejscowienie modułu pod lagą który lubi pęknąć (a 1600zł drogą nie chodzi)
PandaMoto serwis motocyklowy
www.pandamoto.pl
www.pandamoto.pl
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 343
- Rejestracja: wt, 9 mar 2010, 18:30
- Motocykl: SX 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Poznań/Czerwonak
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 1 raz
- Status : Offline
Re: KTM SX 125 2000-2007
Mam rocznik 04
Wady to jednak koszt części.
Są nieco droższe niż do konkurencji z Japonii.
Zalety
Dla mnie wszystko.
A tak poważnie.
Jako ze nie jestem zawodowcem to PDS na plus.
Silnik, z samego dołu nie ma jakiegoś mega mula, w porównaniu do konkurencji nie ma jakis mega drastycznej różnicy ale dla mnie plus.
Wady to jednak koszt części.
Są nieco droższe niż do konkurencji z Japonii.
Zalety
Dla mnie wszystko.
A tak poważnie.
Jako ze nie jestem zawodowcem to PDS na plus.
Silnik, z samego dołu nie ma jakiegoś mega mula, w porównaniu do konkurencji nie ma jakis mega drastycznej różnicy ale dla mnie plus.
W garażu:
KTM SX 125 2t
YAMAHA XJ 600 Diversion
Lucky Star SP 300S
Było:
Kilka rożnych
KTM SX 125 2t
YAMAHA XJ 600 Diversion
Lucky Star SP 300S
Było:
Kilka rożnych
-
- Do odcięcia!
- Posty: 926
- Rejestracja: śr, 25 sie 2010, 15:17
- Motocykl: YZ125 `08
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: KTM SX 125 2000-2007
To nie wada motocykla tylko właściciela jak nie potrafi pomyśleć i prawidłowo ustawić ograniczników.kris514 pisze:Minusem jak dla mnie jest umiejscowienie modułu pod lagą który lubi pęknąć (a 1600zł drogą nie chodzi)
Porównując do konkurencji to na pewno całkiem inna pozycja jest na ktm a na japońcach, komu to już pasuje to inna kwestia, mi osobiście się bardziej podoba na yamaszce.
Jak dla mnie wadą są np magnezowe kartery- waża pewnie 50g mniej niż alu, a jak masz przekręcony gwint (co w 12 letnim jest na porządku dziennym) to nie da się tego nadspawać i nagwintować, po prostu nikt się temu nie podejmuje, a jak już to ceny kosmos bo spawanie musi być w osłonie argonowej, mi za 1cm pęknięcie dekla magneta powiedzieli 150zł bez gwarancji, że całego dekla nie trafi szlag.
pds na + bo koszty dużo mniejsze
hydraulika - hmm... póki jest dobra to jest dobrze, jak już padnie to :butthead:
Naprawa cross prostowanie wydechów 793 395 514
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 2270
- Rejestracja: ndz, 31 paź 2010, 11:10
- Motocykl: KTM sx 150 2009
- Styl jazdy: Enduro
- Podziękował: 5 razy
- Podziękowania: 11 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: KTM SX 125 2000-2007
miałem już kilka ktm(tylko że exc) i widziałem jak te ograniczniki były pogięte(stawiam na dużą glebę) i dlatego moduł trafiło.
Czyli ograniczniki można dobrze ustawić a i tak przy porządnej glebie można uszkodzić moduł.
Czyli ograniczniki można dobrze ustawić a i tak przy porządnej glebie można uszkodzić moduł.
PandaMoto serwis motocyklowy
www.pandamoto.pl
www.pandamoto.pl
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 14
- Rejestracja: pt, 27 lip 2012, 20:59
- Motocykl: Cr 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Wołomin
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: KTM SX 125 2000-2007
Też interesuje mnie te moto tylko ja planuje coś od 05-08r zależy co sie trafi.Jak ktoś ma taki sprzęt w tym przedziale proszę o opinnie.
pozdrawiam
pozdrawiam
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 343
- Rejestracja: wt, 9 mar 2010, 18:30
- Motocykl: SX 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Poznań/Czerwonak
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 1 raz
- Status : Offline
Re: KTM SX 125 2000-2007
Większość takich podstawowych plusów dla amatora masz podane powyżej.Marcin 7 pisze:Też interesuje mnie te moto tylko ja planuje coś od 05-08r zależy co sie trafi.Jak ktoś ma taki sprzęt w tym przedziale proszę o opinnie.
pozdrawiam
Powiem szczerze, ze dla mnie SX jest najlepszym wyborem.
Jedyna różnica pomiędzy wyborem z przed 2 lat a dniem dzisiejszym była by tak, ze teraz kupił bym SXa 144 albo 150.
W garażu:
KTM SX 125 2t
YAMAHA XJ 600 Diversion
Lucky Star SP 300S
Było:
Kilka rożnych
KTM SX 125 2t
YAMAHA XJ 600 Diversion
Lucky Star SP 300S
Było:
Kilka rożnych
-
- Mistrz prostej
- Posty: 169
- Rejestracja: sob, 1 sty 2011, 15:29
- Motocykl: KTM SXF 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: KTM SX 125 2000-2007
czepek ja niewiem na kogo ty trafiłes z tym spawaniem U mnie karter był pękniety tzn ten od strony sprzegła i to przy samej dziurce na sróbe gosc wyspawal idealnie wyszlifował przewiercił i za 30zł zrobił to bez śladu. Magnessium nie takie złe jak je maluja Wiadomo nie kazdy wiejski echanik czy spawacz ma odpowiedni drut ale akurat magnessium pospawasz byle jakim kawałkiem tego samego stopu i spawa sie gites (tig) co do zerwanego gwintu to jest jeszcze cos takiego jak helicoil te sprezynki, ja tego uzywam mam chyba ze 3 w silniku i atom tego nie ruszy. Co do pytania kolegi to nie mam zbytnio porównania jezdziłem na rm 125 kilka razy i sezon na cr 250 teraz mam sx 125, nie jestem fanatykiem marki ale ktm nie zamienie na nic innego Piszecie tutaj o pompach itd... ale nie tylko ktm ma pompy przeciez czy to ktm czy yamaha czy inne to czy tu czy tu jak jest pompa padnieta to juz marka chyba nie ma nic do tego tylko eksploatacja. Dodam jeszcze ze sx jest najmocniejszy w swojej klasie 125
-
- Mistrz prostej
- Posty: 99
- Rejestracja: ndz, 22 sty 2012, 20:28
- Motocykl: exc 300
- Styl jazdy: Trial
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: KTM SX 125 2000-2007
Najmocniejszy to sx jest ale od 2007 czyli po gruntownej modernizacji wcześniej Honda , choć i tak to wszystko jeden pies. I to właśnie takie i jedynie takiego bym polecał bo po prostu wcześniejsze ktm'y niż 2007 są względem np. Yamahy/Hondy zacofane 100lat za murzynami i niema sensu dopłacać za coś co wcale nie jest lepsze a za to droższe w serwisie
Aha zapomniałem , miałem ktm(tak samo jak honde/husqe/yamahe) żeby nie było że jestem stronniczy i zakochany w jakiejś marce.
Aha zapomniałem , miałem ktm(tak samo jak honde/husqe/yamahe) żeby nie było że jestem stronniczy i zakochany w jakiejś marce.