Strona 5 z 9

: czw, 21 gru 2006, 22:26
autor: SEBOOL
Rozumiem jak by to było ze złota! Ale 53 to sporo zaduzo a te bajki ze kosztuje 20 koła to powieddzcie mi co oni trobia z tym zawieszeniem wymyślili cene i szaleja!
pozdr.

: czw, 21 gru 2006, 22:37
autor: Kaze
Ja bym zapłacił każde pieniądze żeby mieć zawieszenie SXS, bo jak masz dobrze wyregulowanego sxs'a to na torze nie ma rzeczy niemożliwych...ale to tylko historie, które słyszałem od zawodników w Czechach. W Polsce jezdzą bodajze 2 SXSy, ale ten jest wyczesany (chociaż wolałbym SXS 125 :wink: ) Pozdro

: czw, 21 gru 2006, 22:51
autor: MXrool
SEBOOL pisze:Rozumiem jak by to było ze złota! Ale 53 to sporo zaduzo a te bajki ze kosztuje 20 koła to powieddzcie mi co oni trobia z tym zawieszeniem wymyślili cene i szaleja!
pozdr.
Cena jest napewno adekwatna do jakości. Pojedź na ME i tam każdy w 90 ma pod dwa takie motory i nikt się nie szczypie. Do takiego motoru trzeba techniki. Zawiasy SXSa miał Ł. Wysocki w 125 i teraz ma M. Zdunek w SXS 450.

Lucky mi mówił że są zajebiste i nie czuć dziur. Kiedyś ich używały teamy fabryczne a teraz przeszły do produkcji komercyjnej. Za ileś lat teraz te amory co są w teamach MS tez bedą w produkcji, a później wejdą do serii wiec zdarzysz polatać na amorach takich.

SXF

: ndz, 24 gru 2006, 14:37
autor: Masto
Jaki macie sposób na cieknący korek od wlewu paliwa? Oryginał przepuszcza już po 10 odkręceniu.

: ndz, 24 gru 2006, 15:23
autor: yogi
Bierzesz grubą dętkę albo coś innego gumowego wycinasz okrąg o średnicy korka (wewnętrznej strony) i w środku tego okręgu wycinasz też okrąg, tylko że mniejszy. Tak że zostanie taki szerszy niby "oring". Wkładasz to w korek zakręcasz i cieszysz się nie cieknącym paliwem z korka :wink:

: ndz, 24 gru 2006, 20:37
autor: Masto
Tak właśnie zrobiłem, ale po pewnym czasie guma się deformuje od paliwa i problem wraca, myślałem o gumie olejoodpornej, może zda egzamin? (Stare korki były o niebo lepsze niewiem po co je zmieniali)

SXF 250 2007

: pn, 25 gru 2006, 00:01
autor: Mateo
Jeżdżę 250 sxf 2007 gdzieś 4 miesiące, niestety problem korka i napinacza łańcuszka rozrządu pozostał, o czym przekonałem sie na zawodach w Olsztynie. Oprócz tego nie zauważyłem innych wad. Jeździ mi się bardzo dobrze. Teraz sa dużo lepsze przednie amortyzatory, lepsza geometria ramy. Poprawili gaźnik dzięki czemu nie trzeba kupować zwężki, a i jeszcze nowe tarcze hamulcowe są bardzo dobre. Wygląd motoru jest oryginalny jak dla mnie nowoczesny.

: śr, 27 gru 2006, 20:32
autor: MXrool
Siema Mateo!

No niestety korek jest fatalny, sam też sie przekonałem jakie to potrafi być uciążliwe. Kij z tym nawet, że ciekło, ale pukłem nogą bo jakoś mnie podbiło na zawodach i korek wyleciał a z nim zalało mnie paliwo grr...

Poproś Masakratora, bo wkońcu nie daleko mieszka by Ci mógł użyczyć do dorobienia adapter alu na stary korek. Ja dorobiłem taki właśnie adapter, wkleiłem go i mam na stary korek zbiornik.

do yogiego
korek w SX-Fie jest nie co inny i nie da się dorobić tak łatwo szybkiej uszczelki. Tam nie ma ranta i korek wsadza się DO ZBIORNIKA.

: śr, 27 gru 2006, 20:44
autor: Mateo
Mam tą przejściówke do korka, została mi z tamtego roku. Miałem nadzieję że to poprawią.

: śr, 27 gru 2006, 20:45
autor: MXrool
Cel korka może i jest dobry - szybkie tankowanie, ale nie do końca. Tylko, że korek jest troche nie dorobiony i szybkie tankowanie inaczej wygląda hmm.. zostaje tylko adapter.

: śr, 27 gru 2006, 22:55
autor: MASAKRATOR
Ja jestem posiadaczem od 2 tygodni 450 SXS 2007 fajny motorek na prawde mi sie podoba teleskopy w Holandi prezrabia VRS ale korek zostal ten poje...

: śr, 27 gru 2006, 22:58
autor: MXrool
WOW to fura widzę konkretna. A jak ten nowy tylni zawias z tą magiczną nową regulacją? I wogóle co nowego fajnego wrzucili do '07 SXSa? Wszystko jest wypasione, ale co tak najbardziej robi różnice? Jak te nowe zaciski? W '06 tez miałeś sprzodu ten lepszy, jak on chodzi?