Strona 4 z 10

: wt, 22 sie 2006, 15:31
autor: kams
hahaa no i po sezonie użytkowania zielonego stwora stwierdzam:
wpakowałem w niego więcej kasy niż ma lat
posypało sie hah:
skrzynia !!! tryby do kosza luzy takie że to .....
wodzik od zmiany biegów wyskakująca spręzyna
a teraz cylinder heh no cóz miał prawo po 13 latach
w wiekowych sprzętach tak już bywa
ale . ja więcej robiłem niż jezdziłem cały czas cos - a to tłok sie sypnął po 5mth a to korba
WEŻCIE NIE PAKUJCIE SIE W ZIELONE PUSZKI -nie warto ja jużtego syfu nie kupie
plusy: zawieszenie
geometria ramy
charakterystyka

pozatym ze wymieniłem pół silnika to już wszystko ale i tak do żydaz nim - nie chce na to patrzeć :twisted: :twisted: :evil: :evil: :evil:

: wt, 22 sie 2006, 17:12
autor: lukaszyz
Przestan gadać głupoty... nic dziwnego jak sprzęt ma 13 lat, to co ty byś chcial ? Mój kumpel ma kawe 2004 i chodzi jak dzika, nie ma z nią zadnych problemów.
Kazdy wiekowy sprzęt który nie był serwisowany będzie sie sypał i myśle ze to nie podlega dyskusji. :twisted:

: śr, 23 sie 2006, 22:17
autor: yogi
kams pisze:
WEŻCIE NIE PAKUJCIE SIE W ZIELONE PUSZKI -nie warto ja jużtego syfu nie kupie
plusy: zawieszenie
geometria ramy
charakterystyka

pozatym ze wymieniłem pół silnika to już wszystko ale i tak do żydaz nim - nie chce na to patrzeć :twisted: :twisted: :evil: :evil: :evil:

Ja niedawno zakupiłem Kx 250 2000r. i jestem zadowolony. Wymaga jedynie wymiany dyszy bo jest za duża. A tak super sprzęt....
Nie moge narzekać...

: śr, 23 sie 2006, 22:32
autor: kams
sory chłopaki wierxze wam kumpel ma kxf 2005 i nic sie nie sypie ale cóż ZRAZIŁEM sie technologią i wykonaniem ze strony KAWasaki

: pt, 25 sie 2006, 22:25
autor: palmer74
ja za to mam KX 250 '97 i zbiera się :) o rzekomych problemach ze skrzynią też u mnie nie ma na razie tematu. i mam pytanie może ktoś z was może wie jakie dokładnie są łożyska w tylnej piaście. Motor mam na działeczce i mając te numery łożysk mógłbym je sobie kupić i zabrać ze sobą a nie dopiero po niedzieli

: sob, 26 sie 2006, 13:41
autor: mały
palmer74 pisze:może ktoś z was może wie jakie dokładnie są łożyska w tylnej piaście?
według danych serwisowych na stronie kawasaki: 6004X8JRLLX2/3A
numer katalogowy: 92045-1239

: sob, 26 sie 2006, 16:38
autor: palmer74
według danych serwisowych na stronie kawasaki: 6004X8JRLLX2/3A
numer katalogowy: 92045-1239
rozumiem że w Kawasaki im to wystarczy a czy w sklepie z łożyskami coś im coś to powie ??? wolałbym nie kupować w kawie bo są parokrotnie droższe a zamienniki są przecież tej samej klasy za śmieszne pieniądze :)

ewentualnie może możesz podać mi poprostu wymiary ?

: sob, 26 sie 2006, 21:49
autor: yogi
6004

: sob, 26 sie 2006, 22:00
autor: palmer74
dzięksy :) to nie spam:)

: ndz, 27 sie 2006, 13:02
autor: mały
palmer74 pisze:wolałbym nie kupować w kawie bo są parokrotnie droższe a zamienniki są przecież tej samej klasy za śmieszne pieniądze :)

ewentualnie może możesz podać mi poprostu wymiary ?
Ja zamówiłem sobie w serwisie kawasaki w toruniu łożyska na wachacz. Spóźniłem się 3 godziny... do czwartku, do godziny 12 zbierają zamówienia, a ja przyszedłem o 15 - czyli tydzień w plecy. Pani sprzedawczyni powiedziała mi, że do yamahy, suzuki, itp, na części trzeba czekać kilka dni od przyjęcia zamówienia. Niestety kawsaki jest tak mało, że zbierają zamówienia z całej polski. Czyli około 2 tygodni czekania + przyjecie zamówienia (w moim przypadku tydzień) co łącznie dało mi bagatela 3 tygodnie czekania. Przez ponad miesiąc jestem bez motoru :/
Z chęcią zamówiłbym sobie inne (nieoryginalne), ale poprostu takich nie ma. Dzwoniłem nawet do dystrybutora firmy IKO na polskę. Mogliby zamówić, ale tylko ilość hurtową.
Tak więc u dystrybutora kawasaki kosztowało mnie to 120zł/szt i 3 tygodnie czekania.

: ndz, 27 sie 2006, 17:56
autor: Isbi
a czemu nie zainwestowales w pivot works?? za 350 bedziesz miec jush wszystko uszczelniacze tulejki itp

: ndz, 27 sie 2006, 18:07
autor: palmer74
a zamówiłem sobie w serwisie kawasaki w toruniu łożyska na wachacz. Spóźniłem się 3 godziny... do czwartku, do godziny 12 zbierają zamówienia, a ja przyszedłem o 15 - czyli tydzień w plecy. Pani sprzedawczyni powiedziała mi, że do yamahy, suzuki, itp, na części trzeba czekać kilka dni od przyjęcia zamówienia. Niestety kawsaki jest tak mało, że zbierają zamówienia z całej polski. Czyli około 2 tygodni czekania + przyjecie zamówienia (w moim przypadku tydzień) co łącznie dało mi bagatela 3 tygodnie czekania. Przez ponad miesiąc jestem bez motoru Hrm
Z chęcią zamówiłbym sobie inne (nieoryginalne), ale poprostu takich nie ma.
no co ty ja w zeszłym roku robiłem wymianę łożysk w zawieszeni i normalnie wybiłem oryginalne poszedłem do sklepu z łożyskami i kupiłem od ręki z reszstą tak samo robie np. z oringami, pamiętam jak pociekło mi spod dzwigienki sprzęgła to kawie oczywiście nie ma a u gumiarza są 1 szt 50 gr!!!