KX250 98rok kilka pytań

Autor tematu
szczepan24
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 10
Rejestracja: pt, 9 mar 2018, 21:31
Styl jazdy: Enduro
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

KX250 98rok kilka pytań

Post autor: szczepan24 » pt, 9 mar 2018, 22:01

cześc jestem tu nowy i nie zbyt ogarnięty w crossach byłem dziś oglądać kxa 250 właścicel zapewnia że silnik po remoncie ale przy próbie odpalenia przezemnie moto nie chciało odpalić dopiero właściciel pokopał go trochę i moto odpaliło ale chodziło na dziwnie podwyższonych obrotach mimo że ssanie było wyłączone po rozgrzaniu zgasiłem i znów nie mogłem odpalić i znów właściciel próbował go odpalić i za którymś razem go odpalił po czym stwierdził że trzeba mu wymienić świecę na oryginalną bo teraz inna jest założone i ewentualnie podregulować zapłon i gaźnik oprócz tego moto ma wylany amor z tyłu i z jednej lagi się troszkę poci napęd praktycznie nowy opony w dobrym stanie ceni za to 3800 mam do niego blisko i mocna się nad tym zastanawiam tylko :

1 czy odpalenie takiego moto dla laika będzie problemem czy jeśli wszystko będzie dobrze wyregulowane i silnik w dobrej kondycji to dam sobie z tym radę

2 czy te problemy z odpalaniem mogą być spowodowane zużytym tłokiem a właściciel poprostu kłamie że go wymienił ? niby jak go kopałem to było czuć że ma kompresję ale bez zegara to pewny nie jestem bo nie miałem do czynienia z takim moto kiedyś dużo grzebałem przy komarkach simsonach wsk itd ale nie przy takich moto

3 jak mówicie opłaca sie kupic takie coś za 3800

Awatar użytkownika
liveR
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 22
Rejestracja: wt, 31 paź 2017, 19:58
Motocykl: Honda CR250R
Styl jazdy: Enduro
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: KX250 98rok kilka pytań

Post autor: liveR » pt, 9 mar 2018, 23:03

Najlepiej sprawdź kompresję, do tego możesz ściągnąć dyfuzor i oglądnąć czy faktycznie było tak jak właściciel mówi.
Kosz regeneracji tylnego amortyzatora to 400-500zł zakładając że nie jest uszkodzony korpus itd.


Wysłane z mojego EVA-L19 przy użyciu Tapatalka


Awatar użytkownika
kapik69
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 235
Rejestracja: pt, 13 lip 2007, 08:27
Motocykl: Honda CR250R 2002
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: TUCZNO
Podziękował: 1 raz
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: KX250 98rok kilka pytań

Post autor: kapik69 » pt, 9 mar 2018, 23:25

Zacznij najpierw od pokazania nam (tu na forum) jakiejś fotki tego motocykla, zweryfikujemy rocznik i stan moto, będziesz miał wstępną wycenę. Co do samego odpalania, to sprawny motocykl crossowy musi odpalić od 1 do 3 kopnięć (odpowiednio wykonanych, zakładając że ten kto to odpala wie co robi), jeżeli jednak nie ma się doświadczenia w tej kwestii, (tak jak Ty), to może nie być to już takie łatwe... Co do samych problemów jakie opisałeś z uruchomieniem tego motocykla, to już bym sobie dał z nim spokój bo:
-dlaczego jest tam zamontowana nie odpowiednia świeca?
-w tych motocyklach nie reguluje się zapłonu.

Na wszelkie pytania chętnie odpowiem również na pw. Pozdro 8-)
szukam sponsora... ciekawe czy znajde ;)

Awatar użytkownika
solaris
Admin
Admin
Posty: 1872
Rejestracja: pt, 5 cze 2009, 18:04
Motocykl: aktualnie brak
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: B-nia
Podziękował: 2 razy
Podziękowania: 12 razy
Kontakt:
Status : Offline

Re: KX250 98rok kilka pytań

Post autor: solaris » sob, 10 mar 2018, 12:47

Motocykl (każdy) powinien odpalać od strzała. Nie miałem krosówki którą trzeba było kopać aby odpaliła - dla mnie to byłoby oznaką, że coś jest nie tak. Ciężko wyczuć czy moto jest na wykończeniu kopiac w kopkę ;)

Autor tematu
szczepan24
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 10
Rejestracja: pt, 9 mar 2018, 21:31
Styl jazdy: Enduro
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: KX250 98rok kilka pytań

Post autor: szczepan24 » sob, 10 mar 2018, 18:03

https://zapodaj.net/b65f2a0503acd.jpg.html

mam tylko takie jego zdjęcie facet zaczął tłumaczyć się że moto długo stało nie jeżdzone i przez to te problemy a z tą świecą to niby stara mu padła to założył inną a że mało jeździł tym moto to nie kupował dedykowanej do niego

dogadałem się z nim że jak ogarnie sprawę z tym zapłonem czy też poprawną regulacją gaźnika tak aby moto paliło normalnie to się do mnie odezwie a ja do tego czasu załatwię sobie w pracy zegar do pomiaru ciśnienia i przy kolejnych oględzinach będę chciał też sprawdzić ciśnienie sprężania .
ciśnienie spręzania powinno trzymać się w granicach 12bar czyli tak jak dla każdego silnika benzynowego zakładając że wszystko jest ok ??

a i jeszcze jedno gościu jak przy mnie zdjął pokrywę iskrownika to po złapaniu za magneto wał przesuwał się na boki (osiowo ) czy taki luz jest dopuszczalny czy też ktoś kiedyś coś źle zrobił przy składaniu silnika
Załączniki
28383181_2053651714913419_459765725_n.jpg
28383181_2053651714913419_459765725_n.jpg (128.93 KiB) Przejrzano 10695 razy
28383181_2053651714913419_459765725_n.jpg
28383181_2053651714913419_459765725_n.jpg (128.93 KiB) Przejrzano 10695 razy
28383181_2053651714913419_459765725_n.jpg
28383181_2053651714913419_459765725_n.jpg (128.93 KiB) Przejrzano 10695 razy
28383181_2053651714913419_459765725_n.jpg
28383181_2053651714913419_459765725_n.jpg (128.93 KiB) Przejrzano 10695 razy

dzwonekcr250
Mechanik hobbysta
Mechanik hobbysta
Posty: 177
Rejestracja: śr, 26 kwie 2017, 19:32
Motocykl: Yamaha YZ 250 2005r.
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: KX250 98rok kilka pytań

Post autor: dzwonekcr250 » sob, 10 mar 2018, 21:23

to jest kx 250 92/93

Awatar użytkownika
kris514
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 2270
Rejestracja: ndz, 31 paź 2010, 11:10
Motocykl: KTM sx 150 2009
Styl jazdy: Enduro
Podziękował: 5 razy
Podziękowania: 11 razy
Kontakt:
Status : Offline

Re: KX250 98rok kilka pytań

Post autor: kris514 » ndz, 11 mar 2018, 07:27

Wal nie powinien mieć takiego luzu prawdopodobnie są wyrobione czopy wału i dzięki temu nie siedzi sztywno w łożyskach.
PandaMoto serwis motocyklowy
www.pandamoto.pl

Awatar użytkownika
solaris
Admin
Admin
Posty: 1872
Rejestracja: pt, 5 cze 2009, 18:04
Motocykl: aktualnie brak
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: B-nia
Podziękował: 2 razy
Podziękowania: 12 razy
Kontakt:
Status : Offline

Re: KX250 98rok kilka pytań

Post autor: solaris » ndz, 11 mar 2018, 11:44

Stary trup. Odpuść sobie dobrze Ci radzę. ;) Chyba, ze sprzeda Ci za 2 tysiące. Chociaż ja nie wiem czy te moto nie powinno zostać dawcą.

Autor tematu
szczepan24
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 10
Rejestracja: pt, 9 mar 2018, 21:31
Styl jazdy: Enduro
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: KX250 98rok kilka pytań

Post autor: szczepan24 » ndz, 11 mar 2018, 12:34

No jak narazie czekam na info od gościa bo ma go wyregulować tak żeby palił normalnie i wtedy podjadę do gościa sprawdzę ciśnienie sprężania zobaczę na tłok od strony wydechu i zobaczę jak to pali i jeździ
No szkoda mi odpuścić temat bo moto jest ode mnie z wioski a w okolicy nic nie mogę znaleźć do 4k w 2t pojemność nie ma znaczenia czy to 80 czy 250 nie ma nic oprócz chinoli na które nawet nie patrzę



To tak jak teraz stoi to na ile go wyceniacie

OgarNee
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 83
Rejestracja: pn, 25 wrz 2017, 21:24
Motocykl: Honda CR 125
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: KX250 98rok kilka pytań

Post autor: OgarNee » ndz, 11 mar 2018, 17:07

Stary czy nie stary jeżeli jest w dobrym stanie technicznym to będzie dawał frajdę. Nie uważacie że motocykle w których jest zastosowane jak najmniej elektroniki są trudne do rozwalenia zakładając że dba się o takie moto?

Awatar użytkownika
solaris
Admin
Admin
Posty: 1872
Rejestracja: pt, 5 cze 2009, 18:04
Motocykl: aktualnie brak
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: B-nia
Podziękował: 2 razy
Podziękowania: 12 razy
Kontakt:
Status : Offline

Re: KX250 98rok kilka pytań

Post autor: solaris » ndz, 11 mar 2018, 22:58

Fradję ale dla portfela ;-) Po zdjęciach twierdzę, że to zajechana maszyna. Niech OP robi co chce. IMO 3800 to za duzo jak za tego KX'a.

OgarNee
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 83
Rejestracja: pn, 25 wrz 2017, 21:24
Motocykl: Honda CR 125
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: KX250 98rok kilka pytań

Post autor: OgarNee » ndz, 11 mar 2018, 23:22

No też bym tyle nie dał, widać że nikt o niego nie dbał tylko aby jeździło. Ale to jak w crosie zrobisz silnik to lagi zaczynają cieknąć, zrobisz lagi to napęd się kończy :( i tak w kółko heh

ODPOWIEDZ

Wróć do „Kawasaki”