Husqvarna przejdzie pod skrzydła BMW?
-
Autor tematuPacian
- Mistrz prostej
- Posty: 170
- Rejestracja: pt, 31 mar 2006, 16:23
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Nowy Targ
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Podobno Huske przejmuje BMW oby nie bylo tak jak z Roverem.
Yamaha YZ 250F 2008
http://www.bikepics.com/members/Pacian/
http://www.bikepics.com/members/Pacian/
-
- Do odcięcia!
- Posty: 719
- Rejestracja: ndz, 1 sty 2006, 10:11
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Coś więcej na ten temat:
klik
klik
klik
Szczególnie interesujacy jest cytat:
"BMW e' interessata a far concorrenza a KTM (che avvicina ormai la produzione di 100.000 moto l'anno !!!)
Jeśli niemcy podejdą z szacunkiem do tradycji i doświadczeń Hqv, dadzą swoje zaplecze marketingowo/technologiczno/finansowe, i jeśli (moim zdaniem) nie będą pakowali swoich szwabskich paluchów do stylistyki Hqv-to moze być całkiem, całkiem intersująco. Kapitał, i potencjał technologiczny koncernu BMW spowoduje że KTM, a może i nie tylko KTM będzie musiał cholernie mocno się starać by konkurować.
Z drugiej strony-może to być bardzo dobre dla właścicieli Hqv. Mam na myśli perfekcyjnie funkcjonujace w motocyklowym BMW zamawianie części, i to pod każdym względem-profesjonalizm, szybkość realizacji przy zachowaniu niewygórowanej ceny. Jeśli zostanie to przeniesione do Hqv-będzie rewelka, i to będzie poważny bonus dla marki. Wiadomo że konkurencja, łącznie z KTM ma sporo jeszcze do zrobienia w zaopatrzniu w części. Atutem dla Hqv/BMW jest produkcja większości części na miejscu w Europie.
Jeśli BMW kupi Hqv, to przybędzie bardzo poważny gracz na rynku. Liczę sie też z tym że poszybuja w górę ceny nowych i używanych motocykli Hqv. Aktualnie model WR250 kosztuje w Polsce zarówno u Zycha, jak i u Mleczki 21 500, a czterosuwy 25 000-26 500 (w Myślenicach są droższe o pięćset PLN w porównaniu do Zycha), i nie wierzę że BMW nie będzie się staralo cenami dogonić konkurencji, jest za duża różnica odnosząc to do KTM, czy marek japońskich.
klik
klik
klik
Szczególnie interesujacy jest cytat:
"BMW e' interessata a far concorrenza a KTM (che avvicina ormai la produzione di 100.000 moto l'anno !!!)
Jeśli niemcy podejdą z szacunkiem do tradycji i doświadczeń Hqv, dadzą swoje zaplecze marketingowo/technologiczno/finansowe, i jeśli (moim zdaniem) nie będą pakowali swoich szwabskich paluchów do stylistyki Hqv-to moze być całkiem, całkiem intersująco. Kapitał, i potencjał technologiczny koncernu BMW spowoduje że KTM, a może i nie tylko KTM będzie musiał cholernie mocno się starać by konkurować.
Z drugiej strony-może to być bardzo dobre dla właścicieli Hqv. Mam na myśli perfekcyjnie funkcjonujace w motocyklowym BMW zamawianie części, i to pod każdym względem-profesjonalizm, szybkość realizacji przy zachowaniu niewygórowanej ceny. Jeśli zostanie to przeniesione do Hqv-będzie rewelka, i to będzie poważny bonus dla marki. Wiadomo że konkurencja, łącznie z KTM ma sporo jeszcze do zrobienia w zaopatrzniu w części. Atutem dla Hqv/BMW jest produkcja większości części na miejscu w Europie.
Jeśli BMW kupi Hqv, to przybędzie bardzo poważny gracz na rynku. Liczę sie też z tym że poszybuja w górę ceny nowych i używanych motocykli Hqv. Aktualnie model WR250 kosztuje w Polsce zarówno u Zycha, jak i u Mleczki 21 500, a czterosuwy 25 000-26 500 (w Myślenicach są droższe o pięćset PLN w porównaniu do Zycha), i nie wierzę że BMW nie będzie się staralo cenami dogonić konkurencji, jest za duża różnica odnosząc to do KTM, czy marek japońskich.
Husqvarna CR 250 82`, Husqvarna SM 450R 08`, Beta Zero 125 91`.
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 302
- Rejestracja: wt, 25 kwie 2006, 17:52
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Gdańsk / Kłecko | MWS
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
no właśnie... "jeśli"... obawiam sie, że to koniec pięknych husek i będa od teraz "niemieckie"... Ale optymistycznie myśląc (co rzadko mi się zdarza), huska może się stać niemiecko niezawodna i nieawaryjna i fajna.gajowy pisze:Jeśli niemcy podejdą z szacunkiem do tradycji i doświadczeń Hqv, dadzą swoje zaplecze marketingowo/technologiczno/finansowe, i jeśli (moim zdaniem) nie będą pakowali swoich szwabskich paluchów do stylistyki Hqv
-
- Do odcięcia!
- Posty: 719
- Rejestracja: ndz, 1 sty 2006, 10:11
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Spokojnie, na razie BMW wykazuje tylko zainteresowanie-do transakcji jeszcze nie doszło, więc nie ma co załamywac rąk.
A tu wklejam info od Wojtka Ancerowicza z Hqv Polska:
"...Cały czas w fabryce sa jakies meetingi dot przejęcia marki HUSQVARNA przez BMW. Z tego co nam wiadomo to panuje tam pełny optymizm i zadowolenie z tego co moze sie wydarzyć.
Mój znajomy Ben van Erp (człowiek Husqvarny numer 1 w Holandii ) mówił że rozmawiał ostatnio z Joelem Smetsem który pracuje dla BMW i z tego co on mu przekazał to jeszcze nic nie jest podpisane....
.....Dla mnie najwazniejesze jest w tym wszystkim aby fabryka w końcu zmianiła zwoja logistyke części zamiennych i reagowali szybciej , taki system jak w Hondzie czy Yamasze , na targach w Milano padały juz takie deklaracje o wybudowaniu nowych zewnętrznych magazynów i przejęcia gestii transportowej przy wysyłkach na siebie. To tylko tyle co moge powiedziec...
...Pod koniec lipca bedzie prezentacja modeli 2008 i może wtedy dowiemy sie czegoś wiecej. Będzie tez Bartek Obłucki w tygodniu w Polsce i tez porozmawiam z nim na ten temat. Bartek Obłucki połamał żebra , ale powinien dojśc do siebie do chwili spotkania 16-17 czerwiec (szkolenie dla amatorów ). Zadeklarował mi tez że będzie miał ze soba nowego 4 suwa , jeszcze prototyp TE 250 2008. Pozdro."
A tu wklejam info od Wojtka Ancerowicza z Hqv Polska:
"...Cały czas w fabryce sa jakies meetingi dot przejęcia marki HUSQVARNA przez BMW. Z tego co nam wiadomo to panuje tam pełny optymizm i zadowolenie z tego co moze sie wydarzyć.
Mój znajomy Ben van Erp (człowiek Husqvarny numer 1 w Holandii ) mówił że rozmawiał ostatnio z Joelem Smetsem który pracuje dla BMW i z tego co on mu przekazał to jeszcze nic nie jest podpisane....
.....Dla mnie najwazniejesze jest w tym wszystkim aby fabryka w końcu zmianiła zwoja logistyke części zamiennych i reagowali szybciej , taki system jak w Hondzie czy Yamasze , na targach w Milano padały juz takie deklaracje o wybudowaniu nowych zewnętrznych magazynów i przejęcia gestii transportowej przy wysyłkach na siebie. To tylko tyle co moge powiedziec...
...Pod koniec lipca bedzie prezentacja modeli 2008 i może wtedy dowiemy sie czegoś wiecej. Będzie tez Bartek Obłucki w tygodniu w Polsce i tez porozmawiam z nim na ten temat. Bartek Obłucki połamał żebra , ale powinien dojśc do siebie do chwili spotkania 16-17 czerwiec (szkolenie dla amatorów ). Zadeklarował mi tez że będzie miał ze soba nowego 4 suwa , jeszcze prototyp TE 250 2008. Pozdro."
Husqvarna CR 250 82`, Husqvarna SM 450R 08`, Beta Zero 125 91`.