Husqvarna tc 250 2005/2006 -opinie o motocyklu.
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 18
- Rejestracja: sob, 10 cze 2006, 00:07
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
2005 różni się od 2006.
2006 ma:
tytanową pełną linię wydechową ARROW OEM
dumper OHLINS
większą średnicę zaworów. Dolotowy z 29 do 30.5, wydechowy z 24 do 25 mm.
nowye profile krzywek na wałku rozrządu
dłuższy korbowód
lżejszy tłok
wyższe przełożenie wstępne
nowy kosz sprzęgłowy a wytrzymalszego aluminium
kierownice oversize w standardzie
ulepszony kick start
chyba jest bardziej doprężona
nie ma rozrusznika tak jak w TC 250 (i dobrze bo pali świetnie i jest lżejsza)
inna kolorystyka (wg mnie lepiej się prezentuje)
2006 ma:
tytanową pełną linię wydechową ARROW OEM
dumper OHLINS
większą średnicę zaworów. Dolotowy z 29 do 30.5, wydechowy z 24 do 25 mm.
nowye profile krzywek na wałku rozrządu
dłuższy korbowód
lżejszy tłok
wyższe przełożenie wstępne
nowy kosz sprzęgłowy a wytrzymalszego aluminium
kierownice oversize w standardzie
ulepszony kick start
chyba jest bardziej doprężona
nie ma rozrusznika tak jak w TC 250 (i dobrze bo pali świetnie i jest lżejsza)
inna kolorystyka (wg mnie lepiej się prezentuje)
-
- Mistrz prostej
- Posty: 188
- Rejestracja: ndz, 18 cze 2006, 22:30
- Motocykl: CRF 250 R
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Poznań
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
WR nie odbiega wagowo od EXC, nowy model TC zreszta tez nie, mowa konretnie o modelu 04' który faktycznie był duzo cieższy od konkurencji ( 110kg ) przy czym nie zachwycal osiagami ale podobno nadrabila to wszytko swietnym prowadzeniem. Zawieszenie Husgi maja wyczesane ale dopiero roczniki 06', wczesniej montowano Paoili 45mm i Sachs, reszta podobna jak w wiekszosci europejkich motocykli czyli wypas w standardzie. tyle wyczytalem sam
-
- Do odcięcia!
- Posty: 719
- Rejestracja: ndz, 1 sty 2006, 10:11
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Stary, z jednym mam watpliwość-Paioli montowano w modelach które mi jakoś nie wpadły w oko, coś mi mignęło, ale to był jakis oldschoolowy model.
A tak w większości modeli sprzed i po 00` jest taki układ (który trwa do dziś)-przód Marzochi 45/50 mm, tył Sachs (WR, TE, SM)/Ohlins (CR, TC, SMR). Szczerze mówiąc nie odgrzebuję w pamięci Husqi na Paioli.
Podobno nowy silnik 4T 250 Husqi ma być rewelacyjny.
A tak w większości modeli sprzed i po 00` jest taki układ (który trwa do dziś)-przód Marzochi 45/50 mm, tył Sachs (WR, TE, SM)/Ohlins (CR, TC, SMR). Szczerze mówiąc nie odgrzebuję w pamięci Husqi na Paioli.
Podobno nowy silnik 4T 250 Husqi ma być rewelacyjny.
Ostatnio zmieniony sob, 24 mar 2007, 20:58 przez gajowy, łącznie zmieniany 1 raz.
Husqvarna CR 250 82`, Husqvarna SM 450R 08`, Beta Zero 125 91`.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 188
- Rejestracja: pn, 24 paź 2005, 00:06
- Motocykl: Suzuki RM 250 K9
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Poland East Side
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline