Kontrola lotu - czyli gaz, hamulec i postawa
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 280
- Rejestracja: czw, 26 kwie 2007, 22:19
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Częstochowa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Kontrola lotu - czyli gaz, hamulec i postawa
Siema
Łukasz to nie przeszkadza w chłodzeniu
p.s Bartek Łukaszowi chodzi o wylotu a nie wlotu powietrza do chłodnicy!!
pozdro
Łukasz to nie przeszkadza w chłodzeniu
p.s Bartek Łukaszowi chodzi o wylotu a nie wlotu powietrza do chłodnicy!!
pozdro
Yamaha YZ-F 250 2002, 2006LE, 2008, 2009.
Kawasaki KX-F 250 2008, 2010, 2012.
Suzuki RM-Z 250 2011.
KTM SX-F 250 2008, 2010, 2011.
KTM EXC 450 2012.
Kawasaki KX-F 250 2008, 2010, 2012.
Suzuki RM-Z 250 2011.
KTM SX-F 250 2008, 2010, 2011.
KTM EXC 450 2012.
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 518
- Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 22:24
- Motocykl: KTM 250 SXF '07
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Kontrola lotu - czyli gaz, hamulec i postawa
no wiem, że chodzi o wyloty, ale na stojąco nie da się ich zasłonić, chyba, że jedziemy nienaturalnie na przodzie
-
- Stewart? Zmienia mi opony!
- Posty: 1437
- Rejestracja: sob, 1 paź 2005, 12:47
- Motocykl: może kiedyś
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: "Miasto złą sławą owiane..."
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Kontrola lotu - czyli gaz, hamulec i postawa
but only the devil responded cause god wasn't there...
-
- Mistrz prostej
- Posty: 51
- Rejestracja: czw, 21 lut 2008, 22:59
- Motocykl: yamaha
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Kontrola lotu - czyli gaz, hamulec i postawa
nie trzeba siedzieć jajami na kierownicy a i tak da się zasłonić, spróbujMX_Bartek pisze: żeby nogami trzymać się tych boczków to chyba by trzeba siedzieć na kierownicy jajami
2T
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 236
- Rejestracja: czw, 12 kwie 2007, 18:23
- Motocykl: Było CRF 250, YZ 125, YZF 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Kontrola lotu - czyli gaz, hamulec i postawa
Moja opinia co do skoków jest taka - przełamać się i latać. Sam kiedyś miałem naprawdę spektakularne wypadki . No ale nauczyłem sie skakać i teraz nie zdarza mi się raczej mieć niespodzianek. Czy gaz równo trzymać - raczej tak. Czasami odejmuje jak mam prosta i lece ile wejdzie żeby sie na chopie nie zabić, ale odejmując gaz jednocześnie trochę do tyłu. Na początek polecam trzymanie równego gazu, to nie jest ważne czy 3/4 czy 1/6... Byle równo. Jak już będziecie w stanie myśleć sobie w locie, hmm, wbiję sobie wyższy bieg, to macie spokój i wtedy już możecie kombinować, przynajmniej ja próbuje...
yyyyn? Yyyyyyyyyn?
-
- Mistrz prostej
- Posty: 171
- Rejestracja: wt, 10 lip 2007, 11:26
- Motocykl: yamaha YZ125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: bolesław koło olkusza (tor Sławków)
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Kontrola lotu - czyli gaz, hamulec i postawa
tu jest trochę opisane o locie:
http://www.crossteam.yoyo.pl/viewtopic.php?t=86
http://www.crossteam.yoyo.pl/viewtopic.php?t=86
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 210
- Rejestracja: wt, 18 wrz 2007, 09:39
- Motocykl: Japońska seta !
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Kontrola lotu - czyli gaz, hamulec i postawa
Taki Tam Gar pisze:Moja opinia co do skoków jest taka - przełamać się i latać.
Racja też tak uważam.Tylko jednemu zajmie to pare treningów ,a drugiemu sezon...Wdług własnych refleksji nie można się bać,tylko nie którzy maja w głowie jakby taką blokadę i poprostu boją się przełamać i dodać porządnie gaz przed hopką.
pozdro.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 94
- Rejestracja: sob, 1 gru 2007, 16:28
- Motocykl: brak:(
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Kontrola lotu - czyli gaz, hamulec i postawa
Niektórzy maja blokade bo nie czuja sie pewnie na maszynie...
żeby skakać daleko i wysoko trzeba zacząć od "podskakiwania" i udanych najazdów a nie od razu pełna pi... i lot na któryś z błotników.Blokada zniknie po jakimś czasie-bynajmniej ja tak miałem:)
żeby skakać daleko i wysoko trzeba zacząć od "podskakiwania" i udanych najazdów a nie od razu pełna pi... i lot na któryś z błotników.Blokada zniknie po jakimś czasie-bynajmniej ja tak miałem:)
Kto to taki? KAWSAKI