Strona 3 z 6

: czw, 7 cze 2007, 21:03
autor: Kafka
Lepiej nie bo mnie ludzie na forum wyśmieją :lol: Ale dzięki za info, teraz wszystko wiem.

: czw, 7 cze 2007, 22:45
autor: piasektt
Szanowni technicy pytanie do was








Chdzi mi tu o kąt nogi nieraz noga jest pod kątem 90stopni a nie raz pod katem 170 prawie całkowice wyprostowana. Pytanie od czego to zależy

: czw, 7 cze 2007, 23:18
autor: piasektt
czyli im szybciej noga bardziej wyprostowana ?

: pt, 8 cze 2007, 12:19
autor: Kajec
no MUSISZ MIEĆ lekko ugiętą bo jak uderzysz całkiem wyprostowaną w np. kamień to ała...

: pt, 8 cze 2007, 13:02
autor: kristirx
MXrool pisze: Ważne by noga była prosta z lekkim ugięciem w kolanie[/b]. By nie szurała po ziemi i nie tuptała, tak że jak się wywrócisz to bedzie prosta miedzy ziemią a kierownicą. Wtedy jest w 100% bezpieczna i nie grozi Ci kontuzja.
Nieporozumienie polega na tym, że jakoś nie moge sobie wyobrazić nogi prostej , a jednocześnie zgiętej :wink:
Ot przykładowy brak wyopbraźni... :finga:

: pt, 31 sie 2007, 16:07
autor: Barti
Można dziurawy zakręt pokonac na stojąco jeżeli jest on szeroki bo na wąskim jest bardzo ciężko, a gdy jest taka możliwośc to omijamy te dziury i robimy nową koleinę

: pt, 31 sie 2007, 16:20
autor: karas56
hej. ostatnio cwiczylismy troche takie motyway jak łycha do zakretu dohamowanie, plynny przejazd przez zakret i na wyjsciu ogien i powiem wam ze to roznie wychodzi. kazy musi zlapac swoj styl. jedno jest pewne zeby w zakrecie np w lewo odciazyc motor balansujac cialem na prawo i niezbyt nerwowo reagowac gazem nie wiem co sie dzieje wtedy ale motor wychodzi z zakretu idealnie i od razu staje na podnozkach- nie siedzac bo tak jak tu pisza bije w tylek i to niezle jezeli sa dziury. ostre zakrety staramy sie ciac ile wlezie. mamy takie miejsca w glogowie gdzie dojezdzam do zakretu dohamowuje, redukcja ,lamanie maszyny i powerslidem przez zakret (cala dlugosc luku) po czym naprawde jest sie szybkim..pozdro maniacy
driftowac ile wlezie

: pn, 3 wrz 2007, 12:48
autor: wolek1993
co do tego powerslidu to chyba najlepiej wychodzi na piachu :twisted:
u nas w Sławkowie jest zakręt w prawo spód ma twardy a na tym piach tam najlepiej jest odciążyć tył i w połowie zakrętu gaz tył lekko zarzuca i się wychodzi szybko :D

: sob, 8 wrz 2007, 19:49
autor: Sierot
Ja tam staram się nie robić uślizgów bo co po tym jak koło ci lata na wszystkie strony a ty stoisz w miejscu.

Dohamowanie:
http://www.scigacz.pl/zdjecia/gallery/s ... x.jpg.html

Zakręt:
http://www.scigacz.pl/zdjecia/gallery/s ... M.jpg.html wysoko łokieć, dobry skład, i ogień

A potem pozostaje już tylko prosta:

http://www.scigacz.pl/zdjecia/gallery/s ... j.jpg.html

Tak to wygląda w moim wykonaniu. Nie jestem najlepszy w Polsce czy na świecie, ale staram się zwiększać stale swój poziom i daje z siebie wszystkie pieniądze.

: sob, 8 wrz 2007, 21:16
autor: wolek1993
na niektórych zakrętach naprawde jest lepiej wejść powerslidem jak byś był na naszym torze i przejechał ten zakręt to byś zmienił zdanie (zanim mi powiedzieli że tam musze wejść powerslidem 3 razy wyglebiłem) :(

: sob, 8 wrz 2007, 22:47
autor: kotmx
Zależy jakie dohamowanie - czy to do jakiegoś łuku z np dziurami - to tak.
Gdy dohamowanie , a raczej hamowanie przed winklem 180, do tyłek nad błotnik itd i ostry hebel

: pn, 10 wrz 2007, 13:55
autor: kotmx
tego co mi wiadomo i trener mnie uczy to nie powinno się dohamowywać na siedząco.
ajj tyłek nie na błotnik lecz NAD błotnik - mój błąd :oops: