Strona 2 z 2

: wt, 5 gru 2006, 15:03
autor: witekCRM
A sie chyba do tyłu trzeba odchylic :/

: wt, 5 gru 2006, 17:56
autor: kotmx
w Olsztynie na torze są takie 2 blaty i jeden malutki. Atakuje je na wykręconej trójce i leciutko odchylam sie do tyłu :wink:

: wt, 5 gru 2006, 20:09
autor: luCZas
kotmx pisze:w Olsztynie na torze są takie 2 blaty i jeden malutki. Atakuje je na wykręconej trójce i leciutko odchylam sie do tyłu :wink:
tu masz ten maly blat
http://www.bikepics.com/pictures/457068/

setka jak sie polozysz po bandzie to rozkrecona 5 dasz rade tam wypadas bez problemu, chociaz jak teraz przebudowali tor to raczej 4 :)

zadnego odchylania sie tylko pełen ogien ew redukcja w powietrzu jak uda Ci sie wykrecic wysoki bieg

pzdr luCZas

: wt, 5 gru 2006, 20:22
autor: TIJO

: wt, 5 gru 2006, 20:51
autor: Sierot
Nie. Zeskok z "blatu" to to jak zeskakujes z jakiejś wysokości. np. w Głogowie jest takie cośże jest lekkie podbicie i lecisz w dół, tak samo właśnie w Olsztynie.

: wt, 5 gru 2006, 21:40
autor: kotmx
ten to moge tylko na 3 wykreconej ( mam zmienione przełożenia w skrzyni czyli to jest prawie 4 w normalnej setce)

chodzilo mi o zęby na za tą 30stką --> po skoku jest winkiel i zaraz wielki ząb 8)

: wt, 5 gru 2006, 21:58
autor: luCZas
kotmx pisze: chodzilo mi o zęby na za tą 30stką --> po skoku jest winkiel i zaraz wielki ząb 8)
to raczej hopki nie blaty ale jak zwal tak zwal na tamtych jest ta sama zasada :)

: sob, 9 gru 2006, 20:36
autor: Sierot
no masz racje. Dostosowywuesz predkość do skoku. Atakujesz na dobrze wykręconym biegu i lecisz. Niema zasady. Każdy leci inaczej. Jeden odresorowania walnie do tego, drugi whipa a trzeci jeszcze coś innego dorzuci od siebie. Na początku skaczcie na centralnej pozycji i wtedy nic sie wam nie stanie.

: sob, 9 gru 2006, 20:56
autor: MASAKRATOR
jak sa takie blaty czy zeskoki czy skoki na plaskie to jak nie da sie bez ujecia to ujac gaz tuz przed skokiem odchylic sie do w momecie najazdu na skok dupa maksymalnie do tylu ze by nie podbilo lot jest wtedy nizszy chyba ze sa koleiny w koleinach gaz zawsze musi byc otwarty chociaz lekko i zalezy co jest za skokiem np; prosto i zakret to lekko skoczyc na przednie kolo jak pod gorke i zakret to lekko na tylne kolo a jak prosta i nic to ile sie da jak naj dalej