Szkolenie z Wójckiem i Giesbersem

Zadaj pytania i zobacz wskazówki dotyczące techniki jazdy. Porozmawiaj o szkole Marcina Wójcika.
Autor tematu
patryk72
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 125
Rejestracja: czw, 12 lip 2007, 22:58
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Szkolenie z Wójckiem i Giesbersem

Post autor: patryk72 » śr, 12 wrz 2007, 11:23

Mam pytanie, a mianowicie chciałbym się dowiedzieć czy na takie szkolenia i treningi bierze się własne motocykle, czy bedą tam jakieś motocykle treningowe? I chciałbym jeszcze zapytać czy 16 lat to nie za poźno na rozpoczęcie motocrossu..?

piasektt
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 768
Rejestracja: wt, 27 gru 2005, 11:48
Motocykl: YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: z toru (Wrocław)
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Szkolenie z Wójckiem i Giesbersem

Post autor: piasektt » śr, 12 wrz 2007, 19:07

patryk72 pisze:Mam pytanie, a mianowicie chciałbym się dowiedzieć czy na takie szkolenia i treningi bierze się własne motocykle, czy bedą tam jakieś motocykle treningowe? I chciałbym jeszcze zapytać czy 16 lat to nie za poźno na rozpoczęcie motocrossu..?

<Musisz mieć swój. A co do wieku był podbny temat poszukaj

witekCRM
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 529
Rejestracja: sob, 14 paź 2006, 12:15
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Białystok
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: witekCRM » śr, 12 wrz 2007, 23:07

Odp. brzmi - Nigdy nie jest za późno, a tak na poważnie to jak będziesz ostro trenował to jeszcze bardzo wiele możesz zdziałać
"Ready to Race"
KTM 250 sx-f


#95

Autor tematu
patryk72
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 125
Rejestracja: czw, 12 lip 2007, 22:58
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: patryk72 » czw, 13 wrz 2007, 20:55

aha i mam jeszcze jedno pytanko.. od 8 lat smigam na rowerze i mam cholernie mocne nogi, czy to cos pomoże w sensie ze mozna jakos obciazenie rąk przeniesc na nogi? ręce zresztą mam też mocne bo trenuję piłke ręczną. Ale czy to pomoze?

piasektt
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 768
Rejestracja: wt, 27 gru 2005, 11:48
Motocykl: YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: z toru (Wrocław)
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: piasektt » czw, 13 wrz 2007, 20:57

W MX nie jest potrzebna ogromna siła a kondycja i umiejętnosci

Kaze
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1437
Rejestracja: sob, 1 paź 2005, 12:47
Motocykl: może kiedyś
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: "Miasto złą sławą owiane..."
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: Kaze » czw, 13 wrz 2007, 22:05

Mocne nogi i brzuch to bardzo duży atut, przydaje sie w mx. Ponadto jeżeli 8lat jeździsz rowerem to kondycje też masz zajebistą a to priorytet.
but only the devil responded cause god wasn't there...

jagadal
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 46
Rejestracja: czw, 23 sie 2007, 17:44
Motocykl: KTM 400 EXC
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: koło Bielska
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: jagadal » sob, 15 wrz 2007, 20:49

Jeśli jesteśmy już przy technice i sile to poniższy filmik obrazuje najlepiej, że im więcej techniki tym mniej siły trzeba wkładać w jazdę. Goście około 50-siątki (mam na myśli tego pana o słusznej budowie), a śmigają jakby ich motory nic nie ważyły RESPECT.
http://www.youtube.com/watch?v=_wyAUcyPqKE&NR=1
:D
http://www.youtube.com/watch?v=ZuSebFdLUWI

Doświadczeni szefowie.
P.S. Chciałbym osiągnąć kiedyś taki poziom.
KTM 400 EXC 2002

SEZON W PEŁNI

GAWRON
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 56
Rejestracja: śr, 7 mar 2007, 08:13
Motocykl: KTM 250 EXC - 05r
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Krakow
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: GAWRON » sob, 29 wrz 2007, 09:51

Kaze pisze:Mocne nogi i brzuch to bardzo duży atut, przydaje sie w mx. Ponadto jeżeli 8lat jeździsz rowerem to kondycje też masz zajebistą a to priorytet.
Ja tam przez kilka lat jezdziłem w MTB i kondycje miałem naprawde niezłą a jak sie przesiadłem na motor to okazało sie ze tamta kondyzja nie ma nic a nic wpolnego z kondycja jaka jest potrzebna przy motorze.

Kaze
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1437
Rejestracja: sob, 1 paź 2005, 12:47
Motocykl: może kiedyś
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: "Miasto złą sławą owiane..."
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: Kaze » sob, 29 wrz 2007, 23:15

Heh ciekawa teoria, czyli kondycja jaką polepszasz podczas biegania jest inna niż ta jaką wyrabiasz podczas jazdy na rowerze? Bo jeżeli tak twierdzisz to w ten sposób próbujesz obalić teorie najwybitniejszych trenerów i zawodników na temat przygotowania fizycznego pod mx, nie wiem tylko czy jesteś tego świadomy.
but only the devil responded cause god wasn't there...

Daiman
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 238
Rejestracja: czw, 9 lis 2006, 22:16
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Płock
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Daiman » ndz, 30 wrz 2007, 19:34

Myślę, że nie obala tej teorii. Nie wiem jak to jest dokładnie w MTB, ale tam liczy się chyba wydolność długodystansowa i to się trenuje. A co z tego, że będziesz mógł jeździć na rowerze na tętnie 150 przez 3 godziny, jak podczas jazdy motocyklem przekroczysz próg beztlenowy, zakwasisz się i koniec zabawy. Żeby podnieść próg beztlenowy potrzeba jeszcze robić interwały !

Kaze
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1437
Rejestracja: sob, 1 paź 2005, 12:47
Motocykl: może kiedyś
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: "Miasto złą sławą owiane..."
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: Kaze » ndz, 30 wrz 2007, 21:02

No nie wiem czy jest tak do końca. Ja biegałem ale bez interwałów i zdecydowanie jeździło mi sie lepiej, jazda mnie nie męczyła, nie wysiadałem kondycyjnie.
but only the devil responded cause god wasn't there...

Daiman
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 238
Rejestracja: czw, 9 lis 2006, 22:16
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Płock
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Daiman » pn, 1 paź 2007, 16:06

No to pewnie jakbyś dołączył interwały to byłoby jeszcze lepiej :P U mnie też było lepiej ( bo dopiero na początku sezonu się dowiedziałem o interwałach, wcześniej biegałem normalnie ), ale jak chciałem przejechać cały wyścig na 100% możliwości to wymiękałem szybko.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Technika Jazdy/ Szkoła”