Strona 2 z 2

: śr, 27 gru 2006, 11:50
autor: Kajec
e tam gadacie . Pastrana to pastrana a puki co w polsce chyba na kole itp lata ZYCHU :D :D

: śr, 27 gru 2006, 16:44
autor: Sierot
Kajec pisze:e tam gadacie . Pastrana to pastrana a puki co w polsce chyba na kole itp lata ZYCHU :D :D

I Qrak duże dystansy pokonuje na przodzie. Też wali ze skrętami i ogólnie kiedy mu sie podoba.

: pt, 29 gru 2006, 21:59
autor: lukaszyz
Kajec pisze:e tam gadacie . Pastrana to pastrana a puki co w polsce chyba na kole itp lata ZYCHU :D :D
Oj tak tak... Kolega Kamil moze sie sporo na ten temat wypowiedzieć :!: bo jest w tym naprawde bardzo bardzo dobr :twisted:
Z resztą za duzo nie bede mu tu słodził :D

: pn, 5 mar 2007, 17:10
autor: spedboy17
hmmm, mi jakos to stoppie nie wychodzi....
rozpedzam moto,przesuwam sie lekko do przodu i hamuje.... a motor albo lekko tyl podniesie na jakies 2cm albo przednie kolo sie zablokuje i robi pise

co mi poradzicie??? jestem amatorem wiec wiadomo

: pn, 5 mar 2007, 18:10
autor: Isbi
to moze nie probuj na sile tego sie uczyc bo nigdy nie wyjdzie :wink: musisz jakby najpierw mocniej podrzucic dupe i lekko popuscic hamulec zeby nie zblokowalo.... ja tez nie umiem za dobrze nigdy sie w to nie bawie bo szkoda mi opony ale lubie za to na tylnim :twisted:

: pt, 9 mar 2007, 11:30
autor: piotrek
do jazdy na przodzie najlepiej jest zamontować przewód chamulcowy w stalowym oplocie, wtedy łatwiej jest sterować klamką