Strona 4 z 7
Re: Zakręty, czyli co i jak
: pt, 10 lip 2009, 22:49
autor: Bober
Staraj się nie trzymać na sprzęgle! Jak już (chociaż i to nie jest zalecane) strzel ze sprzęgła
ale go nie trzymaj. Twojej maszynie nie wyjdzie to na zdrowie.
Spróbuj jeszcze brać inaczej zakręty. Np. nie jedz cała długością bandy tylko wjedź w połowie złam moto, i od razu prosto łycha (bez jechania do końca bandy). Myślę że wiesz o co mi chodzi.
Pozdrawiam i powodzenia.
Re: Zakręty, czyli co i jak
: sob, 11 lip 2009, 11:35
autor: metalbeast
bober, wiem o co chodzi, bo czasem tak mi się udaje, tylko że nadal nie umiem sobie radzić z 2t i często brakuje mi mocy z dołu. Wiem że sprzegło się zużywa od zabaw nim w trakcie jazdy
dla tego chyba jedynym wyjsciem jest idealne obcykanie maszyny i trasy.
Wiem że ludzie na 4t takich problemow nie mają, bo to cholerstwo sie zbiera jak dzik ;]
Re: Zakręty, czyli co i jak
: ndz, 12 lip 2009, 09:48
autor: Bober
Perfekcyjne obcykanie trasy załatwi problem tyko na chwile, bo jak pojedziesz na inny tor to znowu będzie lipa
Jeśli nie czujesz 2t to może trzeba pomyśleć nad zmiana moto na 4t
??
Pozdrawiam
Re: Zakręty, czyli co i jak
: pn, 13 lip 2009, 23:53
autor: WLD_Wlodi
Bober pisze:Perfekcyjne obcykanie trasy załatwi problem tyko na chwile, bo jak pojedziesz na inny tor to znowu będzie lipa
Jeśli nie czujesz 2t to może trzeba pomyśleć nad zmiana moto na 4t
??
Pozdrawiam
Ej no, sam masz sete a radzisz 4T?? :]]
Trening czyni mistrza, także ćwiczyć , ćwiczyć i jeszcze raz ćwiczyć
PS. Na 4T na serio się łatwiej jeździ :]
Re: Zakręty, czyli co i jak
: wt, 14 lip 2009, 17:17
autor: metalbeast
ej, bez sensu... a co to za sztuka!? nie potrafie jezdzić fordem, to kupie merca z abs,esp,dpp,stg,xxx i czymś jeszcze !?
Ja chce się nauczyć śmigać tym co mam, bo jakoś ludzie potrafią cuda na 2t robić, wiec to nie wina motoru tylko jeźdzca
a praktyka czyni mistrza czasem
Re: Zakręty, czyli co i jak
: czw, 16 lip 2009, 22:23
autor: grayfox
Teraz moje kolej:)
Jak złamać moto w zakręcie? Chodzi mi o to aby nie jechać po całej bandzie tylko w połowie zakrętu już wyprostować moto.
Re: Zakręty, czyli co i jak
: pt, 17 lip 2009, 11:45
autor: Bober
Wszystko zależy od bandy. Ale reguła jest taka że skręcasz mocniej kierownicą i bardziej się kładziesz
Ewentualnie można zablokować koło, zarzucić tył i strzelić ze sprzęgła albo tylko strzelić ze sprzęgła
Na miękkich, piaskowych bandach raczej się tego nie stosuje bo szybciej jest jechać cała bandą albo złamać ja np. na 2 razy.
Pozdrawiam.
Re: Zakręty, czyli co i jak
: ndz, 16 sie 2009, 12:18
autor: ktmsx
witam koledzy.
jestem tu nowy wiec mam pyatnie:
ostatnio uczylem sie wchodzenia w zakrety na takiej polanie z trawa (byla idealnie rowna i stosunkowo duza) gdy pochylalem sie na zakretach robilem wszystko co bylo pisane wczesniej (noga wystawiona, dociskanie druga motorka, nawet o lokciu pamietalem
) ale przy wiekszych predkosciach po prostu czulem ze moto mi ucieka i to obydwa kola co moze byc przczyna?? jakie bldey popelniam?? mozliwe ze to zla nawierzchnia do tego??
Re: Zakręty, czyli co i jak
: śr, 19 sie 2009, 09:03
autor: lukasz9603
ta trawa byla mokra?
Re: Zakręty, czyli co i jak
: pt, 21 sie 2009, 23:02
autor: ktmsx
wlasnie ze trawka sucha przez pare dni slonce swiecilo i sucha jest
Re: Zakręty, czyli co i jak
: pt, 21 sie 2009, 23:16
autor: sebamx72
Łyse opony ??
Re: Zakręty, czyli co i jak
: sob, 22 sie 2009, 00:28
autor: ktmsx
powaznie sie pytam co mogo byc przyczyna zadnych lysych opon mokrej trawy itd