Strona 4 z 7

Re: Zakręty, czyli co i jak

: pt, 10 lip 2009, 22:49
autor: Bober
Staraj się nie trzymać na sprzęgle! Jak już (chociaż i to nie jest zalecane) strzel ze sprzęgła :evil: ale go nie trzymaj. Twojej maszynie nie wyjdzie to na zdrowie.
Spróbuj jeszcze brać inaczej zakręty. Np. nie jedz cała długością bandy tylko wjedź w połowie złam moto, i od razu prosto łycha (bez jechania do końca bandy). Myślę że wiesz o co mi chodzi.
Pozdrawiam i powodzenia.

Re: Zakręty, czyli co i jak

: sob, 11 lip 2009, 11:35
autor: metalbeast
bober, wiem o co chodzi, bo czasem tak mi się udaje, tylko że nadal nie umiem sobie radzić z 2t i często brakuje mi mocy z dołu. Wiem że sprzegło się zużywa od zabaw nim w trakcie jazdy :( dla tego chyba jedynym wyjsciem jest idealne obcykanie maszyny i trasy.
Wiem że ludzie na 4t takich problemow nie mają, bo to cholerstwo sie zbiera jak dzik ;]

Re: Zakręty, czyli co i jak

: ndz, 12 lip 2009, 09:48
autor: Bober
Perfekcyjne obcykanie trasy załatwi problem tyko na chwile, bo jak pojedziesz na inny tor to znowu będzie lipa :? Jeśli nie czujesz 2t to może trzeba pomyśleć nad zmiana moto na 4t :) ??
Pozdrawiam

Re: Zakręty, czyli co i jak

: pn, 13 lip 2009, 23:53
autor: WLD_Wlodi
Bober pisze:Perfekcyjne obcykanie trasy załatwi problem tyko na chwile, bo jak pojedziesz na inny tor to znowu będzie lipa :? Jeśli nie czujesz 2t to może trzeba pomyśleć nad zmiana moto na 4t :) ??
Pozdrawiam
Ej no, sam masz sete a radzisz 4T?? :]]

Trening czyni mistrza, także ćwiczyć , ćwiczyć i jeszcze raz ćwiczyć :)


PS. Na 4T na serio się łatwiej jeździ :]

Re: Zakręty, czyli co i jak

: wt, 14 lip 2009, 17:17
autor: metalbeast
ej, bez sensu... a co to za sztuka!? nie potrafie jezdzić fordem, to kupie merca z abs,esp,dpp,stg,xxx i czymś jeszcze !?
Ja chce się nauczyć śmigać tym co mam, bo jakoś ludzie potrafią cuda na 2t robić, wiec to nie wina motoru tylko jeźdzca ;) a praktyka czyni mistrza czasem

Re: Zakręty, czyli co i jak

: czw, 16 lip 2009, 22:23
autor: grayfox
Teraz moje kolej:)

Jak złamać moto w zakręcie? Chodzi mi o to aby nie jechać po całej bandzie tylko w połowie zakrętu już wyprostować moto.

Re: Zakręty, czyli co i jak

: pt, 17 lip 2009, 11:45
autor: Bober
Wszystko zależy od bandy. Ale reguła jest taka że skręcasz mocniej kierownicą i bardziej się kładziesz :wink: Ewentualnie można zablokować koło, zarzucić tył i strzelić ze sprzęgła albo tylko strzelić ze sprzęgła :twisted:
Na miękkich, piaskowych bandach raczej się tego nie stosuje bo szybciej jest jechać cała bandą albo złamać ja np. na 2 razy.
Pozdrawiam.

Re: Zakręty, czyli co i jak

: ndz, 16 sie 2009, 12:18
autor: ktmsx
witam koledzy.

jestem tu nowy wiec mam pyatnie:

ostatnio uczylem sie wchodzenia w zakrety na takiej polanie z trawa (byla idealnie rowna i stosunkowo duza) gdy pochylalem sie na zakretach robilem wszystko co bylo pisane wczesniej (noga wystawiona, dociskanie druga motorka, nawet o lokciu pamietalem :P ) ale przy wiekszych predkosciach po prostu czulem ze moto mi ucieka i to obydwa kola co moze byc przczyna?? jakie bldey popelniam?? mozliwe ze to zla nawierzchnia do tego??

Re: Zakręty, czyli co i jak

: śr, 19 sie 2009, 09:03
autor: lukasz9603
ta trawa byla mokra?

Re: Zakręty, czyli co i jak

: pt, 21 sie 2009, 23:02
autor: ktmsx
wlasnie ze trawka sucha przez pare dni slonce swiecilo i sucha jest

Re: Zakręty, czyli co i jak

: pt, 21 sie 2009, 23:16
autor: sebamx72
Łyse opony ??

Re: Zakręty, czyli co i jak

: sob, 22 sie 2009, 00:28
autor: ktmsx
powaznie sie pytam co mogo byc przyczyna zadnych lysych opon mokrej trawy itd