Zostać przy CR czy iść w enduro?

Podaj nam kilka cennych informacji, a my polecimy Ci jaki motocykl będzie dla Ciebie najlepszy.
Autor tematu
Aki
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 6
Rejestracja: pn, 25 lip 2011, 21:30
Motocykl: Honda CR 125
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Zostać przy CR czy iść w enduro?

Post autor: Aki » śr, 14 paź 2015, 23:02

Witam!
Jakieś dwa lata temu kupiłem Honde CR 125 z 1999 bo akurat była tania w okolicy. W ciągu tych dwóch lat byłem raz na torze, a tak to głównie jeździłem po okolicznych terenach i właśnie tu wynikł problem bo jeżdżąc w terenie byłem zmęczony jazdą przez to że prawie w ogóle nie czułem amortyzacji, a podczas dojazdówek po asfalcie ciężko mi się współpracowało z silnikiem. Na torze było wszystko w porządku i dobrze się jeździło. Nie jeżdżę często i nie mam dużego doświadczenia stąd mam wątpliwości czy jakbym przesiadł się na endurówkę to czy czułbym dużą różnicę w pracy zawieszenia, silnika i skrzyni biegów czy może te niedogodności w terenie wynikają z braku doświadczenia i np na exc byłoby podobnie.
Więc główne pytanie to: Jak duża jest różnica w pracy zawieszenia i silnika pomiędzy crossem a enduro?
a drugie pytanie to: Zastanawiałem się nad exc 200 ale jest ich dość mało, więc czy jest jakaś alternatywa w cenie do 8000 zł?

Z góry dzięki za odpowiedź.

Awatar użytkownika
Majster128
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 3381
Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
Motocykl: CR 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
Podziękował: 0
Podziękowania: 10 razy
Kontakt:
Status : Offline

Re: Zostać przy CR czy iść w enduro?

Post autor: Majster128 » śr, 14 paź 2015, 23:35

Różnica jest bardzo duża. Polecam Ci przejechać się trochę jakim endurakiem, może znajomego i będziesz widział różnice czarno na białym.
Oczywiście to musi być sprawny motocykl.

tomasz12
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 770